Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Tiin@

Miksi kuulut juuri omaan liittoosi?

Recommended Posts

Guest Tiin@

Opiskelijana ja vasta asioita pikku hiljaa omaksuvana, minua kiinnostavat seuraavat asiat:

Miksi kuulut juuri omaan liittoosi?

Miksi minun opiskelijana/keikkalaisena  tulisi liittyä juuri sinun liittoosi?

Guest Toimi

Tähän on juuri tällä hetkellä paha vastata kun parhaillaan mietin itsekin samaa. Miksi kuulun tähän liittoon? Työttömyysturvan takiahan pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittäisi. Ehkä odotan Tehyltä jämäkkää otetta työntekijöiden puolustamisessa erilaisissa paikallisissa ongelma-asioissa. Kaikilta osin en voi sanoa olevani tyytyväinen nykyiseen Tehyyn. Kaipa tässä jäsenyydessä on vähän samaa kuin kirkkoon kuulumisessa. En saa suoraan itse hyötyä, mutta joku edes saa. Yritän pitää yllä uskoa, että Tehy on meidän työntekijöiden tuki ja turva. Tulevien vaalien ennakoidun tuloksen toteutuminen saattaa johtaa kiusaukseen erota liitosta.

Guest apina

Tehyn jäsenillä on vastuuvakuutus. itselläni on oma kun en tehyyn kuulu...

Guest apina

siis tehyn puolesta...

Johannes

Tähän on juuri tällä hetkellä paha vastata kun parhaillaan mietin itsekin samaa. Miksi kuulun tähän liittoon? Työttömyysturvan takiahan pelkkä työttömyyskassaan kuuluminen riittäisi. Ehkä odotan Tehyltä jämäkkää otetta työntekijöiden puolustamisessa erilaisissa paikallisissa ongelma-asioissa. Kaikilta osin en voi sanoa olevani tyytyväinen nykyiseen Tehyyn. Kaipa tässä jäsenyydessä on vähän samaa kuin kirkkoon kuulumisessa. En saa suoraan itse hyötyä, mutta joku edes saa. Yritän pitää yllä uskoa, että Tehy on meidän työntekijöiden tuki ja turva. Tulevien vaalien ennakoidun tuloksen toteutuminen saattaa johtaa kiusaukseen erota liitosta.

Hyvää pohdintaa!

Lääkärihoitaja

Paha mennä sanomaan, sanon saman kuin kerran aikaisemminkin- parempi lehti, söpömpi jäsenkortti  ;D

Pernasoppa

Paha mennä sanomaan, sanon saman kuin kerran aikaisemminkin- parempi lehti, söpömpi jäsenkortti  :o

Mikäs on kalenterin painoarvo tässä yhtälössä?

• Create New...