Jump to content
MAINOS

Pääkaupunkiseudun päivystyspolit?


Pärssinen

Recommended Posts

Mitkäs ovat kokemukset tämänhetkisestä työtilanteesta? Saako sijaisuuden heti, kunhan vain ottaa yhteyttä? Eli Sh:lle pitäisi "sopiva" sijaisuus löytyä... :)

Keikkaa ei oikein jaksais alkaa painaa...oon niin ronkeli ottamaan keikkoja vastaan, että tulisi huono kuukausiliksa.

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mitkäs ovat kokemukset tämänhetkisestä työtilanteesta? Saako sijaisuuden heti, kunhan vain ottaa yhteyttä? Eli Sh:lle pitäisi "sopiva" sijaisuus löytyä... :)

Keikkaa ei oikein jaksais alkaa painaa...oon niin ronkeli ottamaan keikkoja vastaan, että tulisi huono kuukausiliksa.

Eikös Jorviin ollut juuri 2 paikkaa auki?

Sen mitä siellä olen ollut niin hyvä porukka ja asialliset tilas tulossa.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös Jorviin ollut juuri 2 paikkaa auki?

Sen mitä siellä olen ollut niin hyvä porukka ja asialliset tilas tulossa.

Joo mukava porukkaa on töissä, mutta mitä tarkoitat tulossa asialliset tilat.  ;D Käsittääkseni sinne on kyllä tulossa laajennus mutta mahdollissesti vasta joskus 2008-2010 välillä alkaisi. Jos hus:lla rahat riittää viittaan kolmiosairaalan rakennus yms....

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meikussa käsittääkseni töitä riittää päiv.polinkin puolella. Ilmapiiristä tai muusta en osaa yleisesti sanoa, kun en ole siellä töitä koskaan tehnyt. Mutta tilat ainakin on melko uudet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mutta mitä tarkoitat tulossa asialliset tilat.  ;D Käsittääkseni sinne on kyllä tulossa laajennus mutta mahdollissesti vasta joskus 2008-2010 välillä alkaisi. Jos hus:lla rahat riittää viittaan kolmiosairaalan rakennus yms....

Ai, senhän piti jo alkaa ens vuonna, noh on siis tulossa jossain vaiheessa :P

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mutta mitä tarkoitat tulossa asialliset tilat.  ;D Käsittääkseni sinne on kyllä tulossa laajennus mutta mahdollissesti vasta joskus 2008-2010 välillä alkaisi. Jos hus:lla rahat riittää viittaan kolmiosairaalan rakennus yms....

Ai, senhän piti jo alkaa ens vuonna, noh on siis tulossa jossain vaiheessa :P

Ja jos tilat on ykkösenä vaakakupissa niin sittenhän pitää lähteä Jyväksylään, sinnehän tulee paraikaa Suomen Mahtavin Poli (SMP).

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja jos tilat on ykkösenä vaakakupissa niin sittenhän pitää lähteä Jyväksylään, sinnehän tulee paraikaa Suomen Mahtavin Poli (SMP).

Se on totta, arvaa 2kertaa meneekö ne 6-8sijaista takasin jotka potkittiin pois sieltä viime kuussa/tässä kuussa?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja jos tilat on ykkösenä vaakakupissa niin sittenhän pitää lähteä Jyväksylään, sinnehän tulee paraikaa Suomen Mahtavin Poli (SMP).

Se on totta, arvaa 2kertaa meneekö ne 6-8sijaista takasin jotka potkittiin pois sieltä viime kuussa/tässä kuussa?

Eihän ne voi, koska "rekrytointi hoidetaan sairaanhoitopiirin sisäisin järjestelyin"... ;D

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Annetaanko uudelle tulokkaalle minkälaista perehdytystä ko. paikoissa. Olen kuullut, että Meikussa perehdytys kestäisi useamman viikon?? Itse menin erääseen päivystykseen keltanokkana ilman mitään perehdytyksiä suoraan työvuoroon! Ja voin sanoa, että kantapää oli hyvä opettaja ja on sitä edelleen  :happy:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja jos tilat on ykkösenä vaakakupissa niin sittenhän pitää lähteä Jyväksylään, sinnehän tulee paraikaa Suomen Mahtavin Poli (SMP).

