Jump to content
MAINOS

Töitä porista?


Vieras: Annuza

Recommended Posts

heips! Olen lh, joka lukee itseään kolmatta vuotta sairaanhoitajaksi. Nyt vaan on tuossa joulun alla ja tammi-helmikuussa rauhallisempaa aikaa tiedossa ja töitä olisin vailla.. Ei kenelläkään olisi vinkkiä, että mistä vois ja kannattais lähtee kyselemään? Kiitos!  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

et kertonut lähihoitajan suuntaavaasi, ja mikä alue kiinnostaa?

mutta kyseleppä keskussairaalasta, kaupungin sairaalasta... sekä mol:in sivuilla näytti olevan ilmoitus että himmeli hakee sijaisia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pori on täynnä vanhainkoteja ja palvelutaloja yms.En usko,että vakituista tointa heti ainakaan saa,koska hoitajapula ei ole vielä yltänyt länsi-suomeen asti.Mutta keikkaa ja eripituisia sijaisuuksia varmasti löytyy. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos! Pitääpä laittaa soittolista pystyyn! En tosiaan vakituista vielä haekaan, koska on vielä opiskelut kesken. Mutta keikka olis nyt poikaa. Tosiaan olen suuntautunut mielenterveys- ja päihdetyöhön lähihoitajana, ja se on sydäntä todella lähellä edelleen. Mutta olen kaikkiruokainen, joten ei sen pakko ole juuri niitä töitä olla.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

meillä on ainakin jatkuva pula sijaisista  :D

ollaan sellainen pieni normaalista osastotyöstä poikkeava työyksikkö porin likellä

Eli siis tarkemmin mistä on kysymys?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...