Jump to content
MAINOS

henkilökohtaiset vermeet


2ndfds11

Recommended Posts

Niin meitä on moneen junaan ja henkilökohtaisten tavaroiden kantaminen lanssissa. Se jakaa kahteen leiriin osa haluaa olla joulukuusi ja joku toinen ei.  ;)

No joka tapauksessa olen yrittänyt löytää varustevöytä/ laukkau tai miksi sellaista sitten haluaa kutsua, mutta mistä sellaisen löytää?? netti osoite???  huh.gif

Itse en halua olla joulukuusi mutta haluan että käsien ulottuvilla olisis lamppu, hyvät sakset ja teippiä. Taskusta niitä on v.......sta kaivaa.  ;D

Jos et tiedä, mumise. Jos olet kusessa, Delegoi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Näillä varusteilla ei pahemmin pullota, tai paina kylkeä autossa ollessa. 

Paitsi jos omistaa samanlaiset kyljet kuten meikäläisellä ;) siis tuolla samalla määrällä...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselläni myös samanlainen kotelo kuin Jannella, samasta paikasta hankittuna. Staassi korvattu tosin teipillä ja lisättynä EKG-viivoitin. Ja koska useimmissa paikoissa joissa olen ollut ei ollut kunnon suojaliivejä, omat kulkevat mukana lanssissa. Pieni investointi omaan turvallisuuteen kannattaa aina - piti työpari hulluna tai ei.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  lisättynä EKG-viivoitin. J

mistäs niitä sais???

tilaa vaikka orionilta.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ota hoitolaitoksessa maleksivaa edustajaa hihasta kiinni, ja kysäse korruptiotavaraa... :)

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselläni myös samanlainen kotelo kuin Jannella, samasta paikasta hankittuna. Staassi korvattu tosin teipillä ja lisättynä EKG-viivoitin. Ja koska useimmissa paikoissa joissa olen ollut ei ollut kunnon suojaliivejä, omat kulkevat mukana lanssissa. Pieni investointi omaan turvallisuuteen kannattaa aina - piti työpari hulluna tai ei.

Voi tsiisus...... cry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

­

Aika epäselkee skanni, eihän tosta saa tulostettua omaa... :)

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  lisättynä EKG-viivoitin. J

mistäs niitä sais???

tilaa vaikka orionilta.

ei löytyny orionin sivuilta.......ois pitäny unohtaa taskuun joskus sairaalasssa työskennellessäni... :)

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  lisättynä EKG-viivoitin. J

mistäs niitä sais???

tilaa vaikka orionilta.

ei löytyny orionin sivuilta.......ois pitäny unohtaa taskuun joskus sairaalasssa työskennellessäni... ;D

pistä erikseen s-postia,että tarvit moisen vermeen,niin laittavat kirjeessä.eivät ainakaan multa mitään laskuttaneet.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ohhoh... eiköhän riittäne että teipit, staasit, lamput, sakset, urheilujuomat ym.. hiluvitkuttimet löytyvät hoitolaukusta. Miks kantamaan niitä viel erikseen jossain vyölaukussa tahi taskussa?

Mulle riittää ku o virve, gsm ja tupakkaa taskut täynnä! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ohhoh... eiköhän riittäne että teipit, staasit, lamput, sakset, urheilujuomat ym.. hiluvitkuttimet löytyvät hoitolaukusta. Miks kantamaan niitä viel erikseen jossain vyölaukussa tahi taskussa?

Mulle riittää ku o virve, gsm ja tupakkaa taskut täynnä! ;D

Hyvä, hyvä. Ainoa mitä vyöllä tarvii on virve.

Itellä on lisäksi taskuissa vain ekg-viivotin, hoito-ohjeet ja joskus teippirulla ja muutama pari hanskoja. Eiköhän ne tavarat ehdi ottaa sieltä pakistakin............mutta saa niitä toki vyölläkin kantaa jos huvittaa ja kestää hyvin vittuilua sekä hihitteleviä katseita.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ohhoh... eiköhän riittäne että teipit, staasit, lamput, sakset, urheilujuomat ym.. hiluvitkuttimet löytyvät hoitolaukusta. Miks kantamaan niitä viel erikseen jossain vyölaukussa tahi taskussa?

Mulle riittää ku o virve, gsm ja tupakkaa taskut täynnä! ;D

Hyvä, hyvä. Ainoa mitä vyöllä tarvii on virve.

Itellä on lisäksi taskuissa vain ekg-viivotin, hoito-ohjeet ja joskus teippirulla ja muutama pari hanskoja. Eiköhän ne tavarat ehdi ottaa sieltä pakistakin............mutta saa niitä toki vyölläkin kantaa jos huvittaa ja kestää hyvin vittuilua sekä hihitteleviä katseita.

