Jump to content
MAINOS

Sairaankuljettajien huijaus jatkuu


Kimbe

Recommended Posts

Katsokaapi taas tämäkin duuni-ilmoitus. Ensinkin termi päivystäminen on väärä - kyseessä on varallaolo. Toiseksi jos se tapahtuu kotoa käsin ei se voi olla vapaamuotoista. 15 minuuttia sitä vaan on yleensä ollut. Todennäköisesti nytkin on siitä kyse.

http://www.mol.fi/Tyovoimapalvelut/Paikat/1/0/6/Sairaankuljettaja$$$!06263862.html

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Katsokaapi taas tämäkin duuni-ilmoitus. Ensinkin termi päivystäminen on väärä - kyseessä on varallaolo. Toiseksi jos se tapahtuu kotoa käsin ei se voi olla vapaamuotoista. 15 minuuttia sitä vaan on yleensä ollut. Todennäköisesti nytkin on siitä kyse.

http://www.mol.fi/Tyovoimapalvelut/Paikat/1/0/6/Sairaankuljettaja$$$!06263862.html

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=4674.0

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin kauan kuin ihmiset suostuvat tekemään töitä surkealla palkalla surkein työehdoin, niin näitä ilmoituksia riittää. Ja taatusti tuollainen meno saa jatkua, koska aina riittää sellaisia ihmisiä joiden mielestä ambulanssissa istuminen on niin helevetin siistiä puuhaa, että sitä voisi tehdä melkein ilmaiseksikin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Itse ole ollut kinnulassa jo tovin töissä ennen kuin siirryin yrittäjä tehtäviin enkä kokenut siellä työskennellessäni, että minua jotenkin huijattaisiin. Palkkakin on naapurikuntiin verrattaessa keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi. Eikä mikään ole muuttunut ainakaan huonompaan suuntaan minun yrittäjyysaikana. Vapaatakin saa aina kun siltä tuntuu. Ei pidä yleistää kaikki firmat ei pyöritä toimintaa vain suurten voittojen toivissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ole ollut kinnulassa jo tovin töissä ennen kuin siirryin yrittäjä tehtäviin enkä kokenut siellä työskennellessäni, että minua jotenkin huijattaisiin. Palkkakin on naapurikuntiin verrattaessa keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi. Eikä mikään ole muuttunut ainakaan huonompaan suuntaan minun yrittäjyysaikana. Vapaatakin saa aina kun siltä tuntuu. Ei pidä yleistää kaikki firmat ei pyöritä toimintaa vain suurten voittojen toivissa.

Siis tuhat euroa kuussa? Vai markkaa? vai siis tä? ollaanko siellä 27 pv kuussa varalla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ole ollut kinnulassa jo tovin töissä ennen kuin siirryin yrittäjä tehtäviin enkä kokenut siellä työskennellessäni, että minua jotenkin huijattaisiin. Palkkakin on naapurikuntiin verrattaessa keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi. Eikä mikään ole muuttunut ainakaan huonompaan suuntaan minun yrittäjyysaikana. Vapaatakin saa aina kun siltä tuntuu. Ei pidä yleistää kaikki firmat ei pyöritä toimintaa vain suurten voittojen toivissa.

Kyse taitaakin olla enemmän siitä, miten harhaanjohtavia tällaiset työpaikkailmoitukset ovat. Vai miten on, onko ilta-, yö- ja vkl-työ Kinnulassa todellakin päivystämistä (=työaikaa) vai varallaoloa? Jos jälkimmäistä, kuten arvata saattaa, niin asunto- vaiko vapaamuotoista sellaista? Näillä on huima ero ja ilmoituksissa pitää olla selkeät termit. Tässä Kinnulan mainoksessahan luki "päivystämistä kotoa käsin 15 min varalla". Hämäävää sanon minä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkä käytin vääränlaista termiä. Kotivaruillaoloa tarkoitin. Palkka on keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi verrattaessa ympäristökuntien palkkoihin. Palkkoihin vaikuttaa keikkamäärät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkka on keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi verrattaessa ympäristökuntien palkkoihin.

Eli noin 3500 euroa kuussa...? Luulisi tuolla palkalla väkeä saavan töihin ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palkka on keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi verrattaessa ympäristökuntien palkkoihin.

