Jump to content
MAINOS

millaista on salossa?


Vieras: pikkumyy

Recommended Posts

Voisiko joku ystävällisesti antaa jotain tietoa salon sairaankuljetuksesta... olen miettinyt, että hakisin sinne töihin? mitään kotisivuja en löytänyt, josta tietoa olisi saanut? useasti näyttää olevan mol-sivuilla paikkoja avoinna. Olisi kiva kuulla vähän ennelta millaisia vuoroja, millainen palkka, yms?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Morjens, empä suuremmin nyt tiedä mitä palkkaa maksaavat mutta kantsii itse kysellä. Itse toivoin palkkani nykyisessä paikassa ja sain kohtuu sopimuksen. Niin ja toivottavasti on tuossa oikea osoite. katsastappa vielä www.sairaankuljetusliitto.fi

SALON SAIRAANKULJETUS KY

Santikko Raimo

Ollikkalankatu 34

24260 SALO

Työ: (02) 777 750

Matkap: 0440 322 180 Raimo, 0440 533 133 Ari

Telefax: (02) 777 7525

Sähköp: salon.sairaankuljetus@co.inet.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

HUOM;Tämä on toisen käden tietoa!!

Haluavat sairaanhoitajan duuniin, mutta maksavat sk3:a, firma vaatii lähtemään heti keikalla vaikka olis kuinka 15min varallaolo, on ollut pari kertaa menossa oikeuteen maksamattomien/väärin maksettujen palkkojen ja varallaolokorvausten takia.

En oikeasti osaa sanoa onko näin, mutta tämä on erään ex-duunarin puheita, mutta kai se jostain kertoo jos ko. paikkaan haetaan hyvin usein henkilökuntaa huh.gif

Soita niin saat varmasti itsellesi sitä tietoa mitä kaipaat...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Teemun jutun kaltaista olen itsekin kuullut. Pysyisin kaukana.

erittäin kaukana kandee pysyä.!!!!

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen kuullut kyseistä paikkaa myös kehuttavan....... tosin siitä on muutama vuosi.

Toihan on sitten hyvä!

Kalusto on siellä hyvässä kunnossa tai näin ko. henkilö meinas, mutta duunareiden ja työnjohdon välit joskus sekaisin.

Tarkoitus ei ole mustamaalata eli käy kokeilemassa niin sithän sitä tietää mikä on meininki angel.png

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...