Jump to content
MAINOS

Muuntokoulutuksen pääsykoe läpäisty! :-o


Vieras: Hi-Ski

Recommended Posts

Moro!

Eli tuli tosiaan käytyä siellä muuntokoulutuksen kokeessa ja nyt oon sitten sen läpäissyt. Eilen tuli kirje lääkiksestä jossa pyydettiin tulemaan vielä soveltuvuus arviointiin. Eli 36 hakijaa paremmuus järjestyksessä pääsee haastatteluun, josta 25 pääsee sisälle. Pääsykokeessa piti saada vähintään 50% oikein tehtävistä joita oli monta sivua. Itse olin varma että koe meni V....lleen mutta näköjään toisin kävi.

Toisaalta risoo että on soveltuvuus haastattelu koska normaali lääkiksen pääsykokeen jälkeen pääsee suoraan sisälle. Toisaalta on hyvä että soveltuvuus testaus on koska kyllähän meissä sairaanhoitajissakin on pers.pat. ainesta. Tiistaina 23.9 saa tietää kuinka käy. Kirjoitan viestiä tänne palstalle. Jos homma kusee niin ei muuta kun lukeminen jatkuu. Kun kerran on pääsykokeen läpäissyt, ei toinen kerta tunnu niin mahdottomalta :-)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Moro!

Eli kävin tänään Turussa haastattelussa ja 23.9 saa tietää kuinka kävi. Kirjallinen osio oli EUTANASIA ja tyhjä konsepti. Ajattelin että eikö jo saikkari koulun jälkeen päässyt eroon esseistä mutta ei. Lisäksi oli kaksi 20 minuutin haastattelua jossa kyseltiin "normaaleja" asioita; miksi haet? mitä aiot? kuinka järjestät? jne. Lähes työhaastattelun tapaisia juttuja. sellasta. Kirjottelen jatkosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...