Jump to content
MAINOS

Heinolan työtarjonta?


Tanju

Recommended Posts

Juuri Heinolaan olen muuttanut. Opiskelen sairaanhoitajaksi ja ajattelin keikkailevani jossain Heinolan alan paikoista... Mutta olen aivan ummikko - mistä kannattaisi kysellä? Opintoja 1,5  vuotta jäljellä.

Toivottavasti joku auttaa pientä. :P

Mitä kauemmas kuljen

pitkin polkua,

sitä vähemmän

kaipaan tietä

Vasta kun polku loppuu ja olen täysin eksyksissä tiedän tulleeni perille - Tommy Tabermann

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Juuri Heinolaan olen muuttanut. Opiskelen sairaanhoitajaksi ja ajattelin keikkailevani jossain Heinolan alan paikoista... Mutta olen aivan ummikko - mistä kannattaisi kysellä? Opintoja 1,5  vuotta jäljellä.

Toivottavasti joku auttaa pientä. ;)

Tk vuodeosastot. Osastot 21a ja b oli ainakin ennen huutava pula. Raskasta työtä, mutta mukavaa henkilökuntaa. Myös kuntouttava os 12 ja sekatyöosasto 11 ovat opiskelijalle arvokkaita. Sairaalan puolen osasto 31 on kirurginen, mutta en usko että ottavat opiskelijoita. Lisäksi Reumasäätiön sairaalaan kannattaa kysyä. Puhelinluettolosta löydät yhteystiedot. Muuten voisin laittaa tähän, mutta taitaa olla kaikki oh:t jääneet eläkkeelle omien aikojani (5v) jälkeen. Onnea työnhakuun!

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Heinolassa ei taida olla mp hoitajalle duunia kovinkaan paljon. Taitaa painottua sairaalaan kaikki. Pahimman järkytyksen kuulin kotihoidosta, kun työtä luvattiin ensin pari kuukautta ja sitten soitin perään kun ei kuulunut. No siellä mitään töitä edes ollut ja sitten myöhemmin ilmoitettiin, että yksi paikka vapautuu koko vuonna ja hakijoita 15-20. Lahteenko pitäisi jäädä töihin vai mitä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...