No ei tarte lähteä niinkään kauas tuleehan peijaksen sairaalan ppkl kanssa aika mahtavat tilat 2007 alussa.  :)

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meilahteen tulee päivystysalueelle 27 sairaanhoitajan tointa hakuun tässä pikapuolin. Sijaisuuksiakin tulee aukeamaan, koska pikaisten laskujen mukaan päivystysalueella on toistakymmentä hoitajaa paksuna. :o

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

koska pikaisten laskujen mukaan päivystysalueella on toistakymmentä hoitajaa paksuna. :P

Hyvät pikku-joulut/ kesäbileet :o

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meilahteen tulee päivystysalueelle 27 sairaanhoitajan tointa hakuun tässä pikapuolin.

Kysyisin teiltä jotka ootte Meikun päivystyspkl:lla työskennelleet, millainen siellä on ilmapiiri, miten uudet työntekijät vastaanotetaan? Kattelin että sinne tuli tänään auki 8 sh:n tointa, ja vaikka sitoutuminen vakiduuniin mua henk.koht jollain tasolla kammottaakin  :D, niin ajttelin et jos jossain vaiheessa hakis kuitenkin vakihommiin.. kun tätä ikääki ja muita sitoumuksia rupee oleen.. en oo ikinä Ppkl:lla ollut töissä joten infotkaa mua kollegat,please: millaista se homma on, onko hyötyä siitä et on muuta päivystysalueen kokemusta (päivystysosasto/valvonta).. millaisia osaamisvaatimuksia?? Olipas taas sekavaa sepostusta..?  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meilahteen tulee päivystysalueelle 27 sairaanhoitajan tointa hakuun tässä pikapuolin. Sijaisuuksiakin tulee aukeamaan, koska pikaisten laskujen mukaan päivystysalueella on toistakymmentä hoitajaa paksuna. :D

sellasta se emälä on :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kysyisin teiltä jotka ootte Meikun päivystyspkl:lla työskennelleet, millainen siellä on ilmapiiri, miten uudet työntekijät vastaanotetaan? Kattelin että sinne tuli tänään auki 8 sh:n tointa, ja vaikka sitoutuminen vakiduuniin mua henk.koht jollain tasolla kammottaakin  :D, niin ajttelin et jos jossain vaiheessa hakis kuitenkin vakihommiin.. kun tätä ikääki ja muita sitoumuksia rupee oleen.. en oo ikinä Ppkl:lla ollut töissä joten infotkaa mua kollegat,please: millaista se homma on, onko hyötyä siitä et on muuta päivystysalueen kokemusta (päivystysosasto/valvonta).. millaisia osaamisvaatimuksia?? Olipas taas sekavaa sepostusta..?  :D

Kokemusta ei tarvitse olla, mitä sitä touhua on tässä sivusta seurannut, niin kaikki jotka sinne haluavat myös pääsevät sinne töihin. :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokemusta ei tarvitse olla, mitä sitä touhua on tässä sivusta seurannut, niin kaikki jotka sinne haluavat myös pääsevät sinne töihin. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuokin voi olla totta... itsekin olen sitä SIVUSTA seurannut. Ja kuunnellut kuulopuheita.. Mutta kun en oo siellä työskennellyt niin mä haluaisin kuulla siellä työskennelleiltä millaista siel on olla duunissa..millainen on työyhteisö ja miksi vaihtuvuus on niin suuri hoitajien keskuudessa. Tiedän perusjutut, et siel on kirurgiaa, neurologiaa,sisätaudit.. tiedän millaiset tilat on.. mun lähtökohta ei oo mennä töihin "minne vaan mihin pääsee", vaan haluan tehdä haasteellista työtä joka antaa mulle jotain ammatillisessa mielessä ja jonne mulla on annettavaa.. ei niin et tää k.o paikka olis ainoa joka mua kiinnostaa, mutta yksi niistä kuitenkin..

