Jump to content
MAINOS

Vain keikkailevat hoitajat?


tummeli

Recommended Posts

Valmistuminen takana ja kesätyöt ohi. Ajatus keikkailusta houkuttaa, mutta onko järkevää/ taloudellisesti mahdollista vain keikkailemalla elättää itsensä ja perheensä?

Plussia  ja miinuksia? Mitä pitää ottaa huomioon? Kokemuksia kaipailen arvon kollegat :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Pystyyhän sitä, jos tunteja vain kertyy tarpeeksi 😛 Ainakin pk-seudulla varmasti keikkaa löytyy vuoden jokaiselle päivälle. Ja lomat voit pitää niin paljon kuin haluat! 

Ehkä isoin miinus on oman "työporukan" puuttuminen, olet aina ulkopuolinen. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Lh keikkari

Keikkailulla tienaan paremmin tosin lomarahat on jokapalkassa. Jos ei tykkää jostakin paikasta ei tarvitse mennä uudestaan voi valkata kivat paikat ja ihan 6päivää viikossa olen töissä, joten duunia on niin paljon kun jaksaa tehdä. Ammattitaito kehittyy kivasti kun keikkailee😊

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä tykkään. Saa valita vuorot ja jos pieniä lapsia pääsee heidän tärkeisiin hetkiinsä esim. Päiväkodin esitykset yms. Lisäksi keikalla saa jopa paremmin rahaa kun lomaraha tulee samantien. Voi ennakoida matkoja ja tehdä enemmän vuoroja ja sitten pitää lomaa haluamanaan ajankohtana. Jos tekee vain muutamassa paikassa keikkaa niin kyllä työporukkaankin jollakin tavalla pääsee mukaan. Keikkailijathan helpottavat vakituisten mahdollisia karseita ylityömääriä. Itse olen keikkaillut muutaman vuoden ja työtä kyllä riittää enemmän kun ehtii tehdä . Keikkaile ihmeessä jos siltä tuntuu. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Toisin oli ennen

Saat valita työvuorosi. Lisäksi  juhlapyhät vapaat, kun saikkujen pelossa sijaisia ei uskalleta laittaa niille päiville, joten vakiväki tekee ne.

Saat laajasti työkokemusta ja näet paljon erilaisia käytäntöjä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Keikkaa pukkaa

Keikkailu kannattaa. Jätin vakituisen toimen loppuunpalamisen jälkeen. Nyt hallitsen työtäni täysin. Olen töissä kun haluan ja vapaalla kun haluan. Jos työpaikka ei ole hyvä ja on huono henki, sen kestää mukavasti kun tietää, että lähtee kohta. Töitä riittää ja tekee hyvää kun on vaihtelua. On mukava palata työpisteeseen kun vastaanotto on aina mukava. Suosittelen lämpimästi. Stressi ei pääse painamaan kun tietää, että voi jäädä vapaalle kun on sellainen hetki. Hyvä etu on myös palkassa.Kun tekee "rahapäiviä" voi kerätä vähän lomarahaa siinä samalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hermione

Keikkailemalla on päässyt näkemään erilaisia osastoja, sairaaloita, palvelutaloja ja paikkakuntia. Omat taidot kehittyvät vähitellen ja oppii suhtautumaan uusiin tilanteisiin mutkattomasti, ja selviytymään itsenäisemmin ja ratkaisulähtöisesti. Samalla huomaa, että joissain paikoissa on hyvä työpaikkahenki ja pääsee nopeasti mukaan kahviporukkaan ja kimppalottoon. Toisissa taas vastassa ovat aina eri ihmiset, kukaan ei tiedä missä, miten ja milloin asiat hoidetaan, ja ilmapiiriä ei tule ikävä. Ihan mukavaa siinä kohtaa, että tuli otettua vain yksi vuoro. Itse olen ainakin löytänyt aika nopeasti omat vahvuuteni, mieluisat työpaikat ja tavallaan vähän juuttunutkin keikkailemaan vain muutamissa paikoissa. Ei tarvitse paljon keikkoja metsästää, kun samoista paikoista ehdotellaan koko ajan vuoroja kalenteri täyteen.

