Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

ohjaaja

kysymys?

Recommended Posts

ohjaaja

Voiko hoitoalalle kouluttamaton käyttää nimikkeenä lähihoitaja työskennellessään jossain hoitopaikassa? Itseni mielestä ei, mutta olen törmännyt sellaiseen tapaukseen.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
OldOne

Ei voi. Lähihoitaja on nimikesuojattu ammatti. Alan ammattilaisena esiintyminen rikkoo käsittääkseni jo lakiakin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
nkr

minä olen samaa mieltä, ei voi. kyllä siinä joku laki rikki menee..  ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Nannuskainen

Juu eihän sitä saa esiintyä sillä nimikkeellä. Ei kai noita turhaan ole nimikesuojattu..luulisin

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
ohjaaja

Tiedän että tässä rikotaan lakia, mutta en voi käsittää miksi tämä henkilö voi käyttää nimikesuojattua ammattia. Joskus olen miettinyt sitä, entäs jos tämä ihminen tekee jonkun virheen esim. lääkkeitten jaossa tms.(työntekijä kertoi itse että on käynnyt jonkun lääkehoito jutun) niin onko se minun vastuulla jos olen samassa vuorossa vai meneekö se työnantajan piikkiin.Olen monesti tarkastanut lääkkeet kun tämä henkilö on jakanut ne aamuvuorossa kun olen tullut iltavuoroon, muutaman kerran on joko puuttunut tai sitten kaikki ollut päin p...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
janina

En haluaisi olla kyllä sinun paikallasi  :-[ Oletko puhunu työnantajan kanssa ?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
ohjaaja

Se mikä tästä tekee niin uskomattoman, pomo tietää, mutta nähtävästi tämä henkilö on ehkä joku perhe tuttu tms.

kuitenkin aion kyllä sanoa tästä vaikka oma työpaikkani siitä ehkä kärsii, mutta onhan niitä muitakin paikkoja missä asiat toimii niin kuin pitää. kiitokset kommenteista. hyvät päivän jatkot

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
OldOne

Oletko puhunu työnantajan kanssa ?

Tollasesta pitäisi ilmoittaa TEOlle.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: motti

itse tiedän myös tapauksen joka on töissä henkilökohtaisen avustajana lähihoitaja nimikkeellä..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille