Jump to content
MAINOS

Walesiin töihin??


pikkuenkeli

Recommended Posts

Amk sairaanhoitaja haluaisi lähteä Walesiin töihin, kuinka toimia. Kuinka rekisteröityä? Mistä kannaattaa työtä kysä? Kuinka asunto järjestyy? Onko muita Walesissa olleita yms.. jotka voisivat neuvoa ystävää hädässä.

:-

Allways belive your dreams..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No en ole Walesissa, mutta aika liki kumminkin. Kannattaa varmaan ottaa yhteytta johonkin rekryfirmaan ja kysella, niin paasee helpoimmalla. Rekisteroityminen kannattaa aloitta hyvissa ajoin, kestaa yleensa aika kauan, ja tarvit PIN numeron ennen kun voit saada gradesi mukaista palkkaa. Enemman infoa rekisteroitymisesta saa NMCn sivuilta. Mun nettisivuilla on aika paljon tietoa Britteihin hakeutumisesta, kay katsomassa www.suomalaisethoitajat.info.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Thanks Teemu ja Brittinurse...käväisen katsomassa ja sit ei muuta kuin asiat hoitumaan..

Brittinurse, onko siel englannin puolella millaista työskennellä, olen ollut Skotlannissa mut kuulemma englannissa on vielä enemmän "vanhollisempaa".

Allways belive your dreams..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, suomeen verrattuna tämä on kai vähän vanhoillisempaa, muuhun en osaa verrata kun oon ekaa kertaa Briteissä töissä. Mutta tykkään kovasti, esim hierarkia ei ole ollenkaan niin paha kun luulin. Voi tosin johtua siitä että olen töissä polilla, osastot on kai vähän erilaisia.

Jos haluat kysellä lisää, pistä vaikka mailia tulemaan, vastailen mielelläni.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...