Jump to content
MAINOS

Hoitajan tatuoinnit

Guest karoliina

Recommended Posts

Posted

Sivuilta http://www.niioc.nl/cei-eng.htm löytyy myös video tuosta mukavasta pienestä kirurgisesta operaatiosta..

Tosi terveen näköstä touhua...  :) Saisko näön menemään helpomminkin?

MAINOS
  • Replies 421
  • Created
  • Last Reply
Posted

Mulla on itelläni vaan sellasia "koru" tatuointeja,eli sellasia mitkä näyttää koruilta iholla siroja ja niis on ihan korukivetki..ajattelin kerätä koko sarjan,nyt on kolme; niskassa,alaselässä ja olkavarressa.Ikinä ei oo tullu negatiivista kommenttia,yleensä ihmiset jää miettimään mitä noi tatuoinnit tarkoittaa sillai hyvässä mielssä.Sit kielikorusta en tiedä ku ei oo kerenny olla nyt duunissa sen kanssa.Himottais ottaa lisää tatuointeja,nälkä tosiaan kasvaa syödessä.Ihmetystä minussa yleensä aiheuttaa enemmän se,että olen 180cm pitkä nainen niin ne tatuoinnit jää jotenkin huomiotta,aina vaa kyylätään mun pituuskasvua  :)

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Posted

Mulla on itelläni vaan sellasia "koru" tatuointeja,eli sellasia mitkä näyttää koruilta iholla siroja ja niis on ihan korukivetki..

tää kuuluisi varmaan hoitajat.netin vanhusjaostaan, mutta täh? Mikäh? Kuvia!

Posted

Tatskat ja lävärit on vanhanaikaisia, silmäkoru se olla pitää...

cei2.jpg

Sivuilta http://www.niioc.nl/cei-eng.htm löytyy myös video tuosta mukavasta pienestä kirurgisesta operaatiosta..

Hyi h***etti! Toi alkaa mennä jo yli. Kaikki silmään liittyvä kirurgia tms on muutenkin mun mielestä niiiiin yököttävää... Mieluummin katon vaikka raaja-amputointia kuin silmän sorkkimista... YÖK!

Posted

Mulla on itelläni vaan sellasia "koru" tatuointeja,eli sellasia mitkä näyttää koruilta iholla siroja ja niis on ihan korukivetki..

Siis ei konkreettisesti kiviä vaan tatuoitu ..  :)

niska.jpg

alaselka.jpg

Posted

Siis ei konkreettisesti kiviä vaan tatuoitu ..  ;D

Mä jo luulin että timangei olisi upotettu ihoon. Kaiken maailman sarvia on jo vastaan tullut...

Hienoja muuten noinkin ;)

Posted

vaude toi silmä juttu on cool! vetäis sellaisen kuvan ettei omat pupillit näy enä olleskaan...

vaik tälläinen:

fanarts-304.jpg

;)

I´am Wizard

Posted

Eiku kristallit pupilleista roikkumaan:

Mitähän seuraavaksi? Ehdottaisin aivolävistystä extremeä haluaville.. :nauraa:
Posted

Eiku kristallit pupilleista roikkumaan:

Mitähän seuraavaksi? Ehdottaisin aivolävistystä extremeä haluaville.. ;D

Onhan tuollaistakin kokeiltu: mies oli ottanut ensimmäisen aivolävistyksen otsasta sisään ja siististi lohkojen väliin, ei ilmeisesti ollut tulokseen tyytyväinen, koska toinen lävistyksen oli laittanut poikittain. Työvälineenä oli naulapyssy.  >:D

• 2 weeks later...
Posted

Torstaita odottelen. Selkään uusi kuva. Kävin sopimassa tatuoijan kanssa ajasta ja se lupasi että varmasti kärvistelen kivusta... *ihanaa*

Totuus ei pala tulessakaan.

Posted

Torstaita odottelen. Selkään uusi kuva. Kävin sopimassa tatuoijan kanssa ajasta ja se lupasi että varmasti kärvistelen kivusta... *ihanaa*

Ääh, epäreilua... Mulla on kauhee tatuointi kuume, mutta kuva ei oo vielä selvä mitä haluan.... Mä oon kade!

