Guest kesäsijaisuus Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Olen valmis sh ja teen kesälomien ajan sijaisuutta sairaalassa. Ensimmäisen kuukauden palkka on kuitenkin pienempi kuin seuraavien kuukausien. Syyksi minulle sanottiin, että pienempää palkkaa maksetaan perehdytysajalta. Onko tämä yleinen käytäntö? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Omassa organisaatiossani ei ole erillistä perehdytysajan palkkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahvikuppi_ Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 11 tuntia sitten, Vieras: kesäsijaisuus kirjoitti: Olen valmis sh ja teen kesälomien ajan sijaisuutta sairaalassa. Ensimmäisen kuukauden palkka on kuitenkin pienempi kuin seuraavien kuukausien. Syyksi minulle sanottiin, että pienempää palkkaa maksetaan perehdytysajalta. Onko tämä yleinen käytäntö? On jos työpaikallasi on TVA (työnvaativuuden arviointi) käytössä, aika yleisesti siinä on että perehdytys ajalta maksetaan pienempää palkkaa koska osaaminen on heikompaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts