Jump to content
MAINOS

lähihoitajat tukholmassa


Vieras: heila

Recommended Posts

Hei,

Kirjoitan perus -ja lähihoitajien lehteen Superiin. Olen tulossa tukholmaan käymään 7-8.11 jolloin olisin kiinnostunut myös haastattelemaan suomalaisia lähihoitajia tukholmassa. Jos jollakin on mielenkiintoa jakaa kokemuksia haastattelun ääressä ja esitellä työympäristöään tuolloin, niin ottakaa yhteyttä.

Työpaikalla ei ole niin merkitystä, kunhan kyseessä on lähihoitaja ja hoitoalan työpaikka.

Olen kirjoittanut superiin eri tyyppisiä juttuja ja olen utelias ja avomielinen luonteeltani. Itsekin olen lähihoitaja koulutukseltani, vaikka en tällä hetkellä tee alan töitä.

terv. heidi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Hei,

Olen huomannut, että viestiäni on luettu  :nauraa: , mutta ilmeisesti vielä ei ole löytynyt halukasta lähihoitajaehdokasta haastatteluun. Kyseessä on siis aika epämuodollinen tilaisuus, jossa kyselisin työkokemuksia ja ruotsissa työskentelyn liittyviä asioita, ei siis kummempaa...

Olisin kiitollinen, jos jollakin olisi tietoa tukholmassa sijaitsevista hoitolaitoksista, jossa työskentelee suomalaisia lähihoitajia, eli voisin ottaa yhteyttä suoraan työyhteisöön. Kiitoksia paljon.

Hyvää syksyn odotusta!

Heidi :happy:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...