Jump to content
MAINOS

Miksi kuulut juuri omaan liittoosi?


Vieras: Tiin@

Recommended Posts

Opiskelijana ja vasta asioita pikku hiljaa omaksuvana, minua kiinnostavat seuraavat asiat:

Miksi kuulut juuri omaan liittoosi?

Miksi minun opiskelijana/keikkalaisena  tulisi liittyä juuri sinun liittoosi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tähän on juuri tällä hetkellä paha vastata kun parhaillaan mietin itsekin samaa. Miksi kuulun tähän liittoon? Työttömyysturvan takiahan pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittäisi. Ehkä odotan Tehyltä jämäkkää otetta työntekijöiden puolustamisessa erilaisissa paikallisissa ongelma-asioissa. Kaikilta osin en voi sanoa olevani tyytyväinen nykyiseen Tehyyn. Kaipa tässä jäsenyydessä on vähän samaa kuin kirkkoon kuulumisessa. En saa suoraan itse hyötyä, mutta joku edes saa. Yritän pitää yllä uskoa, että Tehy on meidän työntekijöiden tuki ja turva. Tulevien vaalien ennakoidun tuloksen toteutuminen saattaa johtaa kiusaukseen erota liitosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tähän on juuri tällä hetkellä paha vastata kun parhaillaan mietin itsekin samaa. Miksi kuulun tähän liittoon? Työttömyysturvan takiahan pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittäisi. Ehkä odotan Tehyltä jämäkkää otetta työntekijöiden puolustamisessa erilaisissa paikallisissa ongelma-asioissa. Kaikilta osin en voi sanoa olevani tyytyväinen nykyiseen Tehyyn. Kaipa tässä jäsenyydessä on vähän samaa kuin kirkkoon kuulumisessa. En saa suoraan itse hyötyä, mutta joku edes saa. Yritän pitää yllä uskoa, että Tehy on meidän työntekijöiden tuki ja turva. Tulevien vaalien ennakoidun tuloksen toteutuminen saattaa johtaa kiusaukseen erota liitosta.

Hyvää pohdintaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paha mennä sanomaan, sanon saman kuin kerran aikaisemminkin- parempi lehti, söpömpi jäsenkortti  ;D

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paha mennä sanomaan, sanon saman kuin kerran aikaisemminkin- parempi lehti, söpömpi jäsenkortti  :o

Mikäs on kalenterin painoarvo tässä yhtälössä?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...