Jump to content
MAINOS

Kontioniemensairaalan uudelleen avaus!


-teme-

Recommended Posts

http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/vk?Newsp=karj&Depa=etusivu&Date=050527&Model=juttusivu.html&Story=2040615.txt&StDate=050527&StTime=00%3A00%3A00&SPage=True

Hauska ois tietää minkäverran hoitajia tulee, minkä kokoisia osastoja tulossa?

Joko hoitajien rekrytointi on alkanut?

Tuleepahan edes pieni apu vanhustenhoitoo, uuden hoitokodin myötä, tilanne ei täälläkään päin suomea mikään herkullinen ole  8)Muokkaus:otsikko

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Pakko kajota pilkkuun; Se on KontioNIEMENsairaala   :D

Hienoa, sitten kun vielä saisivat tuonne työntekijöitäkin...

Niitäkin kyllä varmaan tulossa mutta entä palkanmaksajat, siitä on kuulemma ongelma kiinni kuultujen juttujen perusteella? (Siis hommaa olisi muttei palkanmaksajaa)

- Your Lordy Mistress, Painfully Yours  <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

korjattu on, nin ei ahista ennää

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erittäin mielenkiinnolla odotan että rekrytointi alkaa. Tämän hetkisten tietojen mukaan homma on vielä niin vaiheessa ettei henkilöstöpolitiikkaa ole vielä sen enempiä mietitty. Jos joku tietää jotain sisäpiirin tietoa aiheesta niin anna tulla vaan!

Paikka on mitä mainioin vanhusten hoitokodille! Alue on suht hyvien kulkuyhteyksien varrella, Eihän joensuustakaan sinne  ole kuin 20 minsan ajomatka... ja niin älyttömän kauniilla paikalla Höytiäisen rannalla että ideat virtaa jo mitä kaikkea siellä voisi vanhusten kanssa tehdä! Sääli että niinkin hyvä sairaala on ollut tyhjillään niin kauan.

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Tuttavalle oli tarjottu vakipaikkaa, mutta ei ollu eräistä henk koht syistä ottanu...

Aika outoa että palkataan suoraan vakituiseks? (Ainakin suurin osa työkavereista jne joutunu olemaan vähän aikaa sijaisena ja sitten vakituistettu tjsp)

- Your Lordy Mistress, Painfully Yours  <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuttavalle oli tarjottu vakipaikkaa, mutta ei ollu eräistä henk koht syistä ottanu...

Aika outoa että palkataan suoraan vakituiseks? (Ainakin suurin osa työkavereista jne joutunu olemaan vähän aikaa sijaisena ja sitten vakituistettu tjsp)

Niin johtunee osittain tästä surullisen kuuluisasta hoitajapulasta, haluavat varmaankin varmistella että saavat ylipäätänsä työntekijöitä. Ei varmaan varsinkaan nuoret hoitajat rupea kauaa vanhustenhoitopuolella töitä tekemään jos paikkoja ei vakinaisteta, koska totuus on se että varsinkin sairaanhoitajille leipä pöytään tippuu keveämmällä työllä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika outoa että palkataan suoraan vakituiseks? (Ainakin suurin osa työkavereista jne joutunu olemaan vähän aikaa sijaisena ja sitten vakituistettu tjsp)

Niin johtunee osittain tästä surullisen kuuluisasta hoitajapulasta, haluavat varmaankin varmistella että saavat ylipäätänsä työntekijöitä. Ei varmaan varsinkaan nuoret hoitajat rupea kauaa vanhustenhoitopuolella töitä tekemään jos paikkoja ei vakinaisteta, koska totuus on se että varsinkin sairaanhoitajille leipä pöytään tippuu keveämmällä työllä.

No on meilläkin hoitajapula (ylläriylläri), mutta silti suurin osa ensin ollu sijaisena/tehny keikkaa tai jotain, että oppinut edes hieman talon tavoille...

Ja mie mieluummin oon vähän aikaa vaikka sijaisena, että näkee kannattaako jäädä pidemmäks aikaa... Kukin tavallaan siis!

- Your Lordy Mistress, Painfully Yours  <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyse on täysin uudesta yrityksestä niin kaipa ne nyt tarvii sinne "vakiväen" ja niille sitten niitä satunnaisia sijaisia. Pitää olla joku perusjoukkue että uus firma lähtee rullaa...

Paikat oli tullut mol.fi:hin hakuun näköjään... Kuusi paikkaa suoraan, aika hyvin näillä kulmilla....

ja eikun hakemuksen kirjotukseen...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...