Jump to content
MAINOS

Ihon hoito


Vieras: NannaMaarit

Recommended Posts

Vieras: NannaMaarit

Miten olet suojannut potilaan ihoa, jos hänellä on ollut pitkään kestävä ripuli? Monesti iho on kauttaaltaan vereslihalla ja potilaalla päivien tai viikkojen kirvely/polte alapäässä... Vinkkejä?  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eikös se paras hoito liene pestä se ripulikakka poies?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Cavilonia täälläkin käytetään. Ja eikös se potilaan hyvinvointi kumminkin oo se tärkein, en minä ainakaan tällasissa asioissa lähde säästelemään.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: NannaMaarit

Niin.

Voikin kysyä että ketä varten sitä suojavoidetta säästetään, jos niitä ei potilaille anneta?  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sinkkivoidetta, sellasta ihonsuojasuihketta/voidetta....

Ainakin lapsilla huomasin että tuo sinkkivoide on joskus siitä hankala, että kun siihen sekaantuu sitä kakkaa, niin ne muodostaa yhdessä melkomoisen tatinan sinne peräpäähän, ja entisestään ärsyttää ihoa. Ja jos taas joka kerta koittaa pestä sinkkipastan pois, niin sekin ärsyttää ihoa.

Me käytettiin joskus OraBase (?) -geeliä, siis sellasta mikä on tarkoitettu avanteen ympärille suojaamaan ihoa. On aikamoista tatinaa sekin, ja kuivuu oikein kerrokseksi iholle.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terveiset alvariinsa ripuloivien osastolta, tilatkaa Faktua. Jokaisen ulostamiskerran jälkeen huolellinen suihkutus ja rasvaus minimoi haitat. Toki vessareissu kestää kaikkineen kymmenisen minuuttia ja palattuaan saa lähteä uudelle taipaleelle, mutta iho kiittää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä vanhanajan konsti on selevä pottujauho tai dactarin puuteri..myös bebanten on hyvä..ja hätä tapauksessa mikä vain paksu perusvoide.

Mikä ei tapa, se vahvistaa..!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös se paras hoito liene pestä se ripulikakka poies?

Niin tietysti. Heh.

Tilasin just sitä cavilonia 5 tuubia. Paljonkohan lie maksaa. En ees viittiny kattoo.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meilläpäin on tehokkaimmaksi todettu Riha-voide. Ollut käytössä kesän ajan ja todella hyvin tuloksin... Oli jokin sekoitus muistaakseni jostakin ihan perusrasvoista  huh.gif

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...