Jump to content
MAINOS

sain työtarjouksia!!! onko luottamista...


Vieras: Kukkaruukku

Recommended Posts

Vieras: Kukkaruukku

olen saanut jo useammasta paikasta työtarjouksia kun olen kysellyt.

"kyllä meillä on runsaasti tarvetta" "meillä on pula sijaisista, kyllä meillä löytyy töitä, koko kesäksi tai miten kukin haluaa" "kiitos kiinnostuksestasi, varaathan haastatteluajan minulle?"

tuollaisia kommentteja olen saanut. kuinka noihin sitten on luottaminen, mitään mustaa valkoisella kun ei tietenkään vielä nyt ole, kun en ole kirjallista hakemustakaan lähettänyt. kuinka monelle on käynyt niin, että onkin jäänyt sitten paikka saamatta? vai oletteko saaneet töitä tuollaisten kommenttien jälkeen?

Entäpä sitten, palkaksi tarjottiin kvtes 1558,94e/kk -5% opiskelijana. tuohon tulee sitten lisät päälle, niinkös, tuohon peruspalkkaan? Paljonkohan ne lisät mahtavat olla, työpaikasta sanottiin että kolmivuorotyö, ja kolmen viikon jaksossa öitä ainakin 1-2kpl. Miten ne vapaat sitten menee, jos työ menee jotenkin jaksoissa? millaisia malleja siihen on? en kehdannut erikseen vielä kysellä sieltä työpaikasta... mitenkäs verotus, millaista prosenttia olette pitäneet? vaikka verotoimsitostahan se varmaan parhaiten selviää...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Öö mulla pikkusta vaille kaksisataa parempi peruspalkka. Kolmen viikon listoissa töitä teen, ja kolmen viikon aikana aikana 1viikonloppuvapaa ja kolme yövuoroo. Valvonnan päälle tulee vähintään 4 vapaata. Lisiä tällä systeemillä kolmen viikon jaksolle tulee 250-400euroa. Riippuu mm mihin valvonnat sattuu--> jos valvoo pe-ma niin sit menee tonne ylempään kanttiin noi lisät. Ja tietty jos saoraustapausten vuoksi "saa" jäädä tekemään aamuvuoron jälkeen illan niin nehän nostaa palkkaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kukkaruukku

oletko millä nimikkeellä töissä? itsellä kun ensi kesänä vasta vuosi sh-opintoja takana, perushoitajan sijaisuutta pitkäaikaisosastola tarjottiin. olenko muuten milloin sitten pätevä sairaanhoitajan sijaisuuteen? mikä on silloin peruspalkka?  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oletko millä nimikkeellä töissä? itsellä kun ensi kesänä vasta vuosi sh-opintoja takana, perushoitajan sijaisuutta pitkäaikaisosastola tarjottiin. olenko muuten milloin sitten pätevä sairaanhoitajan sijaisuuteen? mikä on silloin peruspalkka?  ::)

Tässä taitaapi olla tää ikuisuus kysymys et millon voi tehdä sh-sijaisuutta. Itse teen sairaanhoitajan sijaisuutta, jota olen tehnyt itseasiassa ensimmäisestä työpaikasta lähtien tällä alalla. Alotin keikkailun puolivuotta koulun aloittamisen jälkeen. Palkka riippuu ihan paikasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kukkaruukku

oletko millä nimikkeellä töissä? itsellä kun ensi kesänä vasta vuosi sh-opintoja takana, perushoitajan sijaisuutta pitkäaikaisosastola tarjottiin. olenko muuten milloin sitten pätevä sairaanhoitajan sijaisuuteen? mikä on silloin peruspalkka?  ::)

Tässä taitaapi olla tää ikuisuus kysymys et millon voi tehdä sh-sijaisuutta. Itse teen sairaanhoitajan sijaisuutta, jota olen tehnyt itseasiassa ensimmäisestä työpaikasta lähtien tällä alalla. Alotin keikkailun puolivuotta koulun aloittamisen jälkeen. Palkka riippuu ihan paikasta.

mulle sanottiin että vuoden opintojen jälkeen pääsee vasta perushoitajan sijaiseksi, eli ilmeisesti paikasta riippuu. toinen pitkäaikaisosasto täälläpäin sanoi taas että ottavat vain valmiita. tuo palkanpidätys opiskelijoiltakin on ilmeisesti aikalailla paikkakohtaista. tuo tk-sairaala jossa palkka sen 1558 ja rapiat, ottaa sen 5% jkl:n kaupungin rekrytoija taas sanoi että ottavat 10-15% palkasta. mutta hän ei tosin kertonut palkkaakaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

olenko muuten milloin sitten pätevä sairaanhoitajan sijaisuuteen?

riippuu ihan paikasta ja tarpeesta..mulle on tarjottu ph:n ja sh:n sijaisuuksia samaan aikaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...