Ainakin pk-seudulla keikkailulla voi hyvinkin elää ja leipä voi olla vakituista työntekijää leveämpi. Vuoroja on jokseenkin määrättömästi ja vähän nirsommallekin löytyy hyvin vuoroja. Ainakin Seure myös kouluttaa järjestelmien käyttöön ja LOVe-tentit onnistuvat myös. Keikkailun kautta voi päätyä vakituiseen paikkaan aika nopeastikin, jos kemiat kohtaavat. Kysyntää kyllä on jatkuvasti ja hyviä työntekijöitä jää pois keikkalistoilta vähitellen vakihommiin. 

Ja mitäköhän sitä sitten pitää ottaa huomioon...? Selvitä oikeutesi työterveyden käyttöön ja toimintamalliin, jos jotain sattuu tai sairastut yllättäen. Pidä huolta, että tunnarisi järjestelmiin ovat aina voimassa kuhunkin työpisteeseen. Muista täyttää keikkafirman kriteerit työsuhteen hoitamisesta (tämä voi olla mitä tahansa erilaisten asiakirjojen lukukuittauksista rokotustodistuksien toimittamiseen) ja ennen kaikkea hoida asiat sovitusti. Tärkeäähän se aina on, mutta keikkalaiselta ei voi kysyä seuraavana päivänä, ei voi soittaa perään, tilalle ei saa hätätapauksessa yleensä ketään ja keikkalainen on talolle kallis. Pidä maineestasi huolta, niin töitä riittää. Liian huolellinen ei voi olla ja kirjaaminen on kullan arvoista keikkatyössä ihan jo oman oikeusturvan vuoksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Täällä myöskin hoitsu vaihtamassa keikkalaiseksi tänä talvena! Kuulostaa ihanan vapauttavalta määritellä itse oma kalenteri, milloin ja missä on töissä ja milloin vapaalla! 

Mutta kertokaas viisaammat, kun oon aihetta googletellut. Niin tuli vastaan jossain, että yli 14 vuorokauden tai vuoron (?) pätkää ei kannata ottaa samaan paikkaan, kun sitten vaihtuu tuntipalkalta kk palkalle. Onko näin? Mikä on oman rahapussin kannalta järkevintä sumplailla keikat? 

Ja miten laskette minkä verran vuoroja/tunteja otatte? Mulla on vaara että otan pian kaikki mitä tarjotaan.... Ja ajatus keikkatyötä oli nimenomaan se etten olisi töissä aina, mutta tarkoitus kuitenkin tienata. 

Eli vinkit, kuinka keikkalaisena tienaa parhaiten! 

Kiitos! 😘

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Eläkkeellä keikkailen nyt. Olen pitänyt keikkailusta aina, sopii mun vartalolleni 😊.

Nyt kysyisinkin keikkalaisilta yhtä asiaa: eli menin erääseen paikkaan keikalle. Hoidettavia oli 16, kahden hoidettavia monta, meitä hoitajia kaksi. Pyysin asukaslistaa, että olisin voinut varmistaa mm. erityisruokavalion, diabeteksen, jaloille varaamisen, vaipat, lonkkahousut, sängynlaidat.... Ei kuulemma anneta keikkalaisille, tietosuojan vuoksi?? En aiemmin ole törmännyt asiaan, nyt törmäsin. Oli kyllä orpo olo hoitotyössä, käsikopelolla mentiin, ja toiselta hoitajalta kysymällä (tällä mitoituksella huh huh). Jos tämä alkaa yleistyä, pysyn kotona.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

6 tuntia sitten, Vieras: Live kirjoitti:

Eläkkeellä keikkailen nyt. Olen pitänyt keikkailusta aina, sopii mun vartalolleni 😊.

Nyt kysyisinkin keikkalaisilta yhtä asiaa: eli menin erääseen paikkaan keikalle. Hoidettavia oli 16, kahden hoidettavia monta, meitä hoitajia kaksi. Pyysin asukaslistaa, että olisin voinut varmistaa mm. erityisruokavalion, diabeteksen, jaloille varaamisen, vaipat, lonkkahousut, sängynlaidat.... Ei kuulemma anneta keikkalaisille, tietosuojan vuoksi?? En aiemmin ole törmännyt asiaan, nyt törmäsin. Oli kyllä orpo olo hoitotyössä, käsikopelolla mentiin, ja toiselta hoitajalta kysymällä (tällä mitoituksella huh huh). Jos tämä alkaa yleistyä, pysyn kotona.

