Jump to content
MAINOS

Bextra


Lääkärihoitaja

Recommended Posts

Ny sekin läks. Eihän tässä kohta ole enää mitään tehokkaita ja hyväksi todettuja koksibeja käytössä... angry.png

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Celebra porskuttaa... ja Mobic on vielä vanha tuttu COX2-selektiivinen NSAID, vaikkei -koksibi-päätteeseen päätykkään. Kyllä ne luvat kohta tulee takas, kunhan varoitustekstit uusitaan.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onhan käytössä myös Arcoxia. Ainakin itse saanut ko.lääkkeestä hyviä kokemuksia. Hyvä on tietty pitää mielessä nämä uudet suositukset koksibihoidosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onhan käytössä myös Arcoxia. Ainakin itse saanut ko.lääkkeestä hyviä kokemuksia. Hyvä on tietty pitää mielessä nämä uudet suositukset koksibihoidosta.

Ai nii joo se kans! Tiätty! Kyllä näitä piisaa! Bextraa ei kyllä tuu niin ikävä kuin Vioxxia saati Nimediä, mutta toiset juo maitoa ja toiset piimää.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo toi VIOXX oli mustakin tosi hyvä pilleri. Siitä oli kunnolla itelläkin kokemuksia. Tehoa piisas ja vaikutusaika yhdellä napilla oli tosi pitkä. Saapas nähdä tuleeko vielä kauppaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko teillä kokemuksia etodolaakista (Lodine®)? Omalla työpaikallani ortopedipäivystäjä laittoi kotiutuvalle potilaalle kipulääkkeeksi ja minä olin huuli pyöreänä, että anteeksi mikä? Hänen mukaansa ko. lääkettä käytetään runsaasti Euroopassa, Suomeen on vasta tuloillaan. Mahtaisikohan esimerkiksi tästä lääkkeestä olla koksibien haastajaksi, vatsaa säästävä ja jokseenkin turvallisena pidetty..?

A Few Words from the Bride.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä Lodine on ollut käytössä ainakin viisi viimistä vuotta. Mummi popsii sitä nivelrikkonsa vuoksi. On kuulemma ollut hyvä, paitsi että aika lyhytvaikutteinen ts.tarttee ottaa useemmin kuin yks nappi päivässä.

"Kun tulee risteykseen, pitää kääntyä sinne, minne on menossa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

"- Bextran kohdalla ajateltiin, että sen mahdolliset sydän- ja verenkiertoelimistöön liittyvät haitat ovat sen verran merkittäviä, että ne ohittavat lääkkeen hyödyn, kertoi ylilääkäri Tapani Vuola Lääkelaitoksesta."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään juuri ortopedi määräsi Lodinea mulle. Hyvin on tehonnut ainakin tähän mennessä. Kuulemma joku koksibin ja tulehuslääkkeen sekamuoto. Tiedä sitten.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään juuri ortopedi määräsi Lodinea mulle. Hyvin on tehonnut ainakin tähän mennessä. Kuulemma joku koksibin ja tulehuslääkkeen sekamuoto. Tiedä sitten.

Koksibit ovat tulehduskipulääkkeitä, joten mitään varsinaisia sekamuotoja ei ole. Lodinella (etodolaakki) on ihan samat vasta-aiheet ja haittavaikutukset kuin muillakin tulehduskipulääkkeillä. Ei ole siis mikään ihmetuote, mutta toiset juo maitoa ja toiset piimää.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...