Jump to content
MAINOS

TÖITÄ TURUSTA?


Amanda-66

Recommended Posts

Moik! Olen mielenterveyshoitaja ja muuttamassa Turun suunnalle ja nyt pitäis löytää töitä sieltä.

Eli...  voisiko joku ystävällinen sielu kertoa mistä kannattaa etsiä  ja mitä paikkoja siellä on?

Minä en tiedä mistään mitään, koska minulle ei ole mitään koskaan kerrottu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

No tuota.. jos tyksii haluu niin sitte vaan www.tyks.fi ja sieltä löytyy niiden työnhaku ohjeet.

Jos turun kaupungille aikoo niin sijaisvälitystoimisto on paras paikka aloittaa. Sen löytää kaupungin sairaalan vierestä apteekin yläkerrasta.. puhelin nro on 02-2692945  Sinne voi soitella ja esitellä itteensä.

Yleisesti ottaen kaupungilla on tarjota aika kivasti töitä ja mukavia paikkoja. Riippuu tietty minkä tyylistä työtä hakee. Tyks tarjoaa varmasti myös töitä urakalla joten luulisi jostain sullekin töitä löytyvän.

Tsempiä ja tervetuloa turkuun!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: ellupatka

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että pätevistä ph, lh yms on hirveä pula. Meillä on aika ajoin töissä sijaisina henkilöitä, jotka vasta harkitsevat lähtöä opiskelemaan alaa. Kyllähän meillä he ovat pärjänneet hyvin, perushoidossa (hygieniasta huolehtiminen, lääkkeet dosetista, yms. pientä) Onneksi on aina jokunen ammattitaitoinen, koulutettu hoitaja paikalla.

Eli tervetuloa Turkuun ja varmasti töitä löytyy.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...