Ohhoh. Tuossahan vaarantuu potilasturvallisuus 😮 Ei todellakaan kuulosta normimeiningiltä.

 

Täällä kans yksi loppuunpalanut joka harkitsee ottavansa vakkarihommasta loparit ja siirtyvänsä keikkailemaan. Opiskeluaikana viimeksi keikkailut ja muistan sen, miten aina vähän jännitti mennä uuteen paikkaan. Yleensä kuitenkin sai ihan hyvät ohjeet ja neuvot, ne heikommat paikat sitten unohdin yhden työvuoron jälkeen ;) 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tyytyväinen keikkalainen

Live, jopas on outoa meininkiä... Älä mene sinne keikalle enää ikinä!

Minusta suhtautuminen keikkalaisiin on ystävällistä ja lämminhenkistä, ainakin  lastensairaalassa ja Meikussa. 

Neuvotaan, opastetaan ja autetaan. Joissain paikoissa on jopa nimetty "tukisairaanhoitaja" jonka puoleen voi kääntyä. Tykkään :)

 

Olen viimeiset 5 vuotta tehnyt keikkaa, enkä ole vaihtamassa määräaikaisiin työpätkiin. Palkka on paljon parempi ja ah, se vapaus. Voin ihan rauhassa ilmoittautua merenneitouimakouluun ja laittaa keikkanettiin estot vapaailloille ja kas- vapaat toteutuu 100%  Ainakin mulla keikkaa on ollut valittavaksi asti- toki jos rahakkaita pyhäöitä haluaa tehdä, pitää olla kärppänä keikkanetissä! Eikä voi kuvitella, että aina ne rahayöt onnistuu itse nappaamaan, myös muut keikkasiskot ja -veljet niitä haluavat...

 

Jos haluaa elättää itsensä keikkahoitajana, mielestäni kannattaa pitää maineestaan huolta; älä myöhästy (ainakaan ilmoittamatta), älä notku liikaa kahvihuoneessa. Ole sopivan aktiivinen ja reipas. Kysele. Kampaa tukkasi. Älä lakkaa kynsiäsi. Huolehdi, että luvat on voimassa. Jos mahdollista, selvitä vähän etukäteen, millaiselle osastolle olet menossa. Taidot ja kliininen silmä kehittyvät todella nopeasti ja oppii kaikkea uutta. Se on ihanaa! Porukkaan pääsee pääsääntöisesti mukaan kivasti, mutta välillä on olo kun orvolla pirulla.

 

Jos herää kysymyksiä keikkahoitajana toimimisesta, vastaan mielelläni :)

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

4.12.2018 klo 14.58, Vieras: Live kirjoitti:

Eläkkeellä keikkailen nyt. Olen pitänyt keikkailusta aina, sopii mun vartalolleni 😊.

Nyt kysyisinkin keikkalaisilta yhtä asiaa: eli menin erääseen paikkaan keikalle. Hoidettavia oli 16, kahden hoidettavia monta, meitä hoitajia kaksi. Pyysin asukaslistaa, että olisin voinut varmistaa mm. erityisruokavalion, diabeteksen, jaloille varaamisen, vaipat, lonkkahousut, sängynlaidat.... Ei kuulemma anneta keikkalaisille, tietosuojan vuoksi?? En aiemmin ole törmännyt asiaan, nyt törmäsin. Oli kyllä orpo olo hoitotyössä, käsikopelolla mentiin, ja toiselta hoitajalta kysymällä (tällä mitoituksella huh huh). Jos tämä alkaa yleistyä, pysyn kotona.

 

What? Kyllä meillä vaan annetaan lista. Toive tietysti että sitä joko ei kopioida ollenkaan, tai laitetaan työpäivän jälkeen hävitykseen.

Muutenkin kyllä mennään aamusta paljon kaksin - niitäkin jotka normaalisti laitetaan yksin - kun on ihan uusi sijainen. Mutta kuitenkin niitäkin tulee että sijainen menee jonnekin yksin justiin jos ollaan kaksin vuorossa, eikä kaikkea aina muista/ehdi selittää. Ja voihan joskus olla sellainenkin sijainen, joka on käynyt jo aiemmin, ja hommat on suunnilleen hallussa, mutta edellisestä kerrasta on vaikka jo aikaa eihän kaikkien lonkkahousuja ja erikoisruokavalioita nyt voi silloin olettaa että muistaisi...

