Jump to content
MAINOS

Käytätkö kelloa/koruja/sormuksia hoitotyössä?


Vieras

Käytätkö kelloa/koruja/sormuksia hoitotyössä?  

88 ääntä

  1. 1. Käytätkö kelloa/koruja/sormuksia hoitotyössä?

    • Kyllä
      23
    • Joskus
      19
    • En käytä
      57


Recommended Posts

Olen tänään yliaktiivisella tuulella ja alotan tälläsen gallupin.. Osallistukaa!

Olen pannut merkille et aika moni käyttää duunissa ainakin vihkisormusta.. riippuu paljon tietysti paikasta mis on töissä, leikkurissa en oo nähny yhtään.. Ksh:ssa 90%:lla oli kaikki hilavitkuttimet..

Itse vastaan tähän rehellisesti että en käytä missään työympäristössä.  En halua levittää pöpöjä enkä saada niitä kotiinviemisiksikään.. Mites muilla? Jään odottelemaan mielenkiinnolla!  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 61
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Työssä olen yksityissairaalassa ja myönnän käyttäväni koruja; kaksi sormusta ja rannekello. Desinfioin käsiä eikä sormukset ole kuin ohuet renkaat eri sormissa joten kosteuskaan ei jää niiden alle elatusalustaksi.

Älykäs selviää siitä mihin viisas ei joudu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tonne tatuointi ketjuun jo kerroin, että korvikset sekä korut kaulassa, ranteissa ja sormissa jäävät kotiin.

Toisinaan myös pukukoppiin.    :)

...ydinräjähdyksestä selviää hengissä vain Keith Richards ja torakat...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaksi korvarengasta (iso ja pieni) vasemmassa korvassa, vas. nimettömässä kihlasormus ja oik. keskisormessa sinettisormus.

En käytä nänni-, kieli-, kaula- tai rannekoruja enkä kelloa.

Kaikki päällä myös työaikana.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jossain olen kai jo kertonutkin että meillä saa piiskaa jos käyttää koruja.  :) Eli vaan nappikorvikset ja siinä se. Vihkisormusta saa käyttää mutta mulla kun sellasta ei ole niin ei ole sitten mitään. Enkä käyttäs vaikka oliskin, kerää pöpöjä.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Koulussa kun opetetaan, että mitään koruja ei saa käyttää, niin kilttinä opiskelijana olen töissä au naturel.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Intin tuntolaatta kaulassa kun ei voi aina luottaa työparin ajotaitoihin. Siinä roikkuu sitten kihla- ja vihkisormus. Muut koristeet on ihossa.

Kello on ranteessa, mutta se onkin työväline eikä koru.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Killuttimet on poissa... Inhottaisi ajatus kaikista pöppösistä jotka seurais kotiin esim. sormusten alla...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Agitated

Kahdet renkaat on vas. korvassa, vyölenkissä roikkuu kello palomiehen hakasella. Siinäpä ne.

Korvikset lähtee tarvittaessa pois...riipuen ympäristöstä.  :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pari korvista korvassa, vaikka perehdyttäjä sanoikin että "nuo kannattaa jättää pois, varsinkin kun olet mies". Meillä kyllä on yllättävän höllää tuo kello- ja sormuspolitiikka ottaen huomioon että leikkaussalissa duunia painetaan. Kattokaa vaikka meidän kotisivut, kellohan se siellä on anelääkärin kädessä esimerkillisesti.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kellohan se siellä on anelääkärin kädessä esimerkillisesti.

-Oiskos hiukka parempi kello et sitä kehtaa esitelläkkin?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kellohan se siellä on anelääkärin kädessä esimerkillisesti.

-Oiskos hiukka parempi kello et sitä kehtaa esitelläkkin?

Äh, niillä o jotai halpis-urheilukelloja tai Yves Rocherin tilaajalahjoja...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äh, niillä o jotai halpis-urheilukelloja tai Yves Rocherin tilaajalahjoja...

-Toi on kyl huolestuttavaa. Tommosesta surkeasta rantarolexista mä en ainakaan haluaisi saada sairaalainfektiotani.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koskaan en mitään koruja enkä kelloa käytä töissä. (Paitsi sitten kun oon sh, niin meinaan kyllä saada / hankkia sh-kellon ja sitä sitten käyttää...  :P) Niin kuin S-hoo jo mainitsi, en minäkään halua kantaa kotiin mitään pöpöjä. Ja mua ainakin häiritsee kun kihla- ja vihkisormusten alle jää kosteutta! Täytyy sanoa, että jaksaa aina hämmästyttää hoitajat, joiden tulon kuulee korujen kilinästä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

käytän sekä kelloa ja sormusta,koska en usein koske pot. edit version.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaulakoru roikkuupi kaulassa. Eipä muuta... Kellokin roikkuu työhousujen vyölenkissä.  :(

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaulakoru, korvakorut ja pienen pieni nappikoru nenässä on myös töissä. Mutta sormuksen ja kellon jätän kyllä kotiin töiden ajaksi, mielestäni ne eivät kuulu hyvään käsihygieniaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä mulla kello on kädessä aina silloin tällöin. Joskus laitan sen taskuun piiloon jos oikein likaisia hommia aletaan tekemään. Käytännössä kello kyllä menee piiloon suojahanskojen alle, joten ihan hirveä hygieniariski se ei ole.

Sormuksia yms. naistenjuttuja mulla ei ole. :(

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

käytän sekä kelloa ja sormusta,koska en usein koske pot. edit version.

Varo ettei skitsofrenia tuu töistä kotiin kellonalla...

varo itte,paskanhajusta voi saada syövän.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

käytän sekä kelloa ja sormusta,koska en usein koske pot. edit version.

Varo ettei skitsofrenia tuu töistä kotiin kellonalla...

varo itte,paskanhajusta voi saada syövän.

Ainakin paskanhaju lisää hedelmällisyyttä. Tai ainakin niin olen päätellyt kun vuodeosaston nuorien hoitajattarien mahojen pyöristymistä olen seuraillut... ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...