No jaa. En sitten tiedä, kuinka haasteellinen paikka se meikun poli on. Kyllähän sitä jotkut pitävät Suomen haasteellisimpana ja parhaimpana päivystyspoliklinikkana, tiedä sitten sitä. Onhan siellä niitä raflaavia juttuja (ampumisia, puukotuksia, monivammoja jne.), mutta valtaosa potilaismateriaalista on samaa kuin missä tahansa muussa päivystyspoliklinikalla.

Varmasti se työoloista ja työilmapiiristä kertoo jotain jos siellä on kova vaihtuvuus...

Mene sinne töihin ja katsele sopiiko paikka sinulle. Muutenhan sitä ei oikein tiedä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokemusta ei tarvitse olla, mitä sitä touhua on tässä sivusta seurannut, niin kaikki jotka sinne haluavat myös pääsevät sinne töihin. :D

Sama taitaa koskea kaikkia pääkaupunkiseudun poleja. Töitä löytyy aina.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokemusta ei tarvitse olla, mitä sitä touhua on tässä sivusta seurannut, niin kaikki jotka sinne haluavat myös pääsevät sinne töihin. :D

Jos naama ei miellytä, niin sinne et pääse! Duunareiden kanssa tulin hyvinkin toimeen, mutta ...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokemusta ei tarvitse olla, mitä sitä touhua on tässä sivusta seurannut, niin kaikki jotka sinne haluavat myös pääsevät sinne töihin. :D

Jos naama ei miellytä, niin sinne et pääse! Duunareiden kanssa tulin hyvinkin toimeen, mutta ...

Tilanne voi olla muuttunut, siellä on nykyään ylihoitajana mies  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokemusta ei tarvitse olla, mitä sitä touhua on tässä sivusta seurannut, niin kaikki jotka sinne haluavat myös pääsevät sinne töihin. :D

Jos naama ei miellytä, niin sinne et pääse! Duunareiden kanssa tulin hyvinkin toimeen, mutta ...

Tilanne voi olla muuttunut, siellä on nykyään ylihoitajana mies  :D

Nyt siellä on Lefa ylihoitajana, se on ihan asiallinen mies. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa siitä. On tietenkin totta, että naamakerroin on hyvin tarkka joillekin osastonhoitajille...

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siellä mitään työvoimapulaa voi olla. Pistin hakemuksen sisään, enkä saanut mitään vastausta. Tosin esitin palkkatoiveena 2800 €/kk...Että olisivatko noin pikkumaisesta asiasta ottaneet herneen nenään.  ;D

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Josko olisi ylihoitaja tulkinnut sinänsä asiallisen palkkatoiveesi epärealistiseksi.

Muistitko ilmaista palavan halusi saada arvokasta työkokemusta?

Kumma silti että et saanut vastausta. Työvoimapulan aikana yleensä jotain palautetta

hakemuksiinsa saa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siellä mitään työvoimapulaa voi olla. Pistin hakemuksen sisään, enkä saanut mitään vastausta. Tosin esitin palkkatoiveena 2800 €/kk...Että olisivatko noin pikkumaisesta asiasta ottaneet herneen nenään.  :(

kai tossa palkkatoivomuksessa on hiukan tinkivaraa...?  :)

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siellä mitään työvoimapulaa voi olla. Pistin hakemuksen sisään, enkä saanut mitään vastausta. Tosin esitin palkkatoiveena 2800 €/kk...Että olisivatko noin pikkumaisesta asiasta ottaneet herneen nenään.  :(

kai tossa palkkatoivomuksessa on hiukan tinkivaraa...?  :)

Eipäs nyt ruveta nöyristelemään, ei se Hilton niin kummoinen paikka ole  :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...