Jump to content
MAINOS

Hoitajan tatuoinnit


Vieras: karoliina

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 421
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: ampparitytsy

En kyllä ymmärrä, mitä porukoilla on tatskoja vastaan.... Jokaisen oma asia ja luulenpa, että harva niiden laittamista edes jälkeenpäin katuu. Itelläni kaksi kolmenkympin villityksessä otettua tatskaa, ei siis nuoruuden hulluutta  8)

Äitee pari päivää "kauhisteli" ja sitte jo ihasteli, että onpa nätit  ;D

Hoitoalalla, myös somaattisella puolella, paljonkin hoitsuilla tatskoja ja enpä usko, että ainakaan kaveripiirissäni olis vaikuttanut negatiivisesti työnsaantiin. Harvoinpa näkyvällä paikalla ovat.

Suurempi "paha" ovat lävistykset, nenärenkaat ym. hygieniasyiden takia. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin myös korvikset pitäis olla mustalla listalla.... Aikoinaan korviksen laittajia katottiin kieroon ja varsinkin, jos samassa korvassa oli monta ja nykyään on jo aivan "normaalia". Samoin käy varmaan tatskojen kanssa, ensin paheksutaan ja yhtäkkiä ovatkin jokaiselle normaali arkipäivän juttu...Sen näkee sitte vanhainkoti-iässä  :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 9 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Hoitsukka-05

Itselläni on tatuointi lapaluiden välissä ja toistaiseksi siitä ei ole ollut mitään haittaa,missään elämäntilanteessa! :angel:Naamalävistykset ja rastatukka ovat mielestäni hiukan epähygieenisiä hoitoalalle-tai itse en ainakaan haluaisi sellaista hoitajaa,jolla on mikrobipesäke päässä! ;DÄlkää ottako itseenne,sillä minunkin tatuointini varmasti aiheuttaa paheksuntaa!! :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minun mielestäni hoitajalla ei saa tatska olla näkyvällä paikalla. Itselläni on pieni olkapäässä ja yksi alaselässä mutta ei siis näkyvillä. ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minun mielestäni hoitajalla ei saa tatska olla näkyvällä paikalla

Tämä hoitajan ammatti on yksi ammatti muiden ammattien joukossa. En ymmärrä miksi pitäisi rajoittaa elämäänsä hoitajan ammatin takia (varsinkin, kun ei edes kunnolla makseta)......

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eikös noista alaselän tatskoista ollu puhetta,että voivat olla vaarallisia esim jos tehdään selkäydinpunktio,voi väriainetta joutua ydinkanavaan.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eikös noista alaselän tatskoista ollu puhetta,että voivat olla vaarallisia esim jos tehdään selkäydinpunktio,voi väriainetta joutua ydinkanavaan.

Kysyttiin tota anestesialääkäriltä koulussa, vastasi että siinä on ainoastaan äärettömän pieni ja teoreettinen mahdollisuus että komplikaatioita tulisi tatuointien takia. Kuulema tatuointeihin liittyvät jutut on urbaanilegendoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kysyttiin tota anestesialääkäriltä koulussa, vastasi että siinä on ainoastaan äärettömän pieni ja teoreettinen mahdollisuus että komplikaatioita tulisi tatuointien takia. Kuulema tatuointeihin liittyvät jutut on urbaanilegendoja.

Urbaanilegenda tai ei, mutta olin kerran kuulolla, kun 3 anestesialääkäriä keskusteli aiheesta. Yksi ei suostu punktoimaan, jos alaselässä tatska, mutta toinen voisi punktoida, mutta ei tatskan läpi. Kolmannen kannasta ei tullut selvyyttä (ei vissiin koskaan ollut joutunut tilanteeseen). Kuitenkin puhuivat pienestä mahdollisuudesta komplikaatioihin, mutta ilmeisestikään ei ole tutkimusta tai tilastotietoa aiheesta, kun kukaan ei viitannut lähteeseen.

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Porissa ei ainakaan synnyttäjät saa epiduraalia jos on sillä alueella tatska, just sen väriainejutun vuoksi....

