Jump to content
MAINOS

Ammattiosastoista


Vieras: HannaKaija

Recommended Posts

Vieras: HannaKaija

Hopsan....

Yksi pieni kysymys...Kun valmistuu ammattiinsa ja liittyy Tehyyn, niin millä periaalleella ao määräytyy?

Itse asun pienessä perämettäkunnassa ja täällä on oma ao, mutta silloin aikoinaan kun valmistuin, niin minut laitettiin toiseen osastoon. Tämä on häiritsi jonkun verran, kun olen jo opiskelujeni alusta alkaen ollut aktiivinen järjestömyyrä, enkä uskaltanut tietenkään vieraaseen joukkoon päin katsoakkaan...

Ei se nykyään enää haittaa pätkääkään, kun en ole enää mikään hiljanen ujo maalaistyttö...8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: HannaKaija

Joo mutta, joo...

siis kun valmistuin ja liityin tehyyn, niin minullahan ei silloin ollut vielä minkään näköstä työpaikkaa....8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hopsan....

Yksi pieni kysymys...Kun valmistuu ammattiinsa ja liittyy Tehyyn, niin millä periaalleella ao määräytyy?

Itse asun pienessä perämettäkunnassa ja täällä on oma ao, mutta silloin aikoinaan kun valmistuin, niin minut laitettiin toiseen osastoon. Tämä on häiritsi jonkun verran, kun olen jo opiskelujeni alusta alkaen ollut aktiivinen järjestömyyrä, enkä uskaltanut tietenkään vieraaseen joukkoon päin katsoakkaan...

Ei se nykyään enää haittaa pätkääkään, kun en ole enää mikään hiljanen ujo maalaistyttö...8)

Eli aikoinaan sut laitettiin vaan lähinpään ao ymmärsinkö oikein ?. mut ota ja eroa siit ao, Ja liity siiihen jossa olet nyt töissä ja haluat vaikuttaa. 

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olin eilen meikäläisen ammattiosaston syyskokouksessa ja am.os.152 jäseniä on n.1600 siellä paikalla oli n.45 ja varmasti meikäläinen oli nuorin siellä.

kysymys kuuluukin: Mitä/minkälaista toiminta pitäisi olla että porukka tulisi paikalle ja osallistuisi aktiivisesti eli laittakaa vinkkejä(pleace,EI silkkihuivi juttuja 8))?

Tai mitä olet mieltä TEHYn liittokokouksen lopettamisesta tai miten muuten pitäisi valita liiton PJ? Siis nythän mietitään jos liittokokous peruutettaisiin ja sen paikan ottaisi isompi valtuusto eli 80 henkeä, nyt 60 henk.

T:Teemu

ps.Osku eihän ollut liikaa liitto löpinöitä--> sitoutumaton keskustelupalsta

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ps.Osku eihän ollut liikaa liitto löpinöitä--> sitoutumaton keskustelupalsta

Heh no ei. Älkää olko noin varpaillaan, kunhan sääntöjen raameihin menee 8)

Ja kaikki mikä voi parantaa nykyistä liittoamme on tervetullutta, koska parannettavaa löytyy....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: HannaKaija

Olin eilen meikäläisen ammattiosaston syyskokouksessa ja am.os.152 jäseniä on n.1600 siellä paikalla oli n.45 ja varmasti meikäläinen oli nuorin siellä.

kysymys kuuluukin: Mitä/minkälaista toiminta pitäisi olla että porukka tulisi paikalle ja osallistuisi aktiivisesti eli laittakaa vinkkejä(pleace,EI silkkihuivi juttuja :))?

TIEDOTUS ON KAIKEN A JA O....Mä vähän luulen, että harva tietää mitä ammattiosastot käytännössä tekee tai tekeekö mitään...JA voihan siihen vaikuttaa, että vanhat samat naamat ovat hallinneet osastoa vuosisadan vaihteesta asti, eikä niihin saappaisiin halua kukaan hypätä....Se on nääs sitä sisäpiirihommaa....JOTEN AVOIMUUTTA MYÖSKIN!!!

JA tottakai SILKKIHUIVI on kiva kannuste.... 8)

Minä kun olin oman yhdistykseni syyskokouksessa niin niin...siellä oli kokonaista 2  huh.gif ihmistä hallituksen ulkopuolelta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...