 

No, tämä tietosuojalaki aiheuttaa kyllä jänniä asioita. Mm tänään kuulin ettei saisi muka olla olemassa viestivihkoa, tai ainakaan siinä ei saisi esiintyä asukkaista tietoja. Tämä oli kylläkin hoitajakollegan tulkinta, tiedä sitten mikä on virallinen kanta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Googletin sanoilla "vakituinen keikkatyö" ja tänne päädyin 😉 Eli olen vihdoin ja viimein uskaltanut tehdä päätöksen siirtyä kokonaan keikkatyöhön, toistaiseksi ainakin. Yhden burnoutin olen sairastanut, ja kun toinen sellainen on pelottavasti uhkaamassa, niin päätin vihdoinkin olla itsekäs ja ajatella omaa hyvinvointiani. Olen aiemmin työskennellyt pariinkin otteeseen varahenkilöstössä (tykkäsin kovasti), joten tiedän jo jonkin verran, mitä odottaa. Lukaisin ketjun läpi, mutta jos jollain on vielä jotain kerrottavaa, niin sana on vapaa 🙂 Haaveeni on jo pitkään ollut, että työskentelisin ns. oman mielen mukaan, ja käsittääkseni ainakin täällä pk-seudulla töitä riittää. Mutta jos jollain on hyviä vinkkejä/neuvoja/yms., niin niitä otetaan vastaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Minua kiinnostaisi myös keikkatyöt. Olen hiljattain valmistunut ja ajatuksena olisi nähdä eri työpaikkoja, josko sitten vaikka löytäisi sen omansa... Mistä siis kannattaisi lähteä liikkeelle? Googlettelin myös, mutta ajattelin kysyä teidän konkareiden mielipiteitä. Siis Seure vai Sarastia mikä lie näytti olevan yksi mutta onko vielä muita, ja millaisia kokemuksia teillä on? Kiitos jo etukäteen! :)

Muokattu - Lh2020
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Esim. TE:n sivu auki ja sieltä haet työpaikkailmoituksista keikkafirmoja, ketkä parhaillaan hakevat duunareita töihin.  Luet ajan kanssa ja toivottavasti ymmärrät tekstin eli lue myös kriittisesti teksti , moni  firma kaunistaa asiat.  Lisäksi voi kysellä aina lisää tietoja  firmalta soittelemalla suoraan.  Näitä on siellä  pilvein pimein ja uusia tulee jatkuvasti eri paikkakunnille. 

On oma valintasi mihin haet tai mihin pääset edes työpaikkahaastatteluun eli ihan normi toiminta työtä hakiessa.  Heillä on myös kriteerit kun palkkaavat henkilön.  Mm. Seure on ihan eri firma kuin Saraste.  Saraste toimii muualla myös kuin pääkaupunkiseudulla eli tutustu itse firmojen omiin sivuihin.  Ainoa  ero on Seure: tta mainostetaan jatkuvasti pääkaupungin työnantajat ja hesalaiset duunarit eli oma lehmä ojassa voisi sanoa.  Toimii myös nykyisin muualla kuin pääkaupunkiseudulla.  Me " maalaiset" emme perusta  tätä "oman kehun taitoa" , niin kuin hesalaiset. Meille tärkeämpi on muut asiat myös työtä hakiessa.  Ei,  siis yhtään sen parempi kuin muutkaan keikkafirmat myös palkan suhteen. 

Raha ei kaikkea ratkaise , työtä hakiessa vaan muut arvot nousevat monen keikkalaisen etusijalle ja varsinkin TYÖPAIKAN TYÖILMAPIIRI. Sen, takia emme kehu todella hyviä hoitotyöpaikkoja, ollaan todettu yksi ainoa duunari voi sen pilata omalla " erinomaisuudellaan " siis on itseään täynnä oleva.  Aina voi kokeilla ja itse valitset missä  "viihdyt" ja keikkalaisena on se hyvä puoli valinta on oma päätös myös työpaikan suhteen. Muita et voi syyttää kuin itseäsi.  Lisäksi opit nopeasti toinen haukkuu tätä työpistettä ja toisen mielestä on ihan ok. Eli sattuu olemaan "väärän" henkilön kanssa työvuorossa. 

