Jump to content
MAINOS

seure


medicine

Recommended Posts

Lähdin soittamaan tietysti palkkani perään. Selityksenä oli se, että faxi kuulemma reistaillut ja ko. tuntilista ei mennyt siksi palkanlaskentaan..

Eikös ne listat pitäisi viedä sinne seureen henkilökohtaisesti? Silloin, kun tein itse erityisavustajan keikkoja, minun pitki kiikuttaa tuntilistat seuren postilaatikkoon Fredalle.

sisäpostia me on käytetty.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lähdin soittamaan tietysti palkkani perään. Selityksenä oli se, että faxi kuulemma reistaillut ja ko. tuntilista ei mennyt siksi palkanlaskentaan..

Eikös ne listat pitäisi viedä sinne seureen henkilökohtaisesti? Silloin, kun tein itse erityisavustajan keikkoja, minun pitki kiikuttaa tuntilistat seuren postilaatikkoon Fredalle.

sisäpostia me on käytetty.

Sisäposti ja faksi käyvät vallan hyvin. Itse faksaan tuntilistan ja sitten laitan sisäpostissa perään. Toki "maapostiakin" voi käyttää, mutta faksilla ja sisäpostilla välttää postimerkkikulut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähdin soittamaan tietysti palkkani perään. Selityksenä oli se, että faxi kuulemma reistaillut ja ko. tuntilista ei mennyt siksi palkanlaskentaan..

Eikös ne listat pitäisi viedä sinne seureen henkilökohtaisesti? Silloin, kun tein itse erityisavustajan keikkoja, minun pitki kiikuttaa tuntilistat seuren postilaatikkoon Fredalle.

sisäpostia me on käytetty.

Sisäposti ja faksi käyvät vallan hyvin. Itse faksaan tuntilistan ja sitten laitan sisäpostissa perään. Toki "maapostiakin" voi käyttää, mutta faksilla ja sisäpostilla välttää postimerkkikulut.

Aika jännää, nimittäin silloin kun olin itse avustajakeikoilla EHV-luokissa (=erityisen vaikeavammaisten oppilaiden ryhmissä), ohje oli ehdottomasti se, että pitää tuoda itse listat paikalle. Mutta ehkä hoitopuolen tiimeissä oli eri systeemit... (Ja ps. lähihoitajana saamani kouluavustajan tuntipalkka oli hitusen heikompi kuin palkka, jonka olisin saanut osastotyöstä, vaikka perushoitoa teinkin.)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mainittakoon tuosta palkka-asiasta vielä, että vein henkilökohtaisesti Espoon toimistoon

ko. tuntilistan. Annoin sen henkilökohtaisesti henkilöstökonsultille, joka lupasi toimittaa eteen päin.

Aikaisemmin olen vienyt Fredan toimistolle tuntilistani...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Sovin tuossa eilen pari yövuoroa seuren henkilöstökonsultin kanssa -suullisesti niinkuin aina heille noissa lyhyimmissä keikoissa. Tänään sitten soitetaaan että keikka oli samaan aikaan buukattu jollekin toiselle ja et en pääsekään tekeen niit vuoroi. Mä nimenomaan kysyin eilen että eihän siitä ole muut esittäny kiinnostusta ku keikkanetistä katoin ja se sanoo et eii ja se varas ne vuorot mulle heti siinä puhelun aikana--> Näky netissä tulevana keikkana heti silloin.

Miten tällanen voi olla mahdollista ja onko ihan ok, et ensin luvataan ja sovitaan mut sit perutaan? Onko oikeuksia vaatia palkkaa tolta ajalta tms.? Samalla laillahan se velvoittaa mua tekemään ne keikat kun sovitaan.. *Ihmettelee* En kerinnyt yhtään siin puhelun aikana sanoon ku Joojoo ja heihei kun opettaja tuli juuri pitämään tuntia.

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään sitten soitetaaan että keikka oli samaan aikaan buukattu jollekin toiselle ja et en pääsekään tekeen niit vuoroi.

Tämä haiskahtaa :-(

Seurella lienee sen verran edistyneet ohjelmat, että on oikeasti mahdotonta tehdä kahta varausta yhtä aikaa. Itsellenikin on käynyt niin, että puhelun alussa joku keikka on ollut avoinna, mutta kun konsultti on ollut sitä mulle varaamassa niin se onkin jo lukittu, eli joku muu on saanut keikan.

Epäilen siis, että sinulla ON etuajo-oikeus ko. keikkaan, ja sopimus on syntynyt, mutta jostain syystä, esim keikkapaikan kovasta vaatimuksetsa (jos ovat omia teitään ehtineet sopia keikkalaisen, tai jos et ole täysin "pätevä" ja sellainen onkin ilmaantunut) yrittävät pelata sinua ulos.

Mutta en tiedä :-( Ainakin vaatisin ihan oikean selvityksen, miten tämä on voinut tapahtua. Kuka on varannut mitä missä vaiheessa.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kehäkukka

Ymmärtääkseni ne keikat menee kuitenkin niin et siel puhelimen päässä on vastaamassa monta ihmistä ja niil samaan aikaan sama ATK ohjelma käynnissä=varaukset.

