suppana Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Onkos täällä linjoilla ketään hoitsua joka jo työskentelee englannissa, Lontoossa?? Tai on lähdössä sinne?? Olisi mukava kuulla teidän kokemuksia Lontoon sairaaloista yms. varsinkin Länsi Lontoosta. Itse olen lähdössä Lontooseen n. muutaman kuukauden päästä..töitä etsien ja asuntoa tietty siinä samalla.. ja myös uusia kavereita sieltä.. :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
anvi Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Minä olen suunnitellut lähteväni vuoden alusta. Olis kiva vaihtaa kuulumisia!?! Kohti ääretöntä-ja sen yli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sessi78 Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Heippa! Mä olisin kovasti lähdössä! Rekisteröityminen on tosin venynyt yli 3kk mittaiseksi! Odotan edelleen!! Asuntoni olen vuokraamassa tammikuussa puoleksi vuodeksi. Eli mulla lähtö olisi tammikuussa. En tiedä mistään vielä mitään. Mutta Lontooseen tähdätään ja tarkoitus olisi asua mahdollisimman halvalla, töitä tehdä hullun lailla, matkustella ulkomailla ja ottaa kaikki irti. Suunnitelmissa tulla takaisin kotiin sitten kesällä. Kerro sinä. Onko sulla työpaikka jo? Minkälainen sairaala/osasto? Kuinka paljon sulla on kokemusta alalta ja kaikkea sellaista.. Olis kiva vähän vaihdella ajatuksia -sessi- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.