Jump to content
MAINOS

Osaako kukaan neuvoa...


Kerde

Recommended Posts

Olen valmistunut lähihoitajaksi, suuntautuneisuus lasten ja nuorten hoito ja kasvatus. Työkokemusta ei ole, kun olen ollut 4v kotiäitinä. Nyt huomasin tuolla HUSilla haettavan lähihoitajia naistensairaalaan. Mua kiinnostais kauheesti se, mutta kuinka pätevä tuo mun koulutus on siihen? (Siis kun oon lähinnä päiväkodissa ollu harjoittelut.)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen valmistunut lähihoitajaksi, suuntautuneisuus lasten ja nuorten hoito ja kasvatus. Työkokemusta ei ole, kun olen ollut 4v kotiäitinä. Nyt huomasin tuolla HUSilla haettavan lähihoitajia naistensairaalaan. Mua kiinnostais kauheesti se, mutta kuinka pätevä tuo mun koulutus on siihen? (Siis kun oon lähinnä päiväkodissa ollu harjoittelut.)

Parhaimman vastauksen kysymykseesi antaa se numero, joka siinä ilmoituksessa on annettu "lisätietoja"-kohdassa. En ole kyyninen enkä mitään! Sinullahan on ilmoituksen vaatima pätevyys, loppu on kiinni vain siitä miten osaat markkinoida itseäsi. Työhakemuksen loppuun en ollekaan estele sinua kirjoittamasta "Vaikka toimeen valinta ei tällä kertaa osuisikaan minun kohdalleni, toivon Teidän ottavan minut huomioon myös sijaisuuksia täytettäessä." Tjsp.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun käsittääkseni noi paikat on naistentautien osastolla, ei synnyttäneiden osastolla. Eli siis jos lapsia ajattelit haluta hoitaa, ei taida niitä naistentaudeilla olla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...