Jump to content
MAINOS

seure


medicine

Recommended Posts

työkkärin alainen työnvälitys! suosittelen, netistä löytyy seure.fi tai googleta seure sieltä voi lähettää työhakemuksen, ottaa sitten yhteyttä ja pääsee tekemään keikkaa ympäri pääkaupunkiseutua.

You are not dead yet.  But watch for further reports.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Toinen hyvä vaihtoehto on MedOne. Myös pääkaupunkiseudulla. Itse sain MedOnelta enemmän keikkaa kuin Seurelta. Seure ehkä suosii tiettyjä työntekijöitä joille ilmoittaa keikat...??  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toinen hyvä vaihtoehto on MedOne. Myös pääkaupunkiseudulla. Itse sain MedOnelta enemmän keikkaa kuin Seurelta. Seure ehkä suosii tiettyjä työntekijöitä joille ilmoittaa keikat...??  ;D

Kuinka paljon Seure ja MedOne maksavat tuntipalkkaa sairaanhoitajille? Voisi keikkailu kiinnostaa jos vain palkasta olisi jotain tietoa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse teen keikkaa seuren kautta lähinnä vaan erääseen espoossa sijaitsevaan hus:sin sairaalaan. Ja äsken just seure nosti tuntipalkkoja sh 12,50- 13,75 kokemuslisistä riipuen ja ph/lh 11,23- 12,35 kokemuslisistä riipuen.

Itse olen viihtynyt seurella ja teen keikkaan yhteen sairaalaan josta mulle soitetaan kun siellä on tarve ja itse laitan mailin tai soitan seureen kun saan keikan. 

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen ollut myös seuren kautta töissä aina silloin tällöin ja tyytyväinen olen ollut. Soittelen seureen aina milloin voisin keikkaa tehdä ja aina niille päiville töitä löytyy.

Tein seuren kautta viime vuonna 5kk kestävän sijaisuuden, joten sitä kautta on mahdollisuus saada pitempäkin sijaisuutta.

"Miksi olla hankala kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kuinka paljon Seure ja MedOne maksavat tuntipalkkaa sairaanhoitajille? Voisi keikkailu kiinnostaa jos vain palkasta olisi jotain tietoa.

Sama palkka molemmissa suunnilleen. Mahtoi olla viime kesänä vielä MedOnella pari senttiä enemmän ku Seurella  8) Palkat jo tulikin tuossa ennemmin. Pitempiä sijaisuuksiakin tosiaan molemmilla on tarjota ajoittain. Lähihoitajana sain paremmin keikkaa MedOnelta. Voi olla että Seure työllistää paremmin sairaanhoitajia?? MedOne järjesti silloin tällöin koulutuksiakin keikkalaisilleen  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toinen hyvä vaihtoehto on MedOne. Myös pääkaupunkiseudulla. Itse sain MedOnelta enemmän keikkaa kuin Seurelta. Seure ehkä suosii tiettyjä työntekijöitä joille ilmoittaa keikat...??  8)

Kuinka paljon Seure ja MedOne maksavat tuntipalkkaa sairaanhoitajille? Voisi keikkailu kiinnostaa jos vain palkasta olisi jotain tietoa.

MedOne maksaa 12,17 vähintään s-holelle. Leikkaus/anestesiahommista kunnalle 14, privaattiin 18-22. Eli tuo koskee valvonta(teho)kokemusta omaavaa myös kun menee vaikkapa heräämöön. Päälle tietty kokemuslisät, vuorolisät ja 11,5% lomarahaa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: yökkö76

Mulla ei ole ainakaan koskaan palkat jumineet kuten jos teet suoraan "talolle" töitä esim. HUS:iin tai TK:lle. Mikäli siis itse ajoissa laitat allekirjoitetun tuntilistan Seurelle. Joillakin osastoilla tuntilistat saattavat jäädä lojumaan oh:n pöydälle ja näin palkanmaksu viivästyy, tätä ongelmaa ei minulle ole sattunut Seuren suhteen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tammikuusta alkaen esim. Laakso palkkaa lyhytaikaiset sijaiset ja keikkalaiset Seuren kautta. Omille työhönottajille jää näin kuulemma enemmän aikaa etsiä pitkäaikaisia sijaisia. Niitä tosiaankin saa etsiä.... ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...

onkos kukaan tehnyt keikkaa lahdessa medonen kautta? paljos riittää hommia etenkin kaupunginsairaalan polille? entäs phks:n polille?

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 11 kuukautta myöhemmin...