Missä itse olen keikkalistoilla ; siis EI SEURE . Kohdellaan oikeasti duunareita mm.  asiallisesti, ystävällisesti  ja palkka on ok ja tullut aina ajallaan. Yhteispeli on toimii duunareiden ja esimiesten kesken kivasti. Lisäksi pääsee tarpeen vaatiessa näkemään muutakin kuin HELSINKIÄ eli on itsestä kiinni kiinnostaako muu SUOMI.  Myös olen muutaman  firman vakituinen keikkalainen. Tekevät tiivistä yhteistyötä keskenään. Lisäksi meillä oman firman keikkalaisilla on omat pienet sisäpiirit kerromme toisillemme  hyvät työpaikat ja millainen on vastaanotto / työilmapiiri eli kannattaako edes mennä keikalle kyseiseen työpaikkaan".  

Moni firma hakee omia keikkalaisia, riveihin.  Normi työnhakusysteemi.  Myös mm. TE:n sivut auki.  Nämä perusasiat opetellaan jo lähihoitajan koulutuksessa ja sillä  eritoten yrityspuolella käsitellään nämä asiat peripohjin.  Kannattaa oikeasti kuunnella  tunneilla ja  hakee tietoja itsenäisesti . Kuuluu myös näyttösuunnitelmaa eli miten oikein päästetään nämä näytöstä läpi työelämään?  Ei,  nykyisin työpaikoilla, pidetä ketään kädestä kiinni periaatella  tai onko suhteilla tarkoitus hankia duunipaikka?

En, suosittele sitä kenellekään > menee taatusti välit poikki ajan kanssa ja työpaikkailmapiiri kärsii tästä. Liian usein nykyisin törmään tähän peitellään  oman kaverin tekemiä " mokia" työpaikoilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen viimeiset  10 vuotta keikkaillut, toki minulla on ollut määräaikaisiakin työsuhteita ( ja pitkäaikaisiakin ) paljon.  Siis vakkari työn lisäksi. Onni ollut työssäni, että olen aina saanut itse määritellä milloin menen töihin milloin en. Viimeisen vuoden aikana olen vain keikkaillut ja palkka noussut huomattavasti, seuren kautta siis. Sanouduin irti vakkaripaikasta siis. Aina palkan yhteydessä laitan lisäksi lomarahat sivuun.. Olen kuitenkin väsynyt tähän työhön ja teenkin nykyään ( viimeisen kk ) alusta muitakin hommia.. Syitä monia mutta päällimmäinen pakko rokotus..

Otin eka kertaa siis influenssa rokotuksen kun aiemmin ei ollut työssäni pakko.. ja olenkin ollut sitten sairaana enemmän ja vähemmän siitä saakka. Aiemmin en sairastanut ikinä mitään influenssaa / edes tavallista. Keikkapaikat ovat olleet ihan kivoja mutta joka paikassa olen nähnyt liian vähän henkilökuntaa, kiirettä, väkivaltaa ym ym, valitettavasti..enkä enää jaksa. Kun työ tulee työajan jälkeen kotiin ja jää vaivaamaan niin on aika lopettaa. Siksi siirryn nyt pikku hiljaa kokonaan pois vanhaan ammattiin. Onneksi on sellainen. Vielä palkasta kun on kaikki ikälisät täynnä ja vakkarina saa huomattavasti vähemmän kun keikkailen niin senkin takia kannattaa.. 

 

Muokattu - Tulevaentinenhoitsu
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...
31.10.2018 klo 23.12, KaroliinaIina kirjoitti:

Täällä myöskin hoitsu vaihtamassa keikkalaiseksi tänä talvena! Kuulostaa ihanan vapauttavalta määritellä itse oma kalenteri, milloin ja missä on töissä ja milloin vapaalla! 

Mutta kertokaas viisaammat, kun oon aihetta googletellut. Niin tuli vastaan jossain, että yli 14 vuorokauden tai vuoron (?) pätkää ei kannata ottaa samaan paikkaan, kun sitten vaihtuu tuntipalkalta kk palkalle. Onko näin? Mikä on oman rahapussin kannalta järkevintä sumplailla keikat? 

