Jump to content
MAINOS

Käytätkö kelloa/koruja/sormuksia hoitotyössä?


Vieras

Käytätkö kelloa/koruja/sormuksia hoitotyössä?  

88 ääntä

  1. 1. Käytätkö kelloa/koruja/sormuksia hoitotyössä?

    • Kyllä
      23
    • Joskus
      19
    • En käytä
      57


Recommended Posts

En käytä... siis koskaan. Mulla on kello, mut ei oo ollu käyttöä sille vuosiin, koruja miljoona jonkun muun hankkimaa eikä niillekään käyttöä. Kihla- ja vihkisormukset on, mutta nekin AHDISTAA... ;)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 61
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Sairaalassa työskennelessä en käytä koskaan rannekelloa enkä sormuksia. Jos olen neuvolassa tai muussa terveydenhoitotyön yksikössä, silloin saattaa olla sormus sormessa, mutta yleensä ei. Terkkareilla näkee useammin sormuksia kuin sairaanhoitajilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Korvikset ja kaulakoru on. Sormukset otan somaattisen puolen hoitotyössä ollessani pois - psykalla ne usein jäävät sormeen. Rannekelloa tulee loppujen lopuksi käytettyä aika harvoin.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

. Kihla- ja vihkisormukset on, mutta nekin AHDISTAA... :P

Huh, tuo on kuule vaarallinen tunne.....

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaulakoru ja kahdet korvikset molemmissa korvissa. Kihlasormus on satunnaisesti sormessa töissä ollessa. Jos sormus on paikallaan, niin se lilluu loppuvuorosta dilutuksessa. Suojakäsineitä mä käytän neuroottisesti melkein aina, kun potilaasen kosken (riippumatta sormuksen sijainnista).

Iällä ei ole merkitystä- ellei satu olemaan banaani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Intin tuntolaatta kaulassa kun ei voi aina luottaa työparin ajotaitoihin.

entä jos työpari töppää ja pää putoo?? ;D eli löytyykö toinen laatta maiharin nauhoituksesta  ::epäilee::

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

. Kihla- ja vihkisormukset on, mutta nekin AHDISTAA... :D

Huh, tuo on kuule vaarallinen tunne.....

Sanopa muuta! Mutta lähinnä ne ahdistaa sen takia, että vettä jää lillumaan sormusten alle ja se ärsyttää mun ihoa. (Saan helposti rakkoja jos kädet on koko ajan märkinä...) Miehelle olen kerran jos toisenkin asiaa selitellyt...  ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opettaja oli fanaattinen aseptiikassa aikoinaan, joten jäi kyllä ihan selkärankaan, että sormuksia ei pidetä duunissa ollessa. En ole saanut pahempia traumoja asiasta. Eikä kyllä rannekellokaan ranteessa pysy...on niin kova meno päällä. Korviksia, pieniä sellaisia on jonkin verran, en työnnä päätä sellaisiin paikkoihin, että voisi niistä jäädä kiinni...

Kaikki me ollaan eläimiä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Intin tuntolaatta kaulassa kun ei voi aina luottaa työparin ajotaitoihin.

entä jos työpari töppää ja pää putoo?? *nolona* eli löytyykö toinen laatta maiharin nauhoituksesta  ::epäilee::

Itse asiassa ei. Pitänee hankkia :nauraa: Tosin, kyllä ne monon koosta tunnistaa minut.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole mitään koruja yleensä ollut. Kello on sitten vaikeampi juttu, jos sen laittaa taskuun, sitä ei saa nopeasti kun tarvitsee, tai se hukkuu.  :- Ostin sitten sellaisen mahdollisimman lyhyt rannekkeisen kellon ja sen sitten kiinni taskun lenkkiin.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En taas tällä hetkellä. Korvakorut on välillä korvissa. Rannekelloa en edes omista. Sormuksia en myöskään käytä, kuin juhlatilaisuuksissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vanhainkodissa en käyttänyt mitään, mut nyt kotipalvelussa on kyllä kellokin kädessä aika usein. Mutta se nyt on vähän erilaista hommaakin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En koskaan käytä sormuksia enkä kelloa. Mutta minulla on nenässä pieni nappilävistys ja olen kuullut, että sekin pitäisi ottaa pois, tosin en oikein sen määräyksen pointtia ymmärrä. Lisäksi minulla on kaulakoru usein kaulassa. Meidän osastolla ei taida kukaan käyttää kelloa eikä sormuksia, siitä tulisi varmasti sanomista! Minulla on työtakissa kiinni hoitajakello.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En käytä. Napakoru on, mut sitäpäs ei moni nää  ;)

Ok, joskus on nappi korvikset, mut pääasiassa pyrin ottaa kaikki korut ja kynsilakat ja kellot ja varsinkin sormukset pois  :P Näin mulle on opetettu...kelloa tosin aikas usein tarvisi..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En käytä. Napakoru on, mut sitäpäs ei moni nää   ;)

Ok, joskus on nappi korvikset, mut pääasiassa pyrin ottaa kaikki korut ja kynsilakat ja kellot ja varsinkin sormukset pois  :P Näin mulle on opetettu...kelloa tosin aikas usein tarvisi..

Hommaa tissikello. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En käytä. Napakoru on, mut sitäpäs ei moni nää  ;)

Ok, joskus on nappi korvikset, mut pääasiassa pyrin ottaa kaikki korut ja kynsilakat ja kellot ja varsinkin sormukset pois  :P Näin mulle on opetettu...kelloa tosin aikas usein tarvisi..

Hommaa tissikello. :)

Siis jos ymmärsin oikein nyt puhuttiin TYÖ ajalla käytetyistä varusteista....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En käytä. Napakoru on, mut sitäpäs ei moni nää   ;)

Ok, joskus on nappi korvikset, mut pääasiassa pyrin ottaa kaikki korut ja kynsilakat ja kellot ja varsinkin sormukset pois  :P Näin mulle on opetettu...kelloa tosin aikas usein tarvisi..

Hommaa tissikello. :)

Siis jos ymmärsin oikein nyt puhuttiin TYÖ ajalla käytetyistä varusteista....

Ekkönää tiiä mikä on tissikello?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En käytä. Napakoru on, mut sitäpäs ei moni nää  :)

Ok, joskus on nappi korvikset, mut pääasiassa pyrin ottaa kaikki korut ja kynsilakat ja kellot ja varsinkin sormukset pois  :) Näin mulle on opetettu...kelloa tosin aikas usein tarvisi..

Hommaa tissikello. :)

Siis jos ymmärsin oikein nyt puhuttiin TYÖ ajalla käytetyistä varusteista....

Ekkönää tiiä mikä on tissikello?

Joo en... Tuli vaan ilkeä "mielikuva"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No höh,onhan tuommosista ollut puhetta ainakin.Siis,sellanen pieni kello jonka voi kiinnittää rintapieleen,kynätaskuun yms roikkumaan..Laittasin kuvan mut ei ny onnistu tällee wapin kautta..Mä tykkään,käytössä on jatkuvasti :).

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kello ja korvikset ja kaulakoruja kaks kappaletta aina päällä, sormukset pujotan kellon rannehihnaan...

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: kakstuhatviis

Korvissa on nappikorvikset, muita koruja ei ole. Koulussa opetetaan ettei koruja pidettäs, jos ihan pakko olla, niin korviksia ja kaulaketjuja ei saa työpäivänaikana hipelöidä. Laita ne työpäivän alussa niin hyvin kiinni ,ettei tarvitse tarkistella pysyvyyttä. Sormuksi en pidä töissä ollenkaan.  :-*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 vuotta myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...