Olen keikkaillut seuren kautta parissa erityiskoulussa ja oon ollut tyytyväinen.

Terveydenhuollon yksikkö välittää ajottain psykiatrian ja päihdehullon yksiköihin työntekijöitä.

Mihin yksiköihin seure espoossa on välittänyt psykiatrian puolen keikkaa? Onko vaatimuksena mielenterveys ja päihdesuuntautuminen, jotta keikalle voi lähteä?

Kaikista vastauksista kiitollinen :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seuren kautta voi tehdä töitä Helsingin, Espoon ja Vantaan kaupungin sairaaloihin ja laitoksiin (sos.terv. yksiköstä)

On myös näiden kuntien omistama osakeyhtiö, ei työvoimatoimiston alainen yksikkö.

Itse olen keikkaillut kymmenen vuotta Seuren ( aikaisemmemin helsingin työvoimapalvelu) kautta.

Palkka on 1-3 euroa huonompi, kuin ns. yksityisillä  rekryfirmoilla ( MedOne, Mediverkko jne.) Keikkaa tosiaan pisaa, tälläkin hetkellä olen Seuren kautta tekemässä yövuoroja.

Itse on ole saanut noin loisteliasta palvelua, kuin joku kehui. Soittoja tulee niukasti, sinne suuntaan täytyy olla akktiivinen. Usein osastot soittaa suoraan ja ilmoittavat seurelle, että tämä tekee keikan. (ja näinhän sen ei pitäisi juuri olla)

Seuressa ensisjainen huoli on, ettei vain tunnit mene yli viikossa ei se, että saadaan johonkin pätkään sijainen. Väittävät maksavansa ylityöt, mutta se on puppua. Palkka kyllä tullut ajallaan ja pääsääntöisesti oikein.

Yhteydenpito työntekijöihin niukkaa, avainkaulanauha taisi tulla postiluukusta tässä kevät talvella. Nyt ovat ottaneet tekstiviestin käyttöön...kaikki viestit sitä kautta perushoitajan paikkoja (itse olen sairaanhoitaja).

MedOnen kautta olen saanut hyvää ja todella ystävällistä palvelua. Laittavat viestiä (teksarit, sähköposti ja soittelevat) Autoa on saanut tarvittaessa käyttöön jne. Liikuntaseteleitä ja muuta kivaa tarjoavat.

Eli sellaisia kokemuksia minulla.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko totta että ottavat töihin myös sellaisia keillä ei ole alan koulutusta mutta kenties jotain kokemusta esim. vanhustyöstä tai lapsista?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt ovat ottaneet tekstiviestin käyttöön...kaikki viestit sitä kautta perushoitajan paikkoja (itse olen sairaanhoitaja).

MedOnen kautta olen saanut hyvää ja todella ystävällistä palvelua. Laittavat viestiä (teksarit, sähköposti ja soittelevat) Autoa on saanut tarvittaessa käyttöön jne. Liikuntaseteleitä ja muuta kivaa tarjoavat.

Eli sellaisia kokemuksia minulla.....

Hmmm... oletko esim valmistunut lähiaikoina?

Minullekin edelleen tekstasivat ph-paikkoja, koska tein niitä ennen.

Olen päivittänyt tiedot (mitä teen ja minne teen) ja keikkoja tarjotaankin vain niihin paikkoihin, minulle ihan sairaanhoitajan keikkoja, vaikka edelleen olen opiskelija  ::) . Seuressa ei palkka ole päätä huimaava, mutta asiallista kohtelua olen kyllä pääosin saanut, minulla ollut "oma työhönottaja", jonka kanssa olen asioinut suoraan. Joskus soitin jolle kulle toiselle ja yhteistyö oli vähän niin ja näin...

Minulle yksi kriteeri muiden muassa (palkka, työyhteisö) on se, minkälaista huolta minusta pitävät oh ja työhönotto. Työnantajalla (ja ohlla, palkanlaskijoilla yms tahoilla sen edustajina) kun on mahdollisuus joko joustaa ja ymmärtää muitakin kuin omia tarpeitaan TAI karkottaa Sukunajo jonnekin sillä, että aina mennään sieltä, mikä työnantajalle sopii parhaiten, viis veisaten siitä, vaikka vähän työntekijää viilattaisiin linssiin.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko totta että ottavat töihin myös sellaisia keillä ei ole alan koulutusta mutta kenties jotain kokemusta esim. vanhustyöstä tai lapsista?

