Jump to content
MAINOS

ensimmäinen kesä sairaanhoitajan sijaisena


Teisa

Recommended Posts

Valmistun ensi jouluna ja nyt on tosiaan edessä ensimmäinen kesätyö sairaanhoitajan sijaisena. Vaikka olenkin tehnyt keikkaa kyseiselle sairaalan osastolle jo näin edeltävästi, niin silti tuleva kesä jännittää. Olisikin kiva kuulla muiden kokemuksia (sekä positiivisia että negatiivisia) ja kuvauksia ensimmäisistä sh:n sijaisuuksistanne. Miten työt lähtivät sujumaan? Hyväksyttiinkö sinut hyvin työyhteisöön? Millaisia ongelmia kohtasit toimenkuvasi muuttuessa? Millaisia tunteita teillä hoitotyön ammattilaisilla on näin jälkikäteen ekaa sijaisuuttanne muistellessa?

Kokemusten kuvaukset auttaisivat ehkä orientoitumaan uuteen työnkuvaani jo etukäteen.  ;D

 

* thanks*

Miksi tehon potilailla on rannekkeet kädessään? -Niillä on pääsy kaikkiin laitteisiin;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kysykää aina kun ette tiedä (se ei aina kaikille ole itsestäänselvyys) ja olkaa aktiivisia, niin kyllä se siitä. En usko, että kukaan odottaa teiltä vastavalmistuneina "ihmeitä".

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Heips!

Itselläni on jo muutamia vuosia kulunut ensimmäisestä kesätyöpaikasta sairaanhoitajana. Mutta vinkiksi että ensimmäiseen alan työpaikkaan kannattaa mennä sillä asenteella, että siellä oppii paljon uutta ja sellaista, mitä koulun penkillä ei opi. Kannattaa kysellä aina kun ei jotain tiedä, eikä esittää tietävänsä. Itse otan nykyisessä työpaikassani uudet kesätyöntekijät hyvin vastaan ja mielelläni neuvon heitä kun he tarvitsevat apua. Missään nimessä en opiskelijoihin ja uusiin työntekijöihin suhtaudu negatiivisella asenteella, päinvastoin, hehän tuovat aina jotain uutta piristystä työyhteisöön.

Onnea uuteen kesätyöpaikkaan ja hyvää kesää!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

itse olin viime kesän ensimmäistä kertaa sh-sijaisena ja nyt juuri valmistuin....huomenna kutsuu uusi työ ja täysin uusi alku!!! pelottaa tietysti jonkun verran, mutta työyhteisö on onneksi avoin ja kukaan ei ihmetelly etten osaa kaikkee. paikka on kuitenki vaativa kokeneellekin sairaanhoitajalle (päivystys). kyselet paljon ja kuten minulle on aina sanottu: ei ole tyhmiä kysymyksiä. paitsi kerran kuulin kun perehdytettävänä ollut sairaanhoitaja kysyi mihin buranaa käytetään... maalaisjärjen käyttö on sallittu! ONNEA! :D ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Älkää suostuko tekemään mitään mihin teillä ei ole koulutusta tai mitä ette osaa. Pyytäkää neuvoa, niin pääsette pitkälle. Oikein mukavaa kesää!

Allways belive your dreams..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  ei ole tyhmiä kysymyksiä. paitsi kerran kuulin kun perehdytettävänä ollut sairaanhoitaja kysyi mihin buranaa käytetään... maalaisjärjen käyttö on sallittu! ONNEA! ::) ;D

juurihan edellisessä lauseessa sanoit ettei ole tyhmiä kysymyksiä... ;D

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...