Lääkärihoitaja Posted June 18, 2005 Posted June 18, 2005 Olen nyt kuukauden verran piikitellyt itseeni kaikkien rakastamaa Klexanea. Nyt tuli eteen ongelma näiden 60 ruiskun kanssa. Ei niitä nyt viitsisi tavalliseen roskikseen laittaa. Sairaala ei ota vastaan. Apteekki sanoo etteivät voi ottaa niitä vastaan. Mihin ne kuuluisi tunkea? Insuliinineuloissa nyt on jonkinlainen suojus, noissa ei mitään. Kaippa ne pitäisi töihin viskata, kun labrakaan ei virallisesti antanut keltaista neulaboxia... Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
200413 Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 Apteekkien pitäisi ottaa käytetyt neulat ja ruiskut vastaan...
almamaria Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 Itse keräsin ruiskut keittispulloon ja vein apteekkiin, hyvin kelpasi. Onko sinulla mahdollisuutta viedä ne toiseen apteekkiin?
Lääkärihoitaja Posted June 20, 2005 Author Posted June 20, 2005 Yliopistonapteekin, suurin kuitenkin Suomessa, kieltäytyi ottamasta. Samoin teki kaupungin toisiksi suurin. Pieniä sivuapteekkeja en edes kokeillut... Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
Lääkärihoitaja Posted June 20, 2005 Author Posted June 20, 2005 No onpas ihmeellistä pulaamista, ko. iso ketju ottaa/otti kyllä ruiskut vastaan Tampereella. Vaadi selitystä! Terv. nimim. reklamaatio kunniaan Tanks tiedosta! Täytyypi tehdä niin! Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
marja Posted June 21, 2005 Posted June 21, 2005 Selvitä ihmeessä..et ole varmasti ainut jolla on tuo ongelma! onko kukaan kokeillut että passaako klexane ruiskun neula insuliiniruiskun neulan"katkasijaan"? olen joskus nähnyt jossain sellaisen kapistuksen...hinnasta ja käytännöllisyydestä en tiedä! Mikä ei tapa, se vahvistaa..!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.