No kuule... en ollut sellaisesta kuullut, mutta kun olisin halunnut keikalle yhdelle osastolle, niin sanoivat etteivät voi minua sinne lähettää, koska osastonhoitaja oli "ruksinut tästä kaikki nää kohdat: ei opiskelijaa, ei kodinhoitajaa..." (en muista mitä muita siinä oli). Ei kai kodinhoitaja ole th-alan ammattilainen?

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt ovat ottaneet tekstiviestin käyttöön...kaikki viestit sitä kautta perushoitajan paikkoja (itse olen sairaanhoitaja).

MedOnen kautta olen saanut hyvää ja todella ystävällistä palvelua. Laittavat viestiä (teksarit, sähköposti ja soittelevat) Autoa on saanut tarvittaessa käyttöön jne. Liikuntaseteleitä ja muuta kivaa tarjoavat.

Eli sellaisia kokemuksia minulla.....

Hmmm... oletko esim valmistunut lähiaikoina?

Minullekin edelleen tekstasivat ph-paikkoja, koska tein niitä ennen.

Olen päivittänyt tiedot (mitä teen ja minne teen) ja keikkoja tarjotaankin vain niihin paikkoihin, minulle ihan sairaanhoitajan keikkoja, vaikka edelleen olen opiskelija  *pyhimys* . Seuressa ei palkka ole päätä huimaava, mutta asiallista kohtelua olen kyllä pääosin saanut, minulla ollut "oma työhönottaja", jonka kanssa olen asioinut suoraan. Joskus soitin jolle kulle toiselle ja yhteistyö oli vähän niin ja näin...

Minulle yksi kriteeri muiden muassa (palkka, työyhteisö) on se, minkälaista huolta minusta pitävät oh ja työhönotto. Työnantajalla (ja ohlla, palkanlaskijoilla yms tahoilla sen edustajina) kun on mahdollisuus joko joustaa ja ymmärtää muitakin kuin omia tarpeitaan TAI karkottaa Sukunajo jonnekin sillä, että aina mennään sieltä, mikä työnantajalle sopii parhaiten, viis veisaten siitä, vaikka vähän työntekijää viilattaisiin linssiin.

Olen valmistunut 11 vuotta sitten ja tullut entisen työvoimapalvelun palvelukseen valmiina sairaanhoitajana.

Muokkaus:lainaukset

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuinka paljon Seure ja MedOne maksavat tuntipalkkaa sairaanhoitajille? Voisi keikkailu kiinnostaa jos vain palkasta olisi jotain tietoa.

Vastataan nyt itse itselle kun tuli käytyä tuolla Seuressa. Tarkkoja määriä en muista, mutta Sh:n tuntiliksa oli n. 12.70 jos ei ole kokemuslisiä. Tuohon päälle vielä lomarahat jotka ovat 9%, niin päästään n. 13,80 euron tuntipalkkaan. Jos löytyy viisi vuotta työkokemusta, niin saa sen ekan kokemuslisän ja lomaraha nousee 11 %:iin, eli tuntipakka on silloin n. 14,80 euroa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Olen opiskellut sairaanhoitajaksi reilu 1,5 v. En ole lähihoitaja. Viime syksystä asti olen tehnyt keikkaa akuutti- ja pitkäaikaisosastoilla perushoitajana. Aivan mahtava juttu, että opiskelijaperheenisä saa elintärkeää lisätienestiä. Pari kertaa olen kuitenkin joutunut pettymään seureen - viimeksi tänään, ensimmäisen kerran viime keväänä.

Viime keväänä seurelta tarjottiin keikka Malmin päivystyspolille. Aloittelijana hieman epäröiden siihen suostuin. Keikka meni ihan hyvin ja joku tuli kysymään, pääsenkö seuraavanakin päivänä tulemaan. Olin tietysti fiiliksissä tästä. Myöhemmin soittelin taas keikkaa seuresta. Malmin päivystyksessä olisi ollut keikka vapaana, mutta kysyessään opintopisteitäni seuren konsultin palaute oli tyyliin: "tuolla kokemuksella voit työskennellä vain pitkäaikaisosastolla". Miten sitten olin aiemmin kuitenkin päässyt päivystykseen keikalle?

Tänään olisi ollut sunnuntain keikka Malmin akuuttiosastolla. Seuren henkilö sanoi, että osasto haluaa valmiin perushoitajan, jota minä en ole. Hetken selitettyäni hän tajusi, että Sh-opiskelija ei ole koskaan valmis perushoitaja. Hän päätti kuitenkin varmistaa osastolta, että käykö sh-opiskelija. Olisi käynyt, mutta halusivat kuitenkin mieluummin valmiin. Sovimme, että jos valmista ei saada, saan keikan. No kyllähän valmiita löytyy pyhätöitä tekemään. Jäin siis ilman töitä.

