Guest Tiin@ Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Opiskelijana ja vasta asioita pikku hiljaa omaksuvana, minua kiinnostavat seuraavat asiat: Miksi kuulut juuri omaan liittoosi? Miksi minun opiskelijana/keikkalaisena tulisi liittyä juuri sinun liittoosi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Toimi Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Tähän on juuri tällä hetkellä paha vastata kun parhaillaan mietin itsekin samaa. Miksi kuulun tähän liittoon? Työttömyysturvan takiahan pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittäisi. Ehkä odotan Tehyltä jämäkkää otetta työntekijöiden puolustamisessa erilaisissa paikallisissa ongelma-asioissa. Kaikilta osin en voi sanoa olevani tyytyväinen nykyiseen Tehyyn. Kaipa tässä jäsenyydessä on vähän samaa kuin kirkkoon kuulumisessa. En saa suoraan itse hyötyä, mutta joku edes saa. Yritän pitää yllä uskoa, että Tehy on meidän työntekijöiden tuki ja turva. Tulevien vaalien ennakoidun tuloksen toteutuminen saattaa johtaa kiusaukseen erota liitosta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest apina Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Tehyn jäsenillä on vastuuvakuutus. itselläni on oma kun en tehyyn kuulu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest apina Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 siis tehyn puolesta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johannes Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Tähän on juuri tällä hetkellä paha vastata kun parhaillaan mietin itsekin samaa. Miksi kuulun tähän liittoon? Työttömyysturvan takiahan pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittäisi. Ehkä odotan Tehyltä jämäkkää otetta työntekijöiden puolustamisessa erilaisissa paikallisissa ongelma-asioissa. Kaikilta osin en voi sanoa olevani tyytyväinen nykyiseen Tehyyn. Kaipa tässä jäsenyydessä on vähän samaa kuin kirkkoon kuulumisessa. En saa suoraan itse hyötyä, mutta joku edes saa. Yritän pitää yllä uskoa, että Tehy on meidän työntekijöiden tuki ja turva. Tulevien vaalien ennakoidun tuloksen toteutuminen saattaa johtaa kiusaukseen erota liitosta. Hyvää pohdintaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lääkärihoitaja Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Paha mennä sanomaan, sanon saman kuin kerran aikaisemminkin- parempi lehti, söpömpi jäsenkortti ;D Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernasoppa Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Paha mennä sanomaan, sanon saman kuin kerran aikaisemminkin- parempi lehti, söpömpi jäsenkortti :o Mikäs on kalenterin painoarvo tässä yhtälössä? Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.