Jump to content
MAINOS

Mitkä paarit käytössä?


Fiu

Millaiset paarit teitiltä lansseista löytyykään?  

38 ääntä

  1. 1. Millaiset paarit teitiltä lansseista löytyykään?

    • "Jenkkipaarit"
      25
    • Pensin "monitoimipaarit"
      20
    • vanhat kunnon tavalliset kantopaarit
      1
    • muut, mitkä?
      7


Recommended Posts

Ihan tässä mielenkiinnosta kyselen, millaisia paareja eri yksiköissä on käytössä? Entä mitkä ovat mielestänne parhaimmat paarit?

Meillä normaalisti käytössä nuo Pensin monitoimipaarit, mutta nyt vara-auton myötä käytössä Fernon jenkkipaarit. Ja täytyy kyllä myöntää, että olen suuresti tykästynyt noihin jenkkeihin  ;).

Ja tietysti olisi kiva kuulla myös käyttökokemuksia, mielipiteitä ja perusteluja eri paareista (huom: paareista, ei baareista  :)).

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kahdella yksityisellä keikkailen, toisella on pensin monitoimi-paarit ja toisella fernon-jenkit. Mun mielestä noi pensit pesee jenkit 100-0.

Selkävaivaisena osaa arvostaa paarien selkää "säästävyyttä" ja tuo onkin melkein ainoa kriteeri jolla tätä perustelen, tosin pensejä pitää työntää selkävääränä mikä ei o hyva.

Mut pensejä ei tarvi nostella jatkuvasti, ainakaan mun kokemuksen perusteella. Mut tää on mun mielipide ja makuasioistahan ei voi kiistellä... :)

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jenkkejäkin on kahdenlaisia; Fernon työntöpaareja ja sitten näitä Fernon sivulta nostettavia.

Molempia + pensejä + ns. vuorenojia useita vuosia käyttäneenä voin sanoa et noi työntöpaarit on mun mielestä parhaat. Niiden käsittely vaan tuntuu olevan monilta aivan enemmän kuin metsässä. Ei niitä paarien molempia päitä tartte yhtäaikaa noistaa niinku leffoissa. Nostaa toista ensin ja sit toista sen jälkeen. Ei käy seljän päälle. :) Äärimmäisen hyvää on se, että saa laskettua samalle tasolle esim. sängyn viereen, jotta Alma mummokin pääsöö näpäkästi siirtymään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: ensihoitokone

Kyllä nuo jenkit on ihan ykköset. Selkeät käyttää kevyet nostaa. Samaa ei voi sanoa strykereistä, ei taivas...

Säästä selkää ja nosta puoli kerrallaan (tosin joillain tämä voi kuulema ottaa itsetunnon päälle, huh..)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Strycker meniköhän kirjoitusasu ihan oikein. Hyvää: Jäykkä alusta, tukeva työntää maastossa, hydrauliikka, pääpuoli ei itsestään lähde alaspäin kun vapauttaa pyörät.

Huonoa paino, korkeat, paljon nappula "tekniikkaa".

Yhteenlaskettuna plussat ja miinukset. Kannattaa hankkia!

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jaa itse kyllä pidän ja olet tottunut jenkkipaareihin, eikä mitään valitamista. Verrantuna entisiin kantopaareihin.  :)

Mut minä teenkin vain keikkaa saku:ssa. Mutta kokemukseni on positiiviset.

Et tältä pohjalta.  :o

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...

Noi strykerithän meillä on... aika lailla monipuoliset ja tukevat paarit... Perinteisiin Fernon jenkkeihin verrattuna aikas kehittyneet mallit... toki miinuksina mainittakoon alkuunsa tuntuivat vähä monimutkaisilta... ja painavat niin helvetin paljon enemmän ku normit fernon paarit... Käyttöön oli pitkä totuttautuminen perinteisten jenkkien jälkeen.. mutta oppia ikä kaikki... Toimintoja on kyllä vähintää tarpeeksi... Makuasia sano meirän musti ku muniaan nuoli... :nauraa:

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...