Guest tylsyys tarttuu Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Huono ilmapiiri Olen Vanhustyössä, työtekijöitten kyräilyä henkilökunnalta puuttuu ilo ja huumori työnteosta. Seisalleen kuolleita. Ei mitään tekemistä, aika käy tosi pitkäksi. Sanotaan että on kiire hoitoalalla ? Yksin pystyin hoitaa koko putiikin, 3h päiväs työtekijät jauhaa keskenään tyhjää. Kun jotain itse teet vanhusten kanssa , puhut heille tai olet luova muu porukka kyräilee, puhuvat seläntakana p:tä sinusta, sinua poikotoidaan eikä kukaan työntekijä halua enään puhu sinulle, suljetaan ulkopuolelle. kuka tollasta työyhteisöä jaksaa, muuta kuin ne samat ketkä on sielä ollu vuosia, aattelin lähtee muihin töihin. Kuoleman odottelua, vaikka vanhusten kans voisi tehä asioita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alan vaihto? Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Voi, kuule teidän teksti on ihan normaalia, monessa hoitotyöpaikassa, ollut jo VUOSIA ja pahemmaksi vain mennyt. Lisäksi puuttuu tekstistä omaan älypuhelimeen puhuminen, samalla kun asukasta pitäisi avustaa syömisessä ja paljon muuta. Tähän löytyy kummasti aikaa aina. On ihan normaalia käytäntöä ja vakituiset katsovat vain päältä. Omaiset valittavat johtajille, mutta EI muutosta vaan päivänlehden kautta heräävät ja emme tiedä mitään......tai valitus AVI;LLe....ja tarkastus.....sitten, voi tulla muutos vähäksi aikaa...... Ei, vahingossakaan tarvitse keskustella tai nukutaan keskellä työpäivää. Johtajat vain kohottavat olkapäitään ja meillä on NIIN HYVÄ Porukka työssä...... lisäksi ollaan niin tekevinään työtä, kun esimies lähestyy .......... En, ole kertaakaan nähnyt/ kuullut yksikään ottaisi vastuuta omasta " tyhmyydestään " ja joukossa tyhmyys tiivistyy. Eräs johtaja totesi ääneen; Tässä nähdään missä kunnossa on oman kodin siisteys tai kuka siellä hoitaa oikeasti työt. Totesi siihen; Taitaa olla mies tai asuvatko työntekijät.........EI, osattu edes asukkaan huoneen roskapusseja tyhjentää, ilman POMON ERILISTÄ KÄSKYÄ. Joko työntekijät pitävät johtajia/ esimiehiä tyhminä tai eivät välitä mistään. Yhdessä hoitotyöpaikassa, iltavuoroon tullessani. Kaikki aamutyöt olivat tekemättä ja vastaus oli EI; meidän tarvitse tehdä mitään. Sinä teet kaiken eli myös aamuvuoro oli jättänyt aamuruoat pöydälle, yököt keittämät kahvit/ teet pannuun jätetty seisomaan, ei vaivaantunut edes heittämään pois tai saati laittamaan astiat likoamaan. Tyhjät astiat löytyivät yllätys; JÄÄKAAPISTA.....Kyllä, mieti onko HYGIENIAPASSI EDES käyty tai onko tämä normaalia toimintaa myös kotona. Työntekijällä oli pieni lapsi......ja peräti vielä avomies? Kehtasi leiveillä on SAAMASSA VAKITYÖPAIKAN eli SUHTEILLA, ei ainakaan työn perusteella. Mutta oli kaunis ja nuori se on jo PLUSSAA ja osaa puhua toisen aina ympäri omiin tarkoituksiin. Sain saadaan nykyisin työpaikka, ei ole ihme jos vanhusten hoito on hullingolla monessa hoitotyöpaikassa. Iltavuoro hoitaa samalla palkalla kahden työntekijän työt ja toinen vain laiskottelee työajalla. Kaiken huippu oli huutamalla tullaan töihin ja ONKO TOISEN HOITAJAN SYY , JOS on KOTIONGELMIA kotona, Vaihdevuodet tai aina löytyy jokin selitys eli pitääkö purkaa aina viattomalle henkilölle. EMME OLE TEIDÄN ROSKIS, joita voidaan kohdella KALTOIN ja lisäksi meillä on IHMISARVO eli voisi edes vaivaantua puhumaan toiselle asiallisesti katsomalla silmiin tai peräti kutsua ETUNIMELLÄ. Tai maksaako työnantaja palkan toisen työntekijän jatkuvasta ; LOUKKAAMISESTA tai onko HÄN ANTANUT PERÄTI LUVAN? Olen ollut itse pahan työpaikkakiusaamisen kohteena ja juuri NÄIDEN PIITTAAMATTOMIEN TYÖNTEKIJÖIDEN TAKIA ja Aina johtaja on HEIDÄN puolella. Kertaakaan ei ole edes KYSYTTY ASIANOMAISELTA OIKEAA TIETOA. OSAAVAT VALEHDELLA KIRKAASTI päin JOHTAJAN NAAMAA. Yksikään johtaja ei ole luottamuksen arvoinen, ennekuin on todistanut asian oikean laidan. Teot puhuvat, eivät turhat kaunopuheet tai lupaukset. Vaikka toinen on joutunut sairauslomalle ja johtaja ym. henkilökunta tietää asian oikean laidan. TYÖMORAALI on suorastaan KAUHEA niin kaksinaamaista toimintaa, voi vain odottaa naisilta. Tiedän todella paljon , ketkä ovat joutuneet jättämään työnsä näiden takia. Ihan sama kuin luetaan lehdistä viikottain koulukiusaaminen tai nykyisin aloitetaan jo päiväkodista........Ei, meillä vaan muualla......Pahemmaksi menee, juuri näissä missä työntekijät valikoivat ITSE tulevan TYÖKAVERIN.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupet Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 2018.04.17. klo 07.18, Vieras: Alan vaihto? kirjoitti: Lisäksi puuttuu tekstistä omaan älypuhelimeen puhuminen, samalla kun asukasta pitäisi avustaa syömisessä ja paljon muuta. Muunlaisiin puhelimiin puhuminen on ihan ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
reetu Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 18.04.2018 klo 14.06, jupet kirjoitti: Muunlaisiin puhelimiin puhuminen on ihan ok? Alkaaks jupettia jurppii nää vuodatukset . Itse olen miettinyt, että onko kyseessä sama henkilö eri keskusteluissa ja siksi ei rekisteröidy. James Joycen teksti oli/on tajunnanvirtaa - nuo on sitten mielestäni jotain ihan muuta. /R Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupet Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 Hiukan ehkä... (alkoi jo 25 postausta sitten) Mun teoria on että näitä riehujia on kaksi eri persoonaa, toinen paljon aktiivisempi. Kiinnitä huomiota välilyönteihin välimerkkien yhteydessä ja toistuviin kirjoitusvirheisiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Eihän noita vuodatuksia taida kukaan jaksaa lukea... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sari-Helena Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 8 tuntia sitten, Janne kirjoitti: Eihän noita vuodatuksia taida kukaan jaksaa lukea... En ainakaan minä lue noita. Ei vaan jaksa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.