Jump to content
MAINOS

Rovaniemen työtilanne


nobu

Recommended Posts

Hei,

Olen helsingistä juuri rantautumassa rolloon ja nyt tiedustelen, että voisiko joku tietäväinen kertoa minkälainen työtilanne lähihoitajilla on rovaniemellä?Mistä kannattais hakea ja mitkä paikat kannattaa jättää väliin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työtilanne Roissa on huono. Itse tänne etelään olen työn perässä sieltä pois muuttanut. Ja väliin jättäisin Invalidiliiton palvelutalon angry.png Nimimerkillä kokemusta ko. puljusta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos olet kipsaustaitoinen, niin niille riittää töitä. Eiku itse henk.koht. kyselemään eri puljuista, niin takuulla töitä löytyy.

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan vaan mielenkiinnosta miten toi roin keskussairaala. Mikä siellä työtilanne noin yleensä.

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: nokinenä

Olen muuttamassa myös Rovaniemelle. Kyselin aiemmin tuosta Kolpeneesta, millainen paikka se on. Olen hiukka kuullut, että olis huono ilmapiiri. Tuttu kertoi, että lomittajat ei pysy. Pitääkö sitten paikkaansa. Pitää kai itsekin katsoa sitten muusta firmasta töitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnex olkoon! Rovaniemi on Suomen hauskin kaupunki! (ainakin näin puolituristin näkökulmasta).

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen ollut kouluaikoina useammassa harjoittelussa Kolpeneella eri osastoilla ja koulussa, tykkäsin paikasta kovasti. Osastoissa on kovasti eroja, joukossa hyviä ja vähemmän hyviä. 

Lapin keskussairaalaan on miltei mahdotonta päästä lähihoitajana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: nokinenä

Marru. Pystytkö sanomaan, mitä osastoja ovat vähemmän hyvät ja hyvät?

Olen ollut toissakesänä todella hankalassa paikassa töissä ja päätin, että mieluummin työttömänä kuin sellaisessa paikassa, missä on jatkuvasti huono ilmapiiri.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valitettavasti en pysty sanomaan. Osastot ovat muuttuneet sen jälkeen kun olen siellä ollut. Keikkailla kannattaa ja katsoa mikä paikka miellyttää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Jos olet kipsaustaitoinen, niin niille riittää töitä. Eiku itse henk.koht. kyselemään eri puljuista, niin takuulla töitä löytyy.

Pitääkö sitä olla kuitenkin kipsaustaitoinen sairaanhoitaja vai riittääkö lähihoitajan tutkinto??

Mä teen mitä vaan, muut mitä osaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nykyäänhän lääkintävaksit ovat lähestulkoon sukupuuttoon kuolleet... joten lähihoitajat hoitavat nykyään kipsaukset päivystyspoleilla... ainakin sijaisita on aikaisemmin ollut pula ja aina plussaa, jos olet valmiiksi kokenut kipsari... kuitenkin jo vuosi aikaa kun olen ollut Rollossa töissä, joten en tiedä tämän hetkistä tilannetta...

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ainahan niitä osaavia käsiä tarvitaan! Nyt voi olla vaikeempi saaha töitä ku kaupunki ja maalaiskunta yhdistyvät vuodenvaihteessa ja kaikki suunnitelmat on vielä vähän hakusella! Rohkeesti vain kyselemmään..

LKS:ssä ja tk:n vuodeosastoilla kuulostaa ainakin olevan kovasti pulaa sairaslomien lomittajista + keikkalaisista!

Mikä ei tapa, se vahvistaa..!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Hei,

Olen helsingistä juuri rantautumassa rolloon ja nyt tiedustelen, että voisiko joku tietäväinen kertoa minkälainen työtilanne lähihoitajilla on rovaniemellä?Mistä kannattais hakea ja mitkä paikat kannattaa jättää väliin?

Hei! Löysitkö töitä?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...