Jump to content
MAINOS

mistä hakea töitä ekan sh/kätilöopiskeluvuoden jälkeen kesäksi?


Vieras: Kukkaruukku

Recommended Posts

Vieras: Kukkaruukku

ensi kesänä siis takana vuosi sh/kätilön opintoja, ainakin toivottavasti  mihin suosittelette hakeutumaan töihin kesän ajaksi? voinko saada esim keskussairaalassa joltakin osastolta perushoitajan/lastenhoitajan/lähihoitajan/avustajan jne sijaisuutta? vai onko ainoa vaihtoehto tk:t ja vanhainkodit? kertokaa kokemuksianne! kuinka pitkiä sopimuksia olette saaneet, onko mahkuja saada jo toukokuussa sopimus kerralla koko kesäksi? palkkaus?

toiveena olisi päästä lastenosastolle tai synnytysosastolle lastenhoitajan sijaiseksi, aiemmalta koulutukseltani olen yo-paprujen lisäksi perhepäivähoitaja (40 ov) ja perhepäivähoitajan opintoihini sisältyy lähihoitajan lapsiinsuuntautumisvaihtoehtoa vastaavat opinnot. onko mahdollisuuksia? oletteko saaneet kesätyöntekijöinä tehdä ihan normaalisti vuorotyötä kuten muutkin, miten on suhtauduttu? kertokaa kokemuksianne ihan kaikenlaisista kesätöistä  :P

P.S. olen tuolla vieraspalstalla vielä jenukiinu, en ollut vielä rekisteröitynyt silloin  angel.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: ikuinen opiskelija

Mulla ekana kesänä (jolloin oli 1/2 vuotta sh-opintoja takana) oli töitä niin paljon kuin halusin... Olin tk-vuodeosastolla ph-sijaisena. Ihan tasa-arvoisesti mua kohdeltiin työvuorojen suhteen, toiveita kuunneltiin.. Nyt on niin huutava pula hoitsuista melkein joka paikassa (ja vaikkei oliskaan), hae ihmeessä töihin sinne mihin haluat!! :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kysele rohkeasti joka paikasta mikä vähänkin kiinnostaa.. ja kannattaa olla ajoissa liikenteessä..eiköhä löydy mieluinen kesätyöpaikka!;)  ja vielä parempi jos pääset keikkailemaan keväällä jo ni saat jalkaa oven rakoon..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse aloitin muutaman vuoden opiskelun jälkeen PH-sijaisena. Hain kesätyöpaikkaa sairaalasta osastolta jolla olin ollut työharjottelussa. Jatkoin sitten keikan tekemistä muilla osastoilla koulun taas alkaessa. Eipä melkein jaksanut samanaikaisesti opiskella kun oli niin paljon töitä koko ajan tarjolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kukkaruukku

kiva kuulla että töitä riittää. kova hinku olisi ensi kesänä täkäläisen keskussairaalan palvelukseen, onko kukaan vuoden opiskeluiden jälkeen jo ollut esim perushoitajan sijaisena?  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kiva kuulla että töitä riittää. kova hinku olisi ensi kesänä täkäläisen keskussairaalan palvelukseen, onko kukaan vuoden opiskeluiden jälkeen jo ollut esim perushoitajan sijaisena?  ;D

Itseasiassa jo puolen vuoden. Aloitin aikoinaan opiskelut tammikuussa ja seuraavan kesän tein perushoitajan hommia läheisessä sairaalassa pitkäaikaisosastolla. Olin sitten välillä vielä ihan vakituiseen töissä, kun säädin vähän opiskelujen suhteen. Onnea ja menestystä niin opiskeluun kuin työelämäänkin.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

kova hinku olisi ensi kesänä täkäläisen keskussairaalan palvelukseen, onko kukaan vuoden opiskeluiden jälkeen jo ollut esim perushoitajan sijaisena?  ;D

Meidän kätilöryhmästämme kaikille halukkaille löytyi lh/perushoitajan kesäduunia vuoden opintojen jälkeen. Vielä jäi muutama sairaala soittelemaan peräänkin, että olisiko tiedossa joku kaveri, joka voisi vielä tulla, kun on vajausta kesäsijaisista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kukkaruukku

kova hinku olisi ensi kesänä täkäläisen keskussairaalan palvelukseen, onko kukaan vuoden opiskeluiden jälkeen jo ollut esim perushoitajan sijaisena?  :)

Meidän kätilöryhmästämme kaikille halukkaille löytyi lh/perushoitajan kesäduunia vuoden opintojen jälkeen. Vielä jäi muutama sairaala soittelemaan peräänkin, että olisiko tiedossa joku kaveri, joka voisi vielä tulla, kun on vajausta kesäsijaisista.

ai ihan keskussairaalassa vai tk:n osastoilla? enkä tällä tarkoita että mitenkään halveeraisin vanhainkoteja jne, ymmärrätte varmaan että olen uusi opiskelija  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

"Meidän kätilöryhmästämme kaikille halukkaille löytyi lh/perushoitajan kesäduunia vuoden opintojen jälkeen. Vielä jäi muutama sairaala soittelemaan peräänkin, että olisiko tiedossa joku kaveri, joka voisi vielä tulla, kun on vajausta kesäsijaisista."

Missäpä kaupungissa on tuollainen pula kesätyöntekijöistä?  :nauraa: kiinnostaa vaan kun olen ekan vuoden sh-opiskelija ja haaveilen jo tulevasta kesästä ja mahdollisista töistä...

pohjois-savosta.

"Yleistilaltaan kohtalaisen hyvä nainen. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

"Meidän kätilöryhmästämme kaikille halukkaille löytyi lh/perushoitajan kesäduunia vuoden opintojen jälkeen. Vielä jäi muutama sairaala soittelemaan peräänkin, että olisiko tiedossa joku kaveri, joka voisi vielä tulla, kun on vajausta kesäsijaisista."

Missäpä kaupungissa on tuollainen pula kesätyöntekijöistä?  :nauraa: kiinnostaa vaan kun olen ekan vuoden sh-opiskelija ja haaveilen jo tulevasta kesästä ja mahdollisista töistä...

pohjois-savosta.

Ihan pääkaupunkiseudulla. Ja työtä tarjottiin sekä keskussairaaloista että tk:n vuodeosastoilta. Myös yksityisille sh- ja lähihoitajia välittävät firmat olivat hyvin kiinnostuneita. Kenenkään hoitoalan kesätyötä haluavan ei tarvitse pääkaupunkiseudulla jäädä ilman duunia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...