Ensin Seurelta otetaan mielellään töihin, sitten kun on tehnyt kunniallisesti työnsä, osastot ovat tyytyväisiä, mutta jonain päivänä sanotaan, että sulla ei oo kokemusta, eikä tarpeeksi opintopisteitä. Pitää viissiin jonnekin vanhainkodille lähteä, kun on seuren työvälittäjien mielestä niin aloittelija, ettei pisteet riitä sairaalaan. Toivoisi vain, että voisivat yhtenäistää linjauksiaan opiskelijoiden työnteon suhteen, kun tuntuu siltä, että toiset "päästävät" mihin paikkoihin tahansa näillä opintopistemäärillä, mutta jotkut ovat todella varovaisia. Onko muilla opiskelijoilla ollut samantyyppisiä ongelmia Seuren kanssa? Palautetta olen antanut seureen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ne työpaikat itse saavat ruksia seurelle tekemäänsä "tilaukseen" jos eivät halua opiskelijoita, tai olikohan se toisinpäin, että jos opiskelijat kelpaavat. Minkä me sille mahdetaan. Eihän se valmistuminen mitenkään takaa, että on yhtään sen näppärämpi toimimaan uudella osastolla ehkä ihan uudenlaisissa haasteissa (työkokemus ehkä vähän takaisi, mutta siitähän tässä ei ole kyse).

Ehkä opiskelijoissa on keskimääräistä enemmän ollut toivottomia toheloita tai ehkä pikemminkin aloitekyvyttömiä, epävarmoja, joiden ohjaamiseen menee aikaa eikä sitä jaksaisi tehdä jos toinen on töissä vain päivän, kaksi.  Sinä et ole semmonen, enkä minä, mutta mistä he sen tietää.

Harmi sinänsä.

***

En muuten usko, kun Seuressa  sanoivat työhönotossa, että saavat kyllä osastoilta palautetta. Joo, varmaan saavat jos joku on ihan mahdoton, mutta en usko että osastot antavat hyvin tehdystä työstä palautetta. Harmi sinänsä sekin.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

***

En muuten usko, kun Seuressa  sanoivat työhönotossa, että saavat kyllä osastoilta palautetta. Joo, varmaan saavat jos joku on ihan mahdoton, mutta en usko että osastot antavat hyvin tehdystä työstä palautetta. Harmi sinänsä sekin.

Palautetta annetaan Seurelle kummastakin syystä.

ja usein hyvä työtekijä saa palautteen jo osastolta suoraan (kysytään numeroa ja sitä onko mahdollista tehdä keikkaa useamminkin ym.)

Ja valitettavasti huonosti tehdystä työstä on tapana antaa suoraa palautetta vain Seurelle koska usein osasto ei halua kyseistä ihmistä uudelleen keikalle.

Tässä muutama tosi seikka..

Mietipä miltä sinusta tuntuis olla töissä kun Seurelainen nostaa palkkaa siitä että istuu tuolilla ja neuloo sen minkä kerkee ja aika ajoin nostaa takapuolen penkistä ja vastaa kelloon...(juu, sukan kutominen oli jääny kotona kesken kun piti tulla iltavuoroon)

Tai että surffailee netissä suurimman osan työajasta..tai puhuu puhelimessa..tai juoksee tupakalla aina kun silmä välttää... (muutama ihminen kun onnistuu pilamaan maineen)

Aina ei huumori riitä antamaan suoraa palautetta.Ymmärrät varmaankin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle kävi nyt viimeisimmän palkanmaksun vuoksi sellainen, juttu että liksa ei ilmestynytkään tilille kun piti.

Lähdin soittamaan tietysti palkkani perään. Selityksenä oli se, että faxi kuulemma reistaillut ja ko. tuntilista ei mennyt siksi palkanlaskentaan..

Kovasti seurelta pahoittelivat mokaa, mutta silti jäi pikkuisen paska maku ...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähdin soittamaan tietysti palkkani perään. Selityksenä oli se, että faxi kuulemma reistaillut ja ko. tuntilista ei mennyt siksi palkanlaskentaan..

Eikös ne listat pitäisi viedä sinne seureen henkilökohtaisesti? Silloin, kun tein itse erityisavustajan keikkoja, minun pitki kiikuttaa tuntilistat seuren postilaatikkoon Fredalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...