Jump to content
MAINOS

Kyytimäärägalluppi sairaankuljetuksessa työskenteleville


dino

Kuinka monta sairaskyytiä olet urasi aikana suorittanut?  

49 ääntä

  1. 1. Kuinka monta sairaskyytiä olet urasi aikana suorittanut?

    • 1-999
      28
    • 1000-2999
      11
    • 3000-4999
      7
    • 5000-9999
      9
    • 10000-14999
      7
    • yli 15000
      6


Recommended Posts

Minulla muutes mahtuu tuohon reiluun 300 keikkaan jo 2 B791 (synnytys). Molemmilla kerroilla päästiin tosin kunnialla sairaalaan, ettei ihan autoon sentään syntyneet (mutta läheltä on menny)  :).

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No jos ei autoon syntynyt, niin eikös se silloin ole lähinnä B 793  :)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No jos ei autoon syntynyt, niin eikös se silloin ole lähinnä B 793  :)

No jos ei autoon syntynyt, niin eikös se silloin ole lähinnä B 793  :)

Koskaan en ole kotoa 9-3:sta hakenut...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No jos ei autoon syntynyt, niin eikös se silloin ole lähinnä B 793  :)

No jos ei autoon syntynyt, niin eikös se silloin ole lähinnä B 793  ;)

Koskaan en ole kotoa 9-3:sta hakenut...

Ööö... En minäkää oo 9-3:sta kotoa hakenut... Yhden 9-4:sen kylläkin  :)...

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

äkkiseltään 52000-60000....20vuotta&sikana&kulkee yhä....

Paljonkos sinulla on tunteja/työvuoroja vuodessa? Ajattelin vaan että jos minulla olisi tuollaiset määrät kyytejä kasassa niin se tarkoittaisi että ajaisin 20 kyytiä/8h työvuoro *nolona*
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ja vielä jos lasketaan pidemmälle niin....

20 vuotta töissä ja n. 55000 keikkaa tekisi jokaiselle päivälle 7.5 keikkaa. Siis jokaiselle päivälle. Tästä kun vähentää s-lomat, vuosilomat, vapaapäivät jne... Aika äijä ajamaan keikkaa tää lännen sankari.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
Vieras: takapäivystäjä
Äänestyksen aloittajana minua ei niinkään kiinnostanut kuinka paljon kukin on yksilötasolla "keikkaa heittänyt", vaan se että minkälaisen kokemustason tämän foorumin sairaankuljettajajäsenet omaavat.

Löytyi tällänen vanha topikki ja itseäni alkoi kiinnostamaan, että mitä tällä äänestyksellä oikein haetaan. Osaan toki lukea mutta miten tuo kokemus määritellään ? Lokeroidaanko tässä esim. alle 5000 keikkaa ajanut "nuoruuden innokkuutta" edustavaksi ja yli 10 000 keikkaa ajanut "vanhaksi konkariksi" ? Kai se työn sisältökin vaikuttaa jotain ? Helsingin yksityisellä ei tarvi olla kovin montaa vuotta, niin pääsee helposti tuohon "konkari" kategoriaan kun taas vaikkapa Pielavedelllä (en tiedä palveluntuottajaa enkä kyytimäärää) saa todennäköisesti ajella 20 vuotta päästäkseen samaan.

Sinänsä asia ei ole kovin merkityksellinen mutta kysympä nyt kuitenkin  :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä alottelen vasta, keikkoja ehkä sata. Mut kyllä se siitä, äkkiäkös niitä tulee. Kunhan vaan pääsisin siihen vaiheeseen että vois ruveta tekemään "kyytihommia" oikeen tosissaan. Näin opiskelijana vaan mietityttää mistä sais työpaikan, jahka nyt valmistun keväällä..?  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: takapäivystäjä

Silkkaa uteliaisuutta, ei muuta.

Ok. Mä ajattelin lähinnä sitä, että kolme pilkkikaveria, joilla sama tausta ja vuosissa yhtä pitkä kokemus voivat todellakin olla hieman eri lailla kokeneita. Yhdellä voi olla 40% siirtoa, toisella 90% siirtoa ja kolmannella 0% siirtoa. Vastaavasti esim. A-keikat voivat jakautua 5% - 0% - 20%. Kokonaiskeikkamäärä täten on todennäköisesti 90% siirtoa ajavalla ylivoimaisesti suurin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Kun lasketaan vain ne keikat joista palkkaa saa ja opintoaikojen "kolmas pyörä"- ajoja ei lasketa niin kyytejä on 5.  8)  Vasta oon ekaa vuoroa tekemässä ja noin 60h takana. Mut katellaan vuoden päästä uudelleen...  ;D

Alankin pitää mahdollisimman tarkkaa kirjaa. A,B,C,D-jakoa en sentään jaksa alkaa tekemään.

--Oman Hoitonsa Asiantuntija!! --

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Noniin, 21 keikkaa takana ja Mörkö on niin täynnä nuoruuden intoa ja kirjaviisautta että vaviskaa Ensihoitaja (AMK):t!!

  Mä jyrään teidät!!

(Viestin todellinen tarkoitus saada viestimäärä kohoamaan keikkamäärän tasolle/ohi...... 8) :) :-X )

--Oman Hoitonsa Asiantuntija!! --

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...