Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajien välitys Australiaan


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • 1 kuukausi myöhemmin...
Vieras: u-päivä

Sydney vois olla hieno paikka...ohut ozonlayer...niska varmaan punottas makeesti koko ajan...tämän vielä kruunais kun kantais 45:sta housunkauluksessa selkäpuolella. Ottaakohan ne sinne psykopaattihoitajia...niinku mä >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Moi!

Ei ole pakko käyttää rekryfirmoja. Ota yhteys Board of Nursingeihin suoraan ja tee hakemus. Löysin työpaikan itse ja pääsin just minne halusin. Luvan saamiseksi sinun täytyy tehdä IELTS Board of Nursingille. Työluvan saaminen oli helppoa vaikka  tietysti paperityölästä, ei ylivoimaista. Viisumi oli nopea.  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole pakko käyttää rekryfirmoja.

Totta, minullakin firma vain pyoritti paperit, jonka voi tosiaan tehdä itse.

Eikä se niin järkyttävän vaikeaa voi olla. Oli meinaan aikamoisia vipeltäjiä firmassa silloin.

Sydney vois olla hieno paikka...ohut ozonlayer...niska varmaan punottas makeesti koko ajan...tämän vielä kruunais kun kantais 45:sta housunkauluksessa selkäpuolella. Ottaakohan ne sinne psykopaattihoitajia...niinku mä ::)

Ei nämä täällä salli kuin max 9mm (.38). Ahdasmielistä sakkia... :(

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools.

- Douglas Adams

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun käyttää Firmoja, on aika vaikea vaikuttaa mihin joutuu. Esittelyssä on kyllä Firman eri sairaaloita, mutta todellinen sijoituspaikka voi olla kaukana siitä, mihin itse haluaa. Ja muistakaa, Firmat niittävät isot rahat sairaalalta jokaisesta värvätystä hoitajasta. Olen kerran kysynyt; Firma ei suostunut ketomaan, mutta vastaanottava sairaala kertoi.

Sopimukset ja ehdot kirjallisena ja tarkkaan, myöskin sopimuksen rikkomis sanktiot puolin ja toisin. Myös potilas:hoitaja suhde kannattaa ottaa huomioon ja tehdä siitä osa sopimusta kirjallisena. Olen huomannut, että Firmoissa myös kaytetään paljon: "tämä olisi nyt päätettävä aika pian tai paikka voi mennä ohi". vaatikaa kuitenkin kunnon sopimukset ja käykää kammalla läpi. Terv. Geena  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Kun käyttää Firmoja, on aika vaikea vaikuttaa mihin joutuu. Esittelyssä on kyllä Firman eri sairaaloita, mutta todellinen sijoituspaikka voi olla kaukana siitä, mihin itse haluaa.

Allekirjoittaneelle kävi hieman huono tuuri juuri tuon sairaalan suhteen. Matkani Australiaan kesti vain hetken. MaHa tietää tämänkin surullisen tarinan...  :nauraa:

lihasmuisti on paras muisti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...