Jump to content
MAINOS

Coronaria.


Sari-Helena

Recommended Posts

MAINOS
Vieras: 5v.Coronarialla

Hei.Työskentelin pitkään kyseisellä firmalla.Palkka kilpailukykyinen eikä muutenkaan pahaa sanottavaa👍

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: herkkähipiäinen

Kilpailukykyinen??? 

TE:n sivuilla  lukee;

CORONARIA /Lahti lh G19 ikä-ihmiset ja Tampere mielenterveys- päihdetyö lh G18C. Ihan reilusti ovat laittaneet palkkaluokan ym. tiedot ja tutustuin myös itse heidän kotisivuihin. Ovat myös meidän kaupunkiin tulleet ja hakevat parhaillaan työntekijöitä.

Ei, mitään kokemuslisiä annetta heti vaan silloin kuin kuuluu antaa.... 

 Attendo, Esperi ym.  jonkun mielestä  palkka on kilpailukykyinen..

Jotkut hoitoalan firmat, esim. muutama kunta antavat jo näille ilman kokemuslisiä oleville lähihoitajille, ensimmäisen kokemuslisän heti. Mehiläinen avohoito tarjosi sopimuksen kirjoittaneille 700€ jne. Lukee aina työpaikkailmoituksissa.  Vähän vielä " rivien välistä" , monesti on vain pelkää turhaa kehumista. Mikä ei pidä edes paikansa.

Lisäksi nopeasti huomaa lähiesimiehet / johtajat vaihtavat nopeasti työpaikkaa. On vaikea antaa suosittelijan nimeä, kun et oikeasti tiedä onko hän edes työssä nykyisin siellä.  Sama kuin  puhuisit seinille, ei mene nykyisin johtajien korville ihan selvä asia. Vielä kehdataan puhua YHDENVERTAISUUDESTA .

Johtajat ovat hyviä ja alkavat soittamaan myös  kaikkiin kouluihin ja tarkistamaan kaikkien tiedot tasapuolisesti.  Onko oppilas käynyt tunnilla, seurannut tunnilla, käytöstavat, onko koulukiusaaja ym.  Ei, sukulais-suhteita, ei kaverisuhteita vaan oikeudenmukainen kohtelu ikää ym. kohtaan. Ennen annettiin mihin voi valittaa, nykyisin ei mitään faktaa minne, hyvä jos edes ilmoittavat asiasta eli todella halpamaista, raukkamaista toimintaa esimiehiltä. Muutama vuosi kaikki toimi ja nyt ei mikään. Jos valitat/ sanot oikeasta asiasta olet huono ihminen ja työntekijä. Nauretaan meillä päin  5 henkilölle sanot ja kuudes hoitaa työt. Joka asiasta pitää suuttua, niin silloin sinut huomioidaan. Jos kauniisti pyydät ja odotat , niin sinun yli kävellään ja ei notereta asiaa ollenkaan. Olet pelkää ilmaa.....

Joudun tekemään vakituisesta lähihoitajasta  v.2018 kesätyöpaikka ilmoituksen; Työpaikkakiusaaminen ja kotirauhan häirintä.  Vakituinen lähihoitaja oli vielä koeajalla...... Kun näin nopeasti vielä koeajalla aloitti kiusaamiseen, että johtaja oli kauhuissaan asiasta. Hän osasi pyytää anteeksi ja olla todella pahoillaan. Mutta tämä kyseinen lähihoitaja on liian fiksu; ei osaa pyytää edes anteeksi käytöstään vain jatkoi seuraavana aamuna samaa ja se meni myös johtajalle suoraan.  

Onneksi oli faktat puhelimessa ja sain suoraan sieltä laittaa johtajalle.  Mitä mielihyvää saatte vieraan henkilön kiusaamisesta ja vielä törkeästä kotirauhan häirinnästä.  Onneksi puhelinliittymäni sopimus menee umpeen kohta  ja uusi puhelin numeroni  on jo käytössä. Yksi johtaja tietää asiasta ja hänelle annoin uuden  numeroni ja toiset saavat olla ilman. Luottamus meni myös johtajiin /lähiesimiehiin ja myös koko työyhteisöön.

Kiitos, kiusaaja!

   

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 vuosi myöhemmin...

Olen itse hammaspuolella Coronariassa ja voin kyllä esim Oralin ja Mehiläisen jälkeen sanoa että on kyllä paras työpaikka missä olen ollut! Ei ole Coronariassa mitään kymmeniä johtoryhmiä ym ketkä päättää asioista ja asioiden hoitaminen tuntuu muutenkin paljon helpommalta ja osataan oikeesti käyttää maalaisjärkeä asioissa. Esimies on todella mukava ja asioissa joustetaan puolin ja toisin. En tiedä millasta on muissa th-alan paikoissa samassa firmassa, mutta itse olen ainakin ollut tosi tyytyväinen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...