Ja miten laskette minkä verran vuoroja/tunteja otatte? Mulla on vaara että otan pian kaikki mitä tarjotaan.... Ja ajatus keikkatyötä oli nimenomaan se etten olisi töissä aina, mutta tarkoitus kuitenkin tienata. 

Eli vinkit, kuinka keikkalaisena tienaa parhaiten! 

Kiitos! 😘

Näin on..olen eräällä rekryfirmalla töissä ja siellä on juurikin noi, että 1-13 pvän keikoista saa tuntipalkan, ja palkka maksetaan joka perjantai..Sitä pitemmät menee päiväpalkalle ja palkka tulee kerran kuussa normaalina palkanmaksupäivänä.Ja näin on, vaikka keikka ei olisikaan samaan paikkaan vaan olisi eri paikassa, jos se vaan kestää yhtäjaksoisesti yli tuon 13 pvä...Eli tässäkin pitää olla tarkkana, jos haluaa tuntipalkan. Itse haluan tehdä tuntipalkalla töitä, joten sumplaan aina nuo työjaksot niin. 

Itse teen töitä ihan miten haluan ja pystyn...sehän tässä onkin parasta että voi valita....viikonloppuvuorot tietysti on parhaita.Kun tiedän menoni / kk, niin lasken kuinka monta päivää on töitä tehtävä, jotta saa maksettua kaikki pakolliset menot. Ja yleensä kyllä jää ylikin eli säästöön.Ja sitten vaan etelään lomille silloin kun ITSE haluaa, ei tarvii aatella, että mihin se työnantaja on sen minun lomani lykännyt...:-) Olen keikkaillut kaksi ja puoli vuotta , enkä kyllä keikkatyötä vaihda enää vakkarihommiin. Monesti on houkuteltu ja yritetty että ottasin vakipaikan vastaan, mutta ehei...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä kiinnosta keikkatyöt. Voit valita haluamasi työvuoron. jos et pidä tästä työstä, älä valitse sitä. Tämä voi antaa sinulle kokemusta työskentelystä monissa paikoissa.

                        Se on mahtava🙂

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

4 tuntia sitten, Aymen Adnan kirjoitti:

 

                        Se on mahtava🙂

Tällä hetkellä mä en näe että hoitoalalla juuri mikään "on mahtavaa" ..... sorry vaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

4.12.2018 klo 14.58, Vieras: Live kirjoitti:

Eläkkeellä keikkailen nyt. Olen pitänyt keikkailusta aina, sopii mun vartalolleni 😊.

Nyt kysyisinkin keikkalaisilta yhtä asiaa: eli menin erääseen paikkaan keikalle. Hoidettavia oli 16, kahden hoidettavia monta, meitä hoitajia kaksi. Pyysin asukaslistaa, että olisin voinut varmistaa mm. erityisruokavalion, diabeteksen, jaloille varaamisen, vaipat, lonkkahousut, sängynlaidat.... Ei kuulemma anneta keikkalaisille, tietosuojan vuoksi?? En aiemmin ole törmännyt asiaan, nyt törmäsin. Oli kyllä orpo olo hoitotyössä, käsikopelolla mentiin, ja toiselta hoitajalta kysymällä (tällä mitoituksella huh huh). Jos tämä alkaa yleistyä, pysyn kotona.

Tottakai pitää asukaslista antaa..ja etenkin keikkalaiselle, joka ei tunne asukkaita. Itselleni ainakin heti ekatöikseen vakkarit antavat asukaslistan ja se käydään jopa läpi  hoitajan kanssa ennenkuin kentälle lähetään. Ja jos ei joaaskin paikassa älytä antaa listaa, pyydän sen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko yleistynyt tämä joka perjantai palkanmaksu keikkatyössä? ei oikein nappaa kun tulee pikkusummia kerralla, säästääköhän firmat siinä jotenkin 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse kyllä tykkään. Nyt tein viisi yövuoroa ja lopetin su aamuna. Palkka tilillä ens pe. Kiva summa. Sillä jo makselee vuokraa ym.

Jos joka viikko tekee töitä niin palkkakin usein. Huom. Eihän sun tarvitse kuitata keikkoja heti maksuun. Ainakin Onvirellä voi siirtää tällä tavoin palkat maksuun kun itse haluaa 

Muokattu - Sebucom58
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...