Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Hoistu

[Arkistoitu] Rinnekoti

Recommended Posts

jep

Paska paikka, olin siellä reilu viisivuotta ja valmistuin hoitajaksi oppisopimuksella lähihoitajaksi. Sitten he eivät jostain syystä jatkanetkaan työsopimustani, vaikka kovasti lupailtiin etttä saa vakkari sopimuksen kun valmistuu. Todistukseni oli hyvä ja hoidin työni hyvin... .Epäilen että syynä oli että olen raskaana. Mutta eihän he sitä voi myöntää vaan sepipttää jotain ihan paskaa.. Meni maku koko paikkaan!!

-VF-

Paska paikka, olin siellä reilu viisivuotta ja valmistuin hoitajaksi oppisopimuksella lähihoitajaksi. Sitten he eivät jostain syystä jatkanetkaan työsopimustani, vaikka kovasti lupailtiin etttä saa vakkari sopimuksen kun valmistuu. Todistukseni oli hyvä ja hoidin työni hyvin... .Epäilen että syynä oli että olen raskaana. Mutta eihän he sitä voi myöntää vaan sepipttää jotain ihan paskaa.. Meni maku koko paikkaan!!

Asia kannattaa riitauttaa jos epäilet raskautesi vaikuttavan siihen, että työsopimustasi ei jatkettu.

Guest Del_User

En jaksanut lukea koko viestiketjua läpi mutta luulen tietäväni mistä on keskusteltu. Mun mielestä kehitysvammahuolto on haastellisimmasta päästä hoitotyötä hoitajan näkökulmasta. On nyt parin kymmenen vuoden jälkeen ainoa erikoisala jonne en ole uskaltautunut säätämään..

Sebastian

Kehitysvammapuolella on monen tasoisia paikkoja niin hoitajille että asukkaille.Itse olen keikkaillut lähinnä asuntoloihin joissa porukka on hyvätasoista.Ovat tyytyväisiä kun esim. on tuttu ja turvallinen yökkö talossa ja joka osaa keittää hyvää puuroa aamupalaksi.Sitten on paikkoja jotka mielestäni vaativat melkeinpä som.hoitajan koulutuksen.

Usein toistuvia epilepsiakohtauksia.Rankkoja dm-oireita.Nenämahaletkuja,apuvälineitä monenmoisia ym.

Kehitysvammaisten psyk oireet saattavat olla tosi rajuja.Tällöin painitaan ja hoito jatkuu eristyksessä.Autismin kirjoon voi kuulua edellä mainittuja käyttäytymisongelmia.Kaveri hymyilee lempeästi ja sitten onkin koko hammasrivistö käsivarressa kiinni.

Koska alaa ei koeta kiinnostavana niin yleensä mitoitukset ovat pielessä.Lääkäripalveluja ei juurikaan ole ja verkostotyö on huteraa.Alan tosi kovat ammattilaiset eivät hakeudu kyseisiin työpaikkoihin ja keitysvammapuoli on melkeimpä ainoa joka ottaa töihin ei koulutettuja henkilöitä joka ei ole hyvä juttu!! Villit rekryt eivät yleensä tuota positiivisia lopputuloksia.

Itse olen tykännyt parista asuntolasta joissa olen tehnyt keikkatöitä mutta minulla on ollut varmaankin onni myötä että olen löytänyt kivat alan työpaikat.Laitokset kierrän kaukaa!

Sebastian

Täytyy myöntää että juuri Rinnekoti on mesta jolla on tosi huono maine.Porukkaa palkataan kadulta.Alan koulutusta ei vaadita ja esim . öitä tekevät lähinnnä ei koulutetut " hoitoapulaiset".

Töihin pääset vaikka et muualla olisi läpäissyt minkääntasoisia kielikokeita.

Kannattaa kiertää kaukaa!!!!!!!!

Guest

Suljetaan tuplana tämä kymmenen vuotta vanha ketju. Uusia näkökulmia tuoreemmassa ketjussa:

-Tuomari

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hoitajat.net

Osallistu keskusteluun

• Create New...