Jump to content
MAINOS

sairaanhoitaja Lontoo


Vieras: sessi

Recommended Posts

Heippa!

Olen 26-vuotias sairaanhoitaja ja suunnitteilla olisi lähteä Lontooseen töihin.

Ensin piti lähteä nyt syyskuussa jo mutta rekisteröityminen näyttää vievän useamman kuukauden..

Nyt on suunnitelma lykkääntynyt pidemmälle loppuvuoteen mutta olen edelleen kovasti menossa!!!

Olis kiva vaihtaa ajatuksia sinne aikovien tai siellä jo olevien sairaanhoitajien kanssa.

-sessi-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Huisin hauskaa tulee olemaan, että good luck and bon voyage!! :P Itsellä takan muisto rikkaat 7 vuotta Englannin maassa ja päivääkään en antaisi pois!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: amnesia

Onnea matkaan. Hauskaa tulee olemaan. Itse olin myös Lontoossa puolitoista vuotta ja oli HELVETIN hauska vuosi :P Työ leikkaussalissa oli lasten leikkiä verrattuna työhön nyt täällä Suomessa. Kaiholla muistelen aikoja. Ainut vaan miinuksena olivat kovat elin kustannukset, joten asumisen tasosta joutui karsimaan. Asuin sairaalan tarjoamassa asuntolassa, mutta ainahan voi valita. Lisäksi asuntoloiden tasoissa on eroja kuten on sairaaloissakin. Lontoossa eletään ja seurustellaan, sosiaaliset suhteet on siellä elämisen suola...toisin kuin täällä. Kiireellä kotiin mukuloiden luo...

Jos haluat vinkkejä asumisesta, bilettämisestä, tai muuten vaan Lontoosta, kerron mielelläni.

T.aryanna

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: amnesia

Menin Professional Connectionin kautta. Nytkin on paperit siellä vetämässä, kuten Medibeelläkin. Kantsii ottaa tarjouksia vastaan useammalta firmalta. Yhdestä sairaanhoitajan rekrytoinnista firmat saavat uskomattomia summia ja se summa on pois sun palkasta, tietenkin palvelustahan tulee maksaakin, mutta tiedoks vaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...