Jump to content
MAINOS

pitkäaikaissairaanhoitoa...


Vieras: Johanzu

Recommended Posts

Onko teillä kokemusta pitkäaikaissairaiden hoidosta? Yleisestä hoidosta ja huolenpidosta, viriketoiminnasta, saattohoidosta?? Miten kuollut ihminen kohdataan, miten siihen suhtaudutaan..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Et sitten laajempaa kysymystä keksinyt?  *nolona*

Rajaa vähän, niin voit saada vastauksiakin.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Samaa mieltä Sinin kanssa. Ihan romaania ei tähän viitsi ryhtyä kirjoittamaan, joten jos voisit vähän täsmentää kysymystäsi.

Olisi myös kiva tietää, miksi kysyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko teillä kokemusta pitkäaikaissairaiden hoidosta? Yleisestä hoidosta ja huolenpidosta, viriketoiminnasta, saattohoidosta?? Miten kuollut ihminen kohdataan, miten siihen suhtaudutaan..

Ilmeisesti joku tehtävä tekeillä =) Noista ko aiheista on aineistoa kirjasto puolillaan, kokeiles etsiä tietoa sieltäkin. Kuten edellisetkin kirjoittajat, olen samaa mieltä, kysymyksesi vaatii vastauksen joka on useamman kirjan laajuinen. Että marsmars kirjastoon *nolona*

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ihan yleisesti kysymys oli hyvin yksinkertainen... kokemuksia alalta, ja erityisesti saattohoidosta. En tarvitse mitään laajempaa kokonaisuutta aiheesta, on tietoa jo ennestään. Ja juu, olen tällä hetkellä työssäharjoittelussa...:nauraa: Mutta jos teillä ei ole kokemuksia kyseisestä asiasta, en vaivaa enempää..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suurin osa hoitajista on jossain uransa vaiheessa ollut tekemisissä pitkäaikaissairaanhoidon kanssa. Uskotko että niitä kokemuksia ja sitä tietoa on todella paljon. Kukaan ei oikein tiedä, mistä aloittaa kun aihe on rajaamaton. Vrt. jos kysyisin Sinulta vaikkapa; onko sinulla kokemuksia hoitotyön ja siihen liittyvän opiskelun yhteensovittamisesta. Ihan vaan yleisiä näkemyksiä. Mielelläänhän sitä vastaa, mutta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joopa, laaja on kysymyksesi. Olen työskennellyt viimeiset kahdeksan vuotta pitkäaikaispotilaiden ( vanhusten ) parissa. Siellä on tullut monenlaista asiaa vastaan, mutta tähän kyllä saisi päivän kirjoittaa jos aikoisin kaiken kertoa. Olen ottanut potilaita vastaan osastolle, olen kohdannut agressiivisia vanhuksia/omaisia, olen hoitanut saattohoito potilaita ja laittanut vainajia. Saattohoidossa olevan potilaan hoitaminen on henkisesti raskasta olletikki silloin kun potilaalla on omaiset myös läsnä ja kaipaavat henkistä tukea. Toisinaan kokee hoitajana olemisen melko riittämättömäksi. :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...