Jump to content
MAINOS

kysymys?


ohjaaja

Recommended Posts

Voiko hoitoalalle kouluttamaton käyttää nimikkeenä lähihoitaja työskennellessään jossain hoitopaikassa? Itseni mielestä ei, mutta olen törmännyt sellaiseen tapaukseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tiedän että tässä rikotaan lakia, mutta en voi käsittää miksi tämä henkilö voi käyttää nimikesuojattua ammattia. Joskus olen miettinyt sitä, entäs jos tämä ihminen tekee jonkun virheen esim. lääkkeitten jaossa tms.(työntekijä kertoi itse että on käynnyt jonkun lääkehoito jutun) niin onko se minun vastuulla jos olen samassa vuorossa vai meneekö se työnantajan piikkiin.Olen monesti tarkastanut lääkkeet kun tämä henkilö on jakanut ne aamuvuorossa kun olen tullut iltavuoroon, muutaman kerran on joko puuttunut tai sitten kaikki ollut päin p...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se mikä tästä tekee niin uskomattoman, pomo tietää, mutta nähtävästi tämä henkilö on ehkä joku perhe tuttu tms.

kuitenkin aion kyllä sanoa tästä vaikka oma työpaikkani siitä ehkä kärsii, mutta onhan niitä muitakin paikkoja missä asiat toimii niin kuin pitää. kiitokset kommenteista. hyvät päivän jatkot

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...