Jump to content
MAINOS

Hoitajan tatuoinnit


Vieras: karoliina

Recommended Posts

En tiedä kuuluvatko ne sen paremmin asiaan kuin muuallakaan mutta siellä ei ainakaan vänistä tai pidetä niitä mitenkään ihmeellisinä.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 421
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Jotenkin tuntuu, että varsinkin psyk.puolella tatuoinnit tavallaan kuuluvat asiaan.

Aikoinaan meitin ope sanoi, että kiltit tytöt lukee sis-kirraa ja ne, joilla on probleemia, lukee psykan puolta....             Ooooooo.....käännän molemmat poskeni läimäytettäväksi! Olenhan jo aikaisemminkin ilmaissut kantani tatskoihin. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jotenkin tuntuu, että varsinkin psyk.puolella tatuoinnit tavallaan kuuluvat asiaan.

! Olenhan jo aikaisemminkin ilmaissut kantani tatskoihin. :P

Näin foorumin uutena jäsenenä olisin ihan innokas kuulemaan mielipiteesi :-) Olen meinaan IRL käynyt useammankin melko kiivaan ja mielenkiintoisen keskustelun aihhesta.

Huom! Joo, huomasinkin kirjoituksesi tuolla aiemmin... Oli ilmeisesti mulla vaan ollut silmät taskussa yms...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Kyllä miekanriiputtaja oikeassa on, olen paria  sh-opiskelijaa hoitanutkin. Kyllä asiassa totta toinen puoli, mutta myös muita opiskelijoita on myös osastot pullollaan hoidettavina (ehkä pikkaisen liiottelua)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: sitruuna

Minun mielestäni näkyvät tatuoinnit eivät kuulu hoitajille. Samoin lävistykset naamassa ovat kauhean näköisiä. Olen siis aika vanhanaikainen tämän asian suhteen. Mutta mielestäni nämä eivät vain kuulu sairaanhoitajien imagoon. On varmaan niin, ettei osaa potilaita tällainen haittaa, mutta on varmasti hyvin paljon ihmisiä, jotka kokevat tällaiset "merkatut" ja lävistetyt ihmiset pelottaviksi, epäammatillisiksi jne... Vapaa-ajallaan kukin olkoon sellainen kuin on, mutta pidetään edes töissä jotain imagoa yllä.  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuka sen hoitajan "imagon" on määritrllyt/määrittelee. Eiköhän se oon jokaisen henkilökohtainen asia millaista "imagoa" haluaa pitää yllä. Maksaahan yhteiskunta muittenkin ammattiryhmien palkkoja, mutta ei silti saa valita esim. heidän pukeutumistaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan. Itselläni on ja tulee vielä lisääkin! Tosin ne eivät ole näkyvällä paikalla, koska en itse tykkää siitä!

Jos joku haluaa ottaa kuvia sellaiseen paikkaan että ne näkyy, niin sitten ne näkyy! Se ei tee ketään huonommaksi ihmiseksi.

Kaverille, joka on aikasta kuvitettu ja rei'itetty, kävi sillai että hän kun oli lastentarhassa duunissa, niin hän oli oikeasti pidetty ihminen siellä lasten, heidän vanhempiensa ja muun henkilökunnan silmissä! No, hepä kävivät sitten uimassa ja eräs vanhempi työntekijäpä vetäs herneet nenäänsä niistä tatuoinneista ja läväreistä niin pahasti että hänen mielestään tämä kyseinen kaveri ei enää ollut sovelias ko. alalle.

Henkilökohtaisesti, tällainen asenne ottaa ihan vietävästi nuppiin !!!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jos lähestulkoon koko kroppa täynnä erinäkösiä tatskoja, se on musta mautonta.

nännilävistys on jees

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niitä alempana olevaa näkee kyllä tosi harvoin,, Mutta ehdottomasti jos joku haluaa sellaisen so on ihan jees ja tuohan se hieman piristystä .......  heh heh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sellaset alhaalla olevat renkulat on kyllä tosi jees !!!  ;)

En sitten osaa sanoo sellasia teron nupissa olevista...  Ne saattaa olla hieman epämiellyttävät.    :-

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tsekkiläiset istuvat oman kätensä päällä niinkauan, että se puutuu ennen masturbointia. Tuntuu kuin ois jonkun toisen käsi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tsekkiläiset istuvat oman kätensä päällä niinkauan, että se puutuu ennen masturbointia. Tuntuu kuin ois jonkun toisen käsi.

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulla ei periaatteessa ole mitään tatuointeja, lävistyksiä tmv. vastaan, mutta olen sitä mieltä että hoitajalla ei tulisi olla suurta rautamäärää naamassa tai tatskoja jotka loistaa kilometrien päähän. Eli mielellään nämä koristeet sellaisissa paikoissa että peittyvät. Itselleni on tulossa yksi tatuointi todennäköisesti (ainakin toistaiseksi  ;D) , mutta ei tosiaan näkyvään paikkaan.

Koruista senverran, että mielestäni joku ohut kaulaketju/sievät korvikset ja kihla-ja vihkisormukset on OK, mutta hirveitä korumääriä en mielelläni hoitajalla näe. Itse pidän kihlasormusta, joskus otan senkin kyllä pois, olen aika huono käyttämään koruja muutenkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Marsalkka

Itselleni on tulossa yksi tatuointi todennäköisesti (ainakin toistaiseksi  ;D) , mutta ei tosiaan näkyvään paikkaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

opiskelu aikoinani sain vaan positiivista palautetta nenäkorustani. vanhukset ja hoitajat ovat ihailleet pientä korua ja suurin osa eivät ole huomanneet ollenkaan. kaksi vuotta hoitajaksi opiskeltuani otin korun kuitenkin pois.luulen,että se ei ole eduksi työn haussa. :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äh, meillä on niin vanhoollinen työympäristö, että siellä kuittaillaan kaiken maaliman lävistyksille ja tatuoinneille... Itselläni on tatuointi (hyvin pieni sellainen) hartiassa ja nämä "tädit" ovat sitäkin päivitelleet, vaikkei se näy mihinkään työpuvun alta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tsekkiläiset istuvat oman kätensä päällä niinkauan, että se puutuu ennen masturbointia. Tuntuu kuin ois jonkun toisen käsi.

...tai sitten jos käyttää vasenta kättä ja maalaa kynnet siitä !!!    ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yhdellä gimmalla oli nasta tatska oikeassa pakarassa,musta pantterin pää ;D

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yhdellä gimmalla oli nasta tatska oikeassa pakarassa,musta pantterin pää ;D

Ei vissiin oo ihan työympyröissä nähtyä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yhdellä gimmalla oli nasta tatska oikeassa pakarassa,musta pantterin pää :P

Ei vissiin oo ihan työympyröissä nähtyä?

Voi hyvin ollakin...  ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...