Jump to content
MAINOS

Terveydenhoitajien työtilanne


Vieras: HoitajaTyttö

Recommended Posts

Vieras: HoitajaTyttö

Minkälainen on terveydenhoitjien työtilanne nykyään (ja tulevaisuudessa)? Olen kuullut, että terveydenhoitajan paikkoja on nykyisin vähän tarjolla ja suurin osa päätyy sitten lopulta sairaalaatöihin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Taitaa olla aika tosi. Terveydenhoitajien työtilanne on ollut jo yli 10 vuotta aikasen huono. Jalkaa on hankala saada oven väliin, koska sijaisia ei käytetä siinä määrin kuin sairaalassa. Valmistuin terveydenhoitajaksi -96 enkä ole päivääkään niitä hommia tehnyt, enkä kyllä ole sittemmin pahemmin töitä siltä saralta hakenutkaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaa olla aika tosi. Terveydenhoitajien työtilanne on ollut jo yli 10 vuotta aikasen huono. Jalkaa on hankala saada oven väliin, koska sijaisia ei käytetä siinä määrin kuin sairaalassa. Valmistuin terveydenhoitajaksi -96 enkä ole päivääkään niitä hommia tehnyt, enkä kyllä ole sittemmin pahemmin töitä siltä saralta hakenutkaan.

No itse en meinaa heittää pyyhettä kehiin vielä! Uskon vakaasti, että tilanteet muuttuu kun ikäluokat alkaa lähteä eläkkeelle..ja täytyy muistaa, että ei terkan töitä ole vain äitiys- ja lasetenneuvolassa!Kentältä olen kuullut, että tilanne paranee koko ajan  ;D.

Mitä olet muuten valmistumisesi jälkeen tehnyt sairaalamaailmassa vai oletko vaihtanut alaa kokonaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olen tehnyt sairaanhoitajan hommia eri paikoissa, sairaaloista vanhainkotiin sekä ollut kotisairaalassa. Sain Stakesilta sairaanhoitajan pätevyyden työkokemukseni perusteella (tarkastelivat ohessa myös terveydenhoitajaopintojeni sisältöä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskon vakaasti, että tilanteet muuttuu kun ikäluokat alkaa lähteä eläkkeelle.

Mitä ihme höpinää on tämä mitä aina kuulee suurien ikäluokkien eläköitymisestä. Ne ihmiset on tehneet rankkaa ruumillista työtä viiskyt vuotta, eiköhän ne kuolla kupsahda samana päivänä kun eläkkeelle pitäis mennä. Eli työpaikkoja kyllä tulee, mutta ei niitä hoitaa tarvitse kuin suntion.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...