Jump to content
MAINOS

Tyksin työtilanne päikkäpolilla ja tehoilla??


Pikku myy

Recommended Posts

Olen muuttamassa Turkuun vuoden vaihteessa ja kyselisin sisäpiirin tietoa päikkäpolin ja tehojen työtilanteesta, palkkauksesta, määräyskirjojen pituuksista, jne.... Olisko joku kiltti ja valistais tietämätönta???

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

www.mol.fi

katselepas tuolta... just katoin niin on ainakin virkoja vino pino tyksiin auki, myös ensiapuun ja aikuisten teholle... että luulis sijaisiakin kaivattavan vaikka ne ei sitä koskaan myönnä... koko talossa on vähän se politiikka että ei oteta sijaisia vaan oma väki painaa 200% teholla... mutta sitten kun joskus hellytään ottamaan sijainen niin yhtään ei ole käytettävissä :o eli ei muuta kuin tietoja sijaisvälitykseen niin eiköhän ala hommia löytyä... Tyksin vaihde on 02-3130000 ja sieltä pyydät sijaisvälitykseen :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tai siis toimiahan ne nykyään on  :)

Viestejä voi myös muokata.

Eikös juuri tuollaiset teho/ea/leikkuri ole sellaisia missä on pitkä perehdytys talon tavoille vaikka kokemusta olisikin muualta, eli siksi sijaisia ei samaan tapaan haalita kuin muualla? Vai olenko aivan hakoteillä jos sanon ettei noissa ympäristöissä juuri keikkalaisia ole...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pahoittelen etten osaa vielä käyttää tämän foorumin kaikkia hienouksia :)

Meinasin tuolla sijaispolitiikalla sitä, että koko tyks tuntuu olevan sillä mielellä että sijaisia ei oteta ja sitten kun ne heltyy ni sitten ei ole enää ketään tulossa... Itse olin ensiavussa kesän töissä eikä sinne juuri mitään sen kummempaa perehdytystä saanut... Opiskelija olin vielä ja siellä sitä valvottiin öisin vastuussa yhdestä huoneesta ja juostiin etsimään joku sh jostain jos jotain ihmeellistä oli...  tehosta en tiedä kun en siellä ole koskaan ollut...

Mutta sijaisvälitys on paikka johon kannattaa ottaa yhteyttä.. ja jos jonkun tutun kautta pääsee edes kerran jonnekin osastolle niin on helpompi saada jatkoakin, olen huomannut...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

"Eikös juuri tuollaiset teho/ea/leikkuri ole sellaisia missä on pitkä perehdytys talon tavoille vaikka kokemusta olisikin muualta, eli siksi sijaisia ei samaan tapaan haalita kuin muualla? Vai olenko aivan hakoteillä jos sanon ettei noissa ympäristöissä juuri keikkalaisia ole..."

Joo kyllä leikkurissa on sama homma, niin isossa ku pienissä...perehdytys on noin 2-3tunnin/aamupäivän luokkaa ja sen jälkeen olis osattava kaikki itse.. Ja auta armias, jos ei oo sitten kaikki välineet/tavat ym... hallussa, niin sitten juokset vaan mitättömillä asioilla, (kun ei oo kellään aikaa neuvoa) jota ei tällä koulutuksella kauheesti kantsi tehdä. Ja koko ajan olis sijaistarve, just ko. asian vuoksi, mutta kun ulos ei mitään ilmoteta, ettei vaan kukaan sais tietää et on liian vähän hlökuntaa ja liian kova kiire...

**Jos mitään et uskalla, mitään et saavuta**

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo kyllä leikkurissa on sama homma, niin isossa ku pienissä...perehdytys on noin 2-3tunnin/aamupäivän luokkaa ja sen jälkeen olis osattava kaikki itse..

Jaa... no mulla ei olekaan kokemusta kuin kahdesta paikasta, molemmissa vuoden perehdytys. Molempia voisi varmaan nimittää suuriksi leikkureiksi. Eli näköjään hajontaa piisaa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Leikkurista en tiiä, mutta teholla perehdytys on 6viikkoa siten että saat olla ylimääränen,lisäks  puhutaan vuodesta, jotta oot oppinut talontavat ja 5vuotta tehokokemusta tekee tehohoitajan, näin mulle on määritelty... Veikkaisin että leikkuri ei kauas heitä...  :-

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...