Jump to content
MAINOS

Kyytimäärägalluppi sairaankuljetuksessa työskenteleville


dino

Kuinka monta sairaskyytiä olet urasi aikana suorittanut?  

49 ääntä

  1. 1. Kuinka monta sairaskyytiä olet urasi aikana suorittanut?

    • 1-999
      28
    • 1000-2999
      11
    • 3000-4999
      7
    • 5000-9999
      9
    • 10000-14999
      7
    • yli 15000
      6


Recommended Posts

Minua alkoi kiinnostamaan mikä on foorumin sairaankuljetuksessa työskentelevien kokemustaso kyytimäärissä laskettuna. Osa sairaankuljettajista pitää ilmeisesti omaa tilastoa ja tietää tarkkaan kyytimääränsä, mutta itse jouduin ainakin arvioimaan omat kyytini. Kovin monen tuhannen kyydin heittoa ei tietysti tule jos tietää firmansa vuotuisen kyytimäärän ja omat työtunnit vuodessa sekä tietysti työvuodet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Hörhö

Yllättävan paljon niitä tulee, vaikkei noita vuosia hirveästi ole takana, eikä paikkakuntakaan suuruudella pilattu.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, minähän se olen joka ainakin tilastoja pitää  ;D.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä kyllä ole juuri minkäänlaisia tilastoja, ainoastaan toimenpidetilasto viimeiseltä vuodelta. Sai heittää kyllä lonkalta ja mutua vielä päälle.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei mitään aavistusta.n.10v sakussa ja olisko keskimääräinen työpäivän kyytimäärä n. 10.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei mitään aavistusta.n.10v sakussa ja olisko keskimääräinen työpäivän kyytimäärä n. 10.

Jos kyytejä on ollut keskimäärin noin paljon, niin kyllä sä olet yli 15000 keikkaa ajanut.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ed.sakutyössä tosin hieman huomasi kyytiensä määrää,koska maksettiin kuljetusbonusta 50senttiä/kyyti,äksiä ja tuplakyydin toista osapuolta ei huomioitu.eli keposesti n. 50 egee/lista bonuksia.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lainaten yhtä entisen työpaikan isäntää: Parilla bertalla oon ollut.

Kuumat päiväkahvit tarjoaa Bertta. P. 04XXXXXXXXX

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lainaten yhtä entisen työpaikan isäntää: Parilla bertalla oon ollut.

Kuumat päiväkahvit tarjoaa Bertta. P. 04XXXXXXXXX

...paitsi kansantansseja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No mä laskin sellasen keskimääräsen ja päädyin 19 000. Eli tämä 10 vuoden aikana. On siinä nähty mummo jos toinenkin.  ;D

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei mitään aavistusta.n.10v sakussa ja olisko keskimääräinen työpäivän kyytimäärä n. 10.

No mä laskin sellasen keskimääräsen ja päädyin 19 000. Eli tämä 10 vuoden aikana. On siinä nähty mummo jos toinenkin.  ;D

Alkaahan näitä konkareitakin löytymään... ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heh, jopa tuli vanha olo. Otan tosta rollaattorin ja köpöttelen kahvin keittoon.  ;D

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en viitti vastata kun kyse oli sairaskyydeistä ja meillä tuo 793D on koodien kärjessä. Joskus 793B. Toki sairaitahan nekin on, kun eivät taksilla voi mennä... Että vastatkoon tähän ne jotka ajaa oikein hälytyskyytiä, minä jatkan lanssissa työskentelyn harjoittelemista.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vaan C, toinen käpy.  :)

Eikä tässä nyt kyllä kysytty että kuinka monta berttaa tai aarnea olet ajanut vaan kyytejä yleensä. Ja kyytejä ne oli siirrot ja mummokeikatkin.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitään tilastoja en ole pitänyt sitten ensimmäisien vuosien. Mietin vaan paljon päivään on keikkaa mahtunut ja paljon on vuosia kertynyt. Uskallan väittää ajaneeni noin 8000 kyytiä. Aikas paljoltahan se kuulostaa, mutta pientä nypyä on mahtunut kaupunkipäiviin paljon, maalle vähemmän. Nyt kyytien pituudet kasvaneet niin kyytimäärät jäävät pienemmiksi.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vaan C, toinen käpy.  :o

Eikä tässä nyt kyllä kysytty että kuinka monta berttaa tai aarnea olet ajanut vaan kyytejä yleensä. Ja kyytejä ne oli siirrot ja mummokeikatkin.

Käpyjähän me jo.. :)

Eipä niin.  Jotain alle 4000 se keikkamäärä mulla on mutta onpa edellisestä keikastakin jo aikaa kymmenen vuotta. Milläköhän tavalla tuo keikkojen kokonaismäärä kuvastaa ja mitä. Tjaa...no kait se kertonee kuitenkin jotain.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Milläköhän tavalla tuo keikkojen kokonaismäärä kuvastaa ja mitä. Tjaa...no kait se kertonee kuitenkin jotain.

Äänestyksen aloittajana minua ei niinkään kiinnostanut kuinka paljon kukin on yksilötasolla "keikkaa heittänyt", vaan se että minkälaisen kokemustason tämän foorumin sairaankuljettajajäsenet omaavat.

Mukavan heterogeeninen tuntuisi porukka olevan; sopivassa suhteessa nuoruuden intoa ja vanhusten harkitsevaisuutta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vanhusten harkitsevaisuutta...

Tallahan ei sitten tarkoitettu minua, eihan, pls..... 8)

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vanhusten harkitsevaisuutta...

Tallahan ei sitten tarkoitettu minua, eihan, pls..... 8)

Sori, unohdin tuon sinun kompleksin :nauraa: :nauraa:

Juu, myönnän että vanhus ei ole oikein hyvä termi kuvaaman kokenutta, mutta ah niin nuorta hoitajatarta... 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nii-ih?

Taustalla reilu kahdeksan vuotta sakua, nyt vähän erilaisissa hommissa. Työhistoria kattaa isoa ja keskisuurta kylää. Välillä on tullut tehtyä "dollarinkuvat silmissä" töitä useammalla palveluntuottajalla samanaikaisesti. Kokonaiskeikkamäärästä ei kyllä ole haisuakaan  :D

Niistä parhaista keikauksista olen pitänyt miltei alusta pitäen jonkunasteista leikekirjaa, jos ne ovat oikein sanomalehteen päässeet  :D

-Pölhö

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

taitaahan noita kyytejä olla jo plakkarissa reippaat 20 000 vaikkakin vähemmän enää nykyisin mutta 16 vuotta kun on raijannu mummoo jos toistakin niin eiköhän niitä ole kertynyt

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...