Eli noin 3500 euroa kuussa...? Luulisi tuolla palkalla väkeä saavan töihin ;)

Hitto jos ton verran sais kuussa palkkaa niin voisin heti tulla sinne töihin  8) Perskeles mut kun ei oo vielä noita sh:n papruja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei nämä naapurit maksa kuin n.1600e/kk. On kyllä tullut vetästyä yli 3500e brutto kerran tänä vuonna. Eräs työntekijä on saanut myös parikertaa yli 3500e bruton.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei nämä naapurit maksa kuin n.1600e/kk. On kyllä tullut vetästyä yli 3500e brutto kerran tänä vuonna. Eräs työntekijä on saanut myös parikertaa yli 3500e bruton.

Sul ei varmaan oo tunnit ylhäällä miten ton saa... Varalla oloo ilmeisesti enemmän kun laki sallii? Ootteko varalla kotona vai työpaikalla, millä viiveellä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onko tuohon varallaoloon joku vko/kk tuntimäärä, vai onko se edelleen 1800 tuntia/ vuosi?

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onko tuohon varallaoloon joku vko/kk tuntimäärä, vai onko se edelleen 1800 tuntia/ vuosi?

3500 euroa kk:ssa ja kotivaralla?

Ei taida riittää 1800 tuntia/vuosi. Tai riittää jos perusliksa on tarpeeksi hyvä. Epäilen kuitenkin vahvasti elämäntapa-tyyppistä sitoutumista työhön. Itse en silti myisi elämääni tuolla hinnalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ohhoh, jos todella 3500 egeä tulee kuussa keikkamäärän perusteella niin kinnulahan on oikea metropoli!! Sinne täytyy päästä töihin!! Ettei vaan olisi niin, että siellä kuskataan kivet ja männynkävytkin?  8) Vai onko kuljetusmatkat tooosii pitkiä?  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vai onko kuljetusmatkat tooosii pitkiä?  8)

Kinnula - Jkl - Kinnula 312km. K-SKS:aan ne siis ainakin kuskaavat ilm. päivystysaikaan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vai onko kuljetusmatkat tooosii pitkiä?  8)

Kinnula - Jkl - Kinnula 312km. K-SKS:aan ne siis ainakin kuskaavat ilm. päivystysaikaan.

Tämä totta, päivystystä ei enää ole lehämpänä, kun hajottivat ton kuntainliiton, eli kuljetusmatkat on pitkiä. Lisäks ko kunnan (noin 2000 asukasta) väestö alkaa olla kohtuu ikääntynyttä, mikä vaikuttanee osaltaan kyytien lisääntymiseen...

Emmää muuten tietäs, mutko sieltä oon kotosi..

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vai onko kuljetusmatkat tooosii pitkiä?  8)

Kinnula - Jkl - Kinnula 312km. K-SKS:aan ne siis ainakin kuskaavat ilm. päivystysaikaan.

Eli kandee miettiä missä asuu, jos haluaa saada trombolyysejä ja muita hienouksia.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ok, välimatkathan tuon selvittää. Ja todenneköisesti ylityötunteja tulee melkoisesti kun noin hyvät palkat.  Kait ylitöistä sitten kans maksetaan Kinnulassa?  :D, eli kaikki mikä menee yli 114.45 tunnin 3:ssa viikossa on ylityötä.  :) Mites paljon vapaamuotoista varallaoloa tulee vuosi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkä käytin vääränlaista termiä. Kotivaruillaoloa tarkoitin. Palkka on keskimäärin tuhat euroa kuussa parempi verrattaessa ympäristökuntien palkkoihin. Palkkoihin vaikuttaa keikkamäärät.

Lemmy, ainakin tässä väittävät, että "päivystäminen" olisi asuntovarallaoloa eikä vapaamuotoista sellaista?? Mikä lie totuus?? Tuo ylityöasia ei taida kestää lähempää tarkastelua yksityissektorilla juuri missään paikassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jaa, kyllä meille ainakin maksetaan ylityöt ihan mukisematta. Itse olen tuntipalkalla, joten kun 8h ylittyy niin saa seuraavat 2h 50% ja siittä eteenpäin 100%. Jos jossain ei makseta niin ei muuta kuin vaatimaan sehän on oikeutemme.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...