Itte otan uuden ennen vuodenvaihdetta silläki uhalla, että työt loppuu... Meillä ko on päätetty, että tatuoinnit on infektioriskeistä se suurin...  ;D

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Posted

Chine: on tosi hienot tatskat. On kyllä erikoisen hyvin silmää hämäävä se kivi. Mistä moisen keksit?

Posted

Chine: on tosi hienot tatskat. On kyllä erikoisen hyvin silmää hämäävä se kivi. Mistä moisen keksit?

Tuon niska taskan suunnitteli Tino,Tino´s tattoosta ja siitä sitten inspiroin tuon alaselän itse. eli "Siitä se ajatus lähti" ;D

• 2 weeks later...
Guest Menneli
Posted

Mä olen terveyskeskuksen vuodeosastolla jossa monella jopa ikääntyneellä hoitajalla on tatska esim. käsivarressa näkyvällä paikalla. Ei ole kukaan katsonut kieroon ja olen kuullut kun mummut ja papat sanovat että onpa hieno kuva kädessä. Ei mielestäni vaikuta millään tavalla varsinaiseen hoitotyöhön tai hoitajan imagoon. Onhan joillakin korvakorut ja toisilla taas ei.

Posted

No ni. Mimmonen tuli? Kuva??  :D
Posted

No ni. Mimmonen tuli? Kuva??  :D

Viisi kiinalaista merkkiä pitkin rankaa alaselkään. Värittäminen hieman kesken. Saatan vaik kuvan heittää kehiin kunhan valmis :D

Posted

Hehee minä olen just semmonen joka on ottanut parikymppisenä tatuoinnin, aika isonkin, käsivarteen (kyynerpäästä alempaan varteen), ja löydän nelikymppisenä unelma-ammattini jos nyt en sairaan- niin terveydenhoitajana. En kyllä yhtään ajattele, ettei minulla olisi oikeutta hoitaa, vaikka tatuointi näkyisikin :-) Hah hah.

Meinaan, että hyvät puoleni hoitajana tulevat olemaan vielä sitä tatuointiakin suurempia.

Ihan neutraaleja jos mitään kommentteja sain potilailta pitkäaikaisosastolla.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Guest Student Midwife
Posted

Itse ajattelin juhlistaa tulevaa valmistumista siten, että valmistujaispäivänä aion ottaa jonnekin päin nahkaani tatskan. Kuvakin on jo tiedossa eli pohjoismaisen kätilöliiton elämänpuu, ilman niitä tekstejä jne.

elpuu.jpg

Posted

Minullakin on työhöni liittyvä tatuointi. Parasta siinä on se, että vaikka se tälläkin hetkellä on täysin näkyvillä, niin kukaan ei kiinnitä siihen mitään huomiota. Vain yksi ihminen on huomannut sen itse, kaikille muille on pitänyt käsivarsi laittaa nenän alle ja pyytää etsimään tatuointi. Kyseessä on sädehoidossa tärkeiden pisteiden merkitsemisessä käytettävä pistemäinen tatuointi. Tein sellaisen itselleni muistoksi työharjoittelussa. Nyt kun ihmiset ylpeinä vertailevat tiikeri- ja tribaltatuointejaan, voin kehua retostella käsivarressani komeilevalla kärpäsenlialla. Ehkä joku päivä tatuoin koko kärpäsenkin! Harmi vain että useimmat ottavat tämän kettuiluna.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Posted

No ni. Mimmonen tuli? Kuva??  ;D

Viisi kiinalaista merkkiä pitkin rankaa alaselkään. Värittäminen hieman kesken. Saatan vaik kuvan heittää kehiin kunhan valmis :)

Mitä ne merkit tarkoittaa?

Nimittäin yhdellä foorumilla etsivät selitystä jollekkin kiinalaiselle merkille joka oli tatuoitu jollekkin tyypille. Merkki tarkoitti kappaletavaran purkulaituria. :)

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Posted

No ni. Mimmonen tuli? Kuva??  ;D

Viisi kiinalaista merkkiä pitkin rankaa alaselkään. Värittäminen hieman kesken. Saatan vaik kuvan heittää kehiin kunhan valmis :)

Mitä ne merkit tarkoittaa?