JA jos nyt joku kattoo sitä tällä sekunnilla niin se voi olla vapaana ja kun alat tallentamaan varausta ni sit se onkin jo buukattu toiselle henkilölle toisen puhelun aikana.

Ihan sama kun jos jossain postimyynnissä; tuote näyttää et sitä on ja kun klikkaat ostosta ni sit sanookin; loppu/täynnä yms.

En siis tässä silleen puolusta Seurea, mut mulle on kans näin käynyt pari kertaa ja se tietenkin harmittaa, mut inhimillisiä erehdyksia sattuu.

Olen kyllä antanut palautetta asiasta seurelle.

Laittakaa tekin sinne palautetta esim. omien sivujenne/netin kautta niin ehkä asiaan tulee muutosta kun useampi henkilö kirjallisesti antaa palautetta.

Mikään asia ei parane itsestään jos asiasta ei laita kirjallista palautetta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Epäilen siis, että sinulla ON etuajo-oikeus ko. keikkaan, ja sopimus on syntynyt, mutta jostain syystä, esim keikkapaikan kovasta vaatimuksetsa (jos ovat omia teitään ehtineet sopia keikkalaisen, tai jos et ole täysin "pätevä" ja sellainen onkin ilmaantunut) yrittävät pelata sinua ulos.

Jotain samaa mietin minäkin.

Mun oma kokemus on se, että

-avaan Keikkanetin

-ruksaan mielenkiintoisen keikan

-suljen ohjelman

-soitan Seureen kuullakseni, että keikka meni jo

-vastaan luuriin n.5min myöhemmin(eri ihminen) Seuren soittaessa ja tarjoessa minulle aiemmin mainittua keikkaa....eli oli lukittuna toisaalle ja konsultit vetää päällekkäin puheluita.

Ja juu ei, en saa provikoita tästä selvityksestä.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, vähän haiskahtaa että ovat ehkä saaneet jonkun sellasen sinne joka on aiemminkin paikassa ollut tai on muuten pätevämpi. Eipä vaan anna hirveen hyvää kuvaa seuresta tällanen. Ihmetyttää vaan että voiko sen tosiaan buukata kahelle samaan aikaan? Puhelun aikana näin itekin että siel keikkanetissä se oli mulla tulevissa keikoissa, voiko se todella mennä kahelle niin samaan aikaan? Haiskahtaa kyllä tai sit se nettisydeemi on mätä. Palautetta ainakin laitan.

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, vähän haiskahtaa että ovat ehkä saaneet jonkun sellasen sinne joka on aiemminkin paikassa ollut tai on muuten pätevämpi. Eipä vaan anna hirveen hyvää kuvaa seuresta tällanen. Ihmetyttää vaan että voiko sen tosiaan buukata kahelle samaan aikaan? Puhelun aikana näin itekin että siel keikkanetissä se oli mulla tulevissa keikoissa, voiko se todella mennä kahelle niin samaan aikaan? Haiskahtaa kyllä tai sit se nettisydeemi on mätä. Palautetta ainakin laitan.

Se on mahdollista, että keikka näkyy keikkanetissä vapaana vaikka se onkin jo varattu jollekin. Systeemissä on tässä kohtaa viive. Kaksi konsulttia voivat myös varata keikan työntekijöille samaan aikaan ja se voi aiheuttaa sekaannusta. MUTTA: jos se näkyi sinulla jo omissa keikoissa ja se oli siellä ihan ok ja sinulle varattu, niin sitä ei voi tapahtua kahdelle työntekijälle samaan aikaan ja käsittääkseni sitä ei saa pois kuin varta vasten poistamalla Seuren päässä. Eli sopimusrikkomukselta haiskahtaa kyllä nyt heidän päässään...  :-

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, vähän haiskahtaa että ovat ehkä saaneet jonkun sellasen sinne joka on aiemminkin paikassa ollut tai on muuten pätevämpi. Eipä vaan anna hirveen hyvää kuvaa seuresta tällanen. Ihmetyttää vaan että voiko sen tosiaan buukata kahelle samaan aikaan? Puhelun aikana näin itekin että siel keikkanetissä se oli mulla tulevissa keikoissa, voiko se todella mennä kahelle niin samaan aikaan? Haiskahtaa kyllä tai sit se nettisydeemi on mätä. Palautetta ainakin laitan.

Se on mahdollista, että keikka näkyy keikkanetissä vapaana vaikka se onkin jo varattu jollekin. Systeemissä on tässä kohtaa viive. Kaksi konsulttia voivat myös varata keikan työntekijöille samaan aikaan ja se voi aiheuttaa sekaannusta. MUTTA: jos se näkyi sinulla jo omissa keikoissa ja se oli siellä ihan ok ja sinulle varattu, niin sitä ei voi tapahtua kahdelle työntekijälle samaan aikaan ja käsittääkseni sitä ei saa pois kuin varta vasten poistamalla Seuren päässä. Eli sopimusrikkomukselta haiskahtaa kyllä nyt heidän päässään...  :-

Juurikin näin siinä tapahtui, nyt se on poistettu sieltä tulevista keikoista. Miten ihmeessä sen nyt sitten todistaa että se oli kyllä jo sovittu.. Mitä tässä pitäisi nyt tehdä? Antaa vaan asian olla vai.. :/ Törkeetä touhua sanon mä.

