Jump to content
MAINOS

Määräaikaisuuksistahan se Laitinen-Pesolakin


Maiju

Recommended Posts

...oli "huolissaan", vai mitä minä olin lukevinani jostain...huh.gif

Mitähän paperiliiton äijät sanois : 2 vuotta talossa, 42 eri määräyskirjaa?

Koskahan se tämä homma muuttuu, jostain hoitajapulastakin olen kuullut jotain...

The Ämmä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

...oli "huolissaan", vai mitä minä olin lukevinani jostain...huh.gif

Mitähän paperiliiton äijät sanois : 2 vuotta talossa, 42 eri määräyskirjaa?

Ota yhteyttä luottamusmieheesi, siis jos kuulut liittoon.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksi olet yhä talossa?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep. Kyl mää oon lähteny joskus käveleen ja sanonu mennessäni et jos palvelukset ei kelpaa, niin...

Taisin lama-aikana hakea virkaa ja kun en saanut, niin **ttuuks siinä sitten enää norkoileen. Sen verran täytyy olla itsekunnioitusta. Se onkin ollut mun kohdalla ainoa kerta kun on virka kiinnostanut. Ja sekin meni nopeesti ohi, eli oli hyvä etten saanutkaan..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei liitto voi asiaan puuttuakaan ellet itse ota yhteyttä luottamusmieheen. Jos luottamusmies ei tee mitään, ota yhteyttä aluetoimistoon.

Se on valitettavaa, mutta suurinosa hoitajista alistuu pompoteltaviksi, jotta työt jatkuvat. Silloin liitolla ei ole edes mahdollisuuksia nostaa metakkaa. Jonkun täytyy "uhrautua" esimerkiksi. Todennäköisesti saa jatkossa unohtaa työt kyseisessä työyhteisössä, mutta työtilanne on onneksi paranemassa ja vaihtoehtoja alkaa olla.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...