Nimittäin yhdellä foorumilla etsivät selitystä jollekkin kiinalaiselle merkille joka oli tatuoitu jollekkin tyypille. Merkki tarkoitti kappaletavaran purkulaituria. :)

Love You Forever  *nyyhkikää kaikki...sniif sniif...*

Posted

Nimittäin yhdellä foorumilla etsivät selitystä jollekkin kiinalaiselle merkille joka oli tatuoitu jollekkin tyypille. Merkki tarkoitti kappaletavaran purkulaituria. ;)

Heh, mulla itelläkin on piirrettynä selkään kiinalainen kirjoitusmerkki. Etsin tätä tiettyä merkkiä pitkään, siis siten että tiesin sanan minkä halusin mutta en vain löytänyt merkkiä. No, sitten se merkki tuli vastaan tatuointiliikkeen kansiossa ja naputettiin ihoon.. Jälkeenpäin hetken etsin vielä merkkiä, että olisin voinut varmistaa tatuoidun merkin olevan oikea. Sitten lopetin etsimisen, koska todennäköisesti merkki ei ole se tietty. Mulle riittää, että ajatuksissani se tarkoittaa jotain tiettyä..

Ja sen takia en kerro mitä sinne on hakattu, koska joku teistä kuitenki ettii sen netistä ja sitä myöten se mahdollisesti osoittautuu vääräksi... Sit ahdistaa...  8)

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

• 1 month later...
Posted

Miulla on tatuointi varsin näkyvällä paikalla työvaatteisiin nähden (lyhythihainen paita ja tatska hieman kyynertaipeesta ylöspäin). En ole juurikaan saanut negatiivista palautetta tatuoinnistani, joskin muutama potilas kommentoinut kuvaa tyyliin: "Tytöllä vähän tussi lipsahtanut" tai "Mikäs hämähäkki se tuossa on". En ole huomannut, että tatuointi olisi muuttanut potilaiden asennoitumista hoitajan taitoihini. Eikä työnsaantiin kuva vaikuttanut lainkaan.

Muutaman negatiivisen huomautuksen olen saanut kielilävistyksestäni, tosin työkavereiltani. Mutta jääräpäisesti pidän kiinni näkemyksestäni, että lävistys on yhtä hygieeninen kuin suuni (ts. infektio-porttina läväri toimii vain silloin, mikäli nuoleskelen infektoitunutta haavaa, jne.) Ja lävistyksestäni pidän kiinni niin kauan, kunnes saan virallisen ukaasin ottaa se pois. :P Nykyisellään firmassani on kielletty lävistykset NÄKYVILLÄ paikoilla.

Posted

Täytyy kyllä sanoa, että ihmettelen suunnattomasti jos jossain vielä voi olla työn saanti kii tatuoinnista tai muusta ulkonäköseikasta... Eiköhän hoitajapula ala olla jo sen verran kova monessa paikassa, että melkein kadulta revitään eka vastaantulija duuniin jotta saadaan vaan listoilla näyttämään siltä, ettei alimitoituksella paineta duunia...(tämä siis kärjistys..)

Meillä ainakin duunissa on tilanne, että sijaispalvelu on joutunut soittamaan yli 160 puhelu kun on tarvittu esim samasta illasta puuttuvalle hoitajalle sijainen ja sillonkaan (sillä puhelumäärällä) ei olla saatu ketään. Eipä siinä taskoja tai läväreitä kysellä  ;D.

Ja jos me aina vaan "alistutaan" oleen niitä puhtosai sisar-hento-valkoisia niin ainahan se kuba sellaisena pysyy. Persoonallisuutta hoitotyöhän kaipaisin muutenkin. liika paljon on luutuneitä käsityksiä ja tapoja ja etenkin ajatuksia siitä MILLAINEN hoitajan PITÄÄ olla....

Rock´n´roll is never too loud.

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...