Jump to content
MAINOS

Kesän ajan raskaaantyönlisä


200413

Recommended Posts

Morjensta!

Haluaisin tiedustella kuinka monessa ja millaisissa yksiköissä HUS alueella maksettiin tältä kesältä (kesä-elokuu) ns. raskaantyön lisää. Saitko sitä sijaisena jos olit kesätöissä vai kuuluiko se pelkästään ns vakkareille. Kyselen koska olen kuullut, että jossain on kesätyöläiset sen saaneet, mutta minulta se evättiin heti, ilman oikein mitään kunnon perusteluitakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mikä tuo tuollainen lisä oli? Ei ainakaan päivystys- ja valvontaklinikka saanut lantin lanttia ylimääräistä, vaikka paikkoja jouduttiin sulkemaan hoitajapulan vuoksi.

Kuinka paljon lisä oli ja ketkä sitä saivat? Se kiinnostaa myös minua kovasti.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka paljon lisä oli ja ketkä sitä saivat? Se kiinnostaa myös minua kovasti.

Muistaakseni purkivat leikkurissa(siellä missä oli ne v*ttumaiset ämmät ;D) jotain päivystysjonoa ja siitä saivat jotain ylimääräistä korvausta, tosin kyllä tehonkin piti jotain saada? Nimenomaan kesällä.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka paljon lisä oli ja ketkä sitä saivat? Se kiinnostaa myös minua kovasti.

Muistaakseni purkivat leikkurissa(siellä missä oli ne v*ttumaiset ämmät ;D) jotain päivystysjonoa ja siitä saivat jotain ylimääräistä korvausta, tosin kyllä tehonkin piti jotain saada? Nimenomaan kesällä.

Ai se oli sitä rahaa. Mutta eikö ne vieläkin saa jotain ylimääräistä jos tekevät jononpurkuhommia? En mä kyllä menisi meikun leikkuriin töihin vaikka saisin vähän ylimääräistäkin... :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastasyntyneiden teholla on lisät tullut jos ei ole saatu tarpeeksi sijaisia. Määrää en muista.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka paljon lisä oli ja ketkä sitä saivat? Se kiinnostaa myös minua kovasti.

Muistaakseni purkivat leikkurissa(siellä missä oli ne v*ttumaiset ämmät :() jotain päivystysjonoa ja siitä saivat jotain ylimääräistä korvausta, tosin kyllä tehonkin piti jotain saada? Nimenomaan kesällä.

Ai se oli sitä rahaa. Mutta eikö ne vieläkin saa jotain ylimääräistä jos tekevät jononpurkuhommia? En mä kyllä menisi meikun leikkuriin töihin vaikka saisin vähän ylimääräistäkin... :)

miten saakos esim meikussa osastolla työskentelevät ylimääräistä palkkaa kun leikkurista "ylimääräisiä"  potilaita osastolle tupsahtaa? Mielestänä ainakaan Joensuussa ei osastolla työskenteleville ei ylimäärästä rahnoo tule  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

miten saakos esim meikussa osastolla työskentelevät ylimääräistä palkkaa kun leikkurista "ylimääräisiä"  potilaita osastolle tupsahtaa? Mielestänä ainakaan Joensuussa ei osastolla työskenteleville ei ylimäärästä rahnoo tule  :-

Mun käsittääkseni meikussa ei makseta lanttiakaan osastoille näistä "ylimääräisistä" potilaista.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oho. Tämä oli kyllä uus juttu. Enpä ole ennen moisesta kuullut. Meikussa ei ainakaan kesällä osastolla työskenteleville maksettu mitään ylimääräistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitäs ootte osastoilla, lälläslää... :) :(

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no nää tämmöset extra pokista maksettavat lisät on suorastaan ihan naurettavia..niitten summien takia..ne kun on ihan mitättömiä..siis todellakin,jonkun euron vaan.......siis täysin uskomatonta suorastaan..nauratte kun näätte tietoja niistä summista....tai pikemminkin itkette

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...