Taskuissa kahviraha, oma kännykkä, hanskoja ja teippirulla. Vyöllä talon gesmi  ja Virve toisinaan. Kunnolliset sakset olis hyvät mutta hukkasin omat Fiskarsini vuonna -95 eikä ole tullut uusia hommattua/varastettua...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No joka tapauksessa olen yrittänyt löytää varustevöytä/ laukkau tai miksi sellaista sitten haluaa kutsua, mutta mistä sellaisen löytää?? netti osoite???  huh.gif

Miten olis kunnon tetsarit? Siihen on jokaisen itseään kunnioittavan kyytimiehen hyvä ripustaa kaikkea tarpeellista tykötarviketta; kiillotettu laryngoskooppi, hemmetin iso Maglite(mikä toimii siis myös pamppuna), jne. Pakki, pöh, mikä se on ;D

http://kauppa.varusteleka.fi/tuotteet/index.php?nayta_luokka2=Kantolaitteet#Liivit

http://kauppa.varusteleka.fi/tuotteet/index.php?nayta_luokka2=Kantolaitteet#Tetsarit

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla taitaa taskut olla täynnä omia kamoja. Välillä ihmettelen mihin sen talon kännyn ja virven vielä työntäis. Joo tota...on mullakin muutamia hoitovälineitä, kuten kynälamppu ja pienet sakset (joita käytän kyllä useammin henkilökohtaisiin tarpeisiin, kuin työhön)  liivin ritapielessä sekä stetarit päällystakin taskussa (koska en viitti käytttää niitä auton pakissa olevia, kun ovat likasia, enkä myöskään pyykkää niitä jokapäivä).  ;D

Uskon kyllä, että kaikki muu tarpeellinen löytyy autosta/pakista tai sitten sitä ei yksinkertaisesti ole, jos ei talo ole hankkinut.  angel.png

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselläni myös samanlainen kotelo kuin Jannella, samasta paikasta hankittuna. Staassi korvattu tosin teipillä ja lisättynä EKG-viivoitin. Ja koska useimmissa paikoissa joissa olen ollut ei ollut kunnon suojaliivejä, omat kulkevat mukana lanssissa. Pieni investointi omaan turvallisuuteen kannattaa aina - piti työpari hulluna tai ei.

Voi tsiisus...... cry.png

No mikäs nyt tuli? Suru puserossa? Onhan se ihan ohjeistuksissakin, että suojaliivit laitetaan päälle tietyillä keikoilla, jos sellaiset on saatavilla.

Muokattu:

Niin, ja ihan noin tarkennuksena vain se, etteivät ne tietenkään ole jatkuvasti päällä. Ja kun tämänhetkisellä työmaalla poliisin tulo kestää tapauksesta riippuen yleensä yli 30 minuuttia eikä noista hulluista aina tiedä...

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ymmärrä mikä tekee liivien pitämisestä niin helvetin ihmeellisen asian, että pitää ryhtyä saivartelemaan. Jos liivit ovat paidan/takin alla näkymättömissä ja niitä käytetään vain tietyissä tilanteissa niin mikä on ongelmana!?!? Kuka idiootti nyt ajatteleekaan liivien suojaavan käyttäjäänsä täydellisesti ja menevän tilanteeseen kuin tilanteeseen päätömänä.

Jos todellakin on tilanne esim. puoliso antanut isän kädestä vaimolleen, poliisien tulo kestää kauan ja mahdollisesti altavastaavan henki kyseessä ilman ripeää toimintaa, puoliso itse soittanut ambulanssin ja tilanne vaikuttaa siltä että vaimon hakkaajasta ei tällä hetkellä ole vaaraa ja ambulanssi henkilökunta tuntee hänet osin. Mikään ei kuitenkaan ole varmaa ja tässä tilanteessa mielestäni on hyvä suojautua. Ja esimerkkejä riittää. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minun pointtini on juuri tuo kahdessa edellisessä kommentissa tullut. Nykyään tilanteet ovat paljon arvaamattomampia kuin ennen. Lanssihommia varten hankin tästä johtuen itselleni Burgmannin liivit, jotka suojaavat niin teräaseilta kuin luodeiltakin. Tietenkään ne eivät ole täydelliset ja suojaavat vain rajoitetun alueen, mutta tällä hetkellä työskentelen firmassa, jossa omat liivini ovat ainoat käytössä olevat. Olen myös nähnyt firmoja, joissa on kyllä liivejä, mutta niitä säilytetään miten sattuu, rytättynä kuumassa autossa - kevlar-kuitu ei kestä moista säilytystapaa kovinkaan pitkään haurastumatta. Sitäpaitsi, liivini ovat minun mittojeni mukaan valitut eli sopivat vartalooni hyvin - eivät ole liian isot tai liian pienet. Näinollen ne antavat parhaan mahdollisen suojan, mitä kyseinen liivityyppi voi tarjota ja yhdistettynä varovaiseen asenteeseen sekä jonkinlaiseen itsesuojeluvaistoon ne ovat turvallisuuteni kannalta oleellinen tekijä.

Ja ei, tämä ei ollut mainos. ;D

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

muista että saat vähentää hinnan verotuksessa.

Vähennetty on. Samoin kuin uudet turvakengät. ;D

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ohhoh... eiköhän riittäne että teipit, staasit, lamput, sakset, urheilujuomat ym.. hiluvitkuttimet löytyvät hoitolaukusta. Miks kantamaan niitä viel erikseen jossain vyölaukussa tahi taskussa?

Mulle riittää ku o virve, gsm ja tupakkaa taskut täynnä! ::)

Niin kuten sanoin meittii on moneen junaan ja toiset haluu olla joulukuusia. Mutta kun työskentelee useammassa paikassa kuin yhdessä niin on se mukavampaa et on ees kunnon sakset ja lamppu heti käden ulottuvissa ettei sit kiireessä tartte enää miettii notta missäköhän sekin oli.  ;D

kiitti linkkejä tuli, mutta netti ostokorit ei oikke pelannu, mutta jos sitä sit vaik marssis johki noist liikkeist :D

Jos et tiedä, mumise. Jos olet kusessa, Delegoi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...