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Soitinpa vielä eilen TEHYyn asiasta, kun jäi vaivaamaan ja ei ole ensimmäinen kerta kun rekryfirma yrittää olla maksamatta palkkaa tai jotain muuta mukavaa. TEHYssä oltiin sitä mieltä että täytyy vaatia palkka noilta peruuntuneilta vuoroilta tai että menen sinne töihin niinkuin oli jo aiemmin sovittukin. Käski laittamaan kirjallisesti asiasta sähköpostia vielä Seureen ja jos ei auta niin soitto takas TEHYyn ja he hoitavat asiaa. :D

Toki on vaikeaa todistaa suullista sopimusta, mutta toisaalta voisi kuvitella että sinne keikkanettiin jäisi jotain lokitietoja että keikka on ollut mulle varattuna. Mitään erikoisempaa ei ole vielä kuulunut, kuin että rekrypäällikkö laittaa reklamaation eteenpäin terveydenhuollon päällikölle.

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kehäkukka

HYVÄ HOMMA !

Näin homma etenee ja liittokin tietää siis asiasta.

Kävin Seuren sivuilla ja siel oli tällänen teksti (en tiedä koska se o sinne tullut, mutta EI tää ole pätevä syy jos on luvattu jo työvuorot):

[16.1.2009] Asiakaspalvelun työkaluja kehitetään

Seuren tilausmäärät ovat lisääntyneet, jonka vuoksi asiakaspalvelun käyttämä Populus-järjestelmä hidastelee ajoittain. Järjestämä toimii muuten normaalisti.

Olemme ryhtyneet toimenpiteisiin asian korjaamiseksi. Viikon 4 aikana tehtävät parannukset helpottavat tilannetta jonkin verran. Järjestelmän suorituskykyä tullaan kehittämään useilla toimenpiteillä. Tavoitteena on, että ongelma poistuu seuraavan kahden kuukauden aikana, jonka jälkeen järjestelmä kestää paremmin uuhkatilanteita.

Pahoittelemme tilanteesta asiakkaille puhelinpalvelussa mahdollisesti aiheutuvaa odotusaikaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Soittivat tänään seuresta ja palkan maksavat tuolta ajalta. Hyvä niin :)

Oikein hyvä. Palauttaa vähän Seuren mainetta, tällaisella huonojen kokemusten jakamisella palstalla voi olla iso kerrannaisvaikutus, jota ei aulainfot ja julistekampanjat tosta vaan korvaa. Tietysti jää miettimään olisiko mitään tapahtunut, jos et olisi ollut aktiivinen ja kysellyt oikeuksiesi perään, mutta olkoon sitten ainakin opiksi, että jotkut ON aktiivisia :-)

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sovin tuossa eilen pari yövuoroa seuren henkilöstökonsultin kanssa -suullisesti niinkuin aina heille noissa lyhyimmissä keikoissa. Tänään sitten soitetaaan että keikka oli samaan aikaan buukattu jollekin toiselle ja et en pääsekään tekeen niit vuoroi. Mä nimenomaan kysyin eilen että eihän siitä ole muut esittäny kiinnostusta ku keikkanetistä katoin ja se sanoo et eii ja se varas ne vuorot mulle heti siinä puhelun aikana--> Näky netissä tulevana keikkana heti silloin.

Miten tällanen voi olla mahdollista ja onko ihan ok, et ensin luvataan ja sovitaan mut sit perutaan? Onko oikeuksia vaatia palkkaa tolta ajalta tms.? Samalla laillahan se velvoittaa mua tekemään ne keikat kun sovitaan.. *Ihmettelee* En kerinnyt yhtään siin puhelun aikana sanoon ku Joojoo ja heihei kun opettaja tuli juuri pitämään tuntia.

vaadi selitys JA hyvitys, jos ne seurelta mokataan niin se on heidän velvollisuutens korvata

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tein sopparin rekryfirman kanssa (Keski-Uusimaa) ja homma toimii niin että täytän oman kalenterin nettiin ja jos löytyy keikkaa ko. päivinä, saan tekstiviestillä tiedon jonka hyväksyn tai en. Vähän ihmetytti että palkkaus on sama kuin KVTES (opiskelija alennus -5% lähärin palkasta), plus lomakorvaus 9%. Kuvittelin että juuri rekryfirma maksaa paremmin, siksihän niihin kannattaa ilmoittautua? Kertoivat että maksavat vasta 5 v kokemuslisää. Kiinnostaisi tietää paljonko vetävät välistä. Vai olisiko vaan pitänyt pyytää parempaa liksaa? Kellään kokemuksia?

Periaatteessa kannattaisi ottaa yht. harjoittelupaikkaani ja kysyä keikkaa. Sama liksa ja tuttu talo. No, katsotaan tuleeko keikkoja.. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...