Jump to content
MAINOS

Vuosityöaika?


mieluri

Recommended Posts

MAINOS

Onko kokemuksia ja millaisia? Kannattaako kolmivuorotyöläisen valita vuosityöaika vai ei?

Riippuu ihan millä ehdoilla tunteja pystyy kerryttämään ja käyttämään. Jos itsellä olisi mahdollista niin ottaisin erittäin mielelläni joustavan vuosityöajan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tehdään vuosityöaikaa. Siinä on puolensa, ihan niinkuin jaksotyöajassakin. Jouston varaa on enemmän sekä työntekijällä että työnantajalla. Jaksotyössä ylityöt saa rahana, vuosityössä vapaana kun tarvitsee ( =kun työnantaja tarvitsee). Jos jousto pelaa puolin ja toisin, vuosityöaika on loistojuttu henk.koht. elämän kannalta ( mitä se on?! ). Jos ei, saatetaan surutta käyttää hyväksi työntekijöitä.. Ylityöistä maksetaan vain, jos tunteja ei ole saatu tasoitettua. Tasoitukset 2 x / vuosi.  Pääsääntöisesti itse olen toistaiseksi tyytyväinen järjestelyyn. Mahdollisuus on siis myös vaihtaa jaksotyöaikaan jos haluaa.. :peukku:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja vuosityön ylittävät ylityöt maksetaan sitten, kun nähdään ettei niitä saatu tasoitettua  - elikkä seuraavana vuonna.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja vuosityön ylittävät ylityöt maksetaan sitten, kun nähdään ettei niitä saatu tasoitettua  - elikkä seuraavana vuonna.

Sehän on ilmaista lainaa työnantajalle. Ei hjuva.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...