Jump to content
MAINOS

koulutuksen laillistaminen Norjassa


eemmaa

Recommended Posts

Hei kaikki.

Pile kirjoittaa aiemmin viestissään näin: "Sinun pitää ensin hakea koulutuksellesi norjalainen laillistaminen, jonka saat ottamalla yhteyttä puhelinnumeroon +4722249000/Statens autorisasjonskontor for helsepersonell i Oslo. Tai voit lähettää kopiot ja hakemuksen osoitteeseen: Statens autorisasjonskontor for helsepersonell Postboks 8053 Dep 0031 OSLO. Käsittely kestää noin 2 viikkoa. Tervetuloa!"

Osaako kukaan kertoa, mitä kaikkea kyseiseen paikkaan pitää lähettää, ja miten hakemus tehdään? Onko siihen olemassa pohja vai onko se ihan vapaamuotoinen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ja Pile vastaa: Pistät vain vapaamuotoisen hakemuksen, jossa kerrot mitä laillistamista haet. Liitteenä ulkomaaksi käännetyt paperit.Yleensä riittää suomalainen laillistamispaperi, mutta suosittelen pistämään mukaan käännökset(englanniksi) myös koulupapereista. Muuta ei tarvita. Homma toimii kuin junan vessa. ;D

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä käännätin kaikki työtodistukset ja koulutodistuksen virallisella kääntäjällä, koska näin neuvottiin.Maksoihan se vähän, mutta kyllä palkka Norjassa maksaa sen takaisin ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terve taas  :D

Olen tiedustellut nyt kääntäjiä Turussa, mietin nyt että kelpaakohan se sinne Osloon jos käännätän ne todistukset sun muut ruotsiksi? Norjan kielen taitajia on kovasti vähän täälläpäin... Ja englannista ei oikeen tiedä mahtavatko ne sitä siellä ymmärtää  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terve taas  :o

Olen tiedustellut nyt kääntäjiä Turussa, mietin nyt että kelpaakohan se sinne Osloon jos käännätän ne todistukset sun muut ruotsiksi? Norjan kielen taitajia on kovasti vähän täälläpäin... Ja englannista ei oikeen tiedä mahtavatko ne sitä siellä ymmärtää  ;D

Ruotsi käy oikein hyvin, niema problema.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...