- Joka pierua pidättää, sillä on jotain vilppiä mielessä -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on tatska käsivarressa joka pysyy kyllä yleensä työtamineiden alla piilossa.. Mutta silloin harvoin kuin se näkyy/vilahtaa alkaa kokeemmat/vanhemmat kollegat sitä päivitellä että ei ole soveliasta nuorelle hoitajalle. Psykiatrian puolella sitä ei pidetty ollenkaan kummallisena, mut täällä somaattisella teho-osastolla jossa lähes kaikki mua lukuun ottamatta on lähempänä viittäkymmentä se on lähes päivittäinen keskustelun aihe.... Mun puolesta saavat puhua, jos se niitä helpottaa. Täällä ei kauheesti oo enää varaa "ranttuilla" työntekijöistä kun eivät saa enää sijaisia pysymään täällä töissä..... Enkä minäkään kyllä tänne aatellu jäädä, tosin syynä ei ole mun tatska, heh!

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

itselläni tatska ja lävistyksiä.. töissä tatska piilossa ja nenäkorun otan pois aina kotona ennen vuoroa. tosin en ymmärrä sitä, että miten se korun paikallaan pitäminen olis jotenki suurempi riski, onhan se reikä siinä ilman koruakin...  huh.gif napakorun olen pitänyt paikoillaan, se on kuitenkin vaatteiden alla piilossa..

Keskeltä - ja täysillä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen fiksoitunut lävistyksiin O0

Napakorua pidän aina paikoillaan, samoin kielikoruani. Uusin lävistys vasemmassa traguksessa. Korut ovat pieniä ja hillittyjä eivätkä ne ainakaan vielä ole herättäneet paheksuntaa... Alkaa vain olla vaikeuksia keksiä uusia mahdollisia lävistyskohteita, kun kasvojani en voi lävistää enkä ole virhättynyt genitaalialueen koristelusta. Siihen on muitakin keinoja  ;D

Ravistettava

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen fiksoitunut lävistyksiin O0

Napakorua pidän aina paikoillaan, samoin kielikoruani. Uusin lävistys vasemmassa traguksessa. Korut ovat pieniä ja hillittyjä eivätkä ne ainakaan vielä ole herättäneet paheksuntaa... Alkaa vain olla vaikeuksia keksiä uusia mahdollisia lävistyskohteita, kun kasvojani en voi lävistää enkä ole virhättynyt genitaalialueen koristelusta. Siihen on muitakin keinoja  ;D

mikä on tragus ?

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kolmenkympin kriisin jälkeen iski 50 villitys ;D Otin nenälävärin, ei o pomo valittannu - harva tota ees huomaa :) Mut itte tykkään - son nätti  :)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kolmenkympin kriisin jälkeen iski 50 villitys ;D Otin nenälävärin, ei o pomo valittannu - harva tota ees huomaa :) Mut itte tykkään - son nätti  :)

-Eikös sulla ollut pakaroissa melkein koko eläintarhan väkikin kuvattuna?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Eikös sulla ollut pakaroissa melkein koko eläintarhan väkikin kuvattuna?

Ei, vielä ;D

Lupaan tatskata siun kuvelos ekkana, vasempaan pakaraan :)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei, vielä ;D

Lupaan tatskata siun kuvelos ekkana, vasempaan pakaraan :)

-Hienoa! Kuka tulee/pääsee oikeaan poskeen? Mao?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei, vielä ;D

Lupaan tatskata siun kuvelos ekkana, vasempaan pakaraan :)

-Hienoa! Kuka tulee/pääsee oikeaan poskeen? Mao?

Tehyn Jaana.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei, vielä ;D

Lupaan tatskata siun kuvelos ekkana, vasempaan pakaraan :)

-Hienoa! Kuka tulee/pääsee oikeaan poskeen? Mao?

Tehyn Jaana.

-Hö-hö-hö!!!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä laittaisin kankkuun delfiinin, mutta pelkään et se on kymmenen vuoden päästä sit valas...  ;D

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei, vielä ;D

Lupaan tatskata siun kuvelos ekkana, vasempaan pakaraan :P

-Hienoa! Kuka tulee/pääsee oikeaan poskeen? Mao?

Tehyn Jaana.

Ois aika käytännön pila elämälle ku känni-illan jälkeen heräis JLP:n kuva kankusta.... Onneks on senverran pieni perse ettei se mursu ihan heti mahdu siihen.

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...