Jump to content
MAINOS

nuori ikä ja ennakkoluulot


Kukkanen1

Recommended Posts

Moikka! Muita nuorena valmistuneita? 

Olen alkanut välttelemään ikäni kertomista, koska usein olen saman ikäinen kuin työkavereideni lapset.. töitä hakiessa pari kertaa haastattelijan naama on venähtänyt kun olen kertonut ikäni. Aika usein myös tytötellään ja vähätellään osaamista, koska olen niin nuori. Olen siis 22v., olen hoitanut kouluni melko nopsaan alta pois, kun on ollut kova halu päästä jo tekemään töitä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Täällä toinen nuorena valmistunut. Siis nyt vastavalmis. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Parempi mennä nöyränä vastavalmistuneena koska osaaminen oikeasti on vielä melko hataraa. Nyt vasta noin 6 kk osastolla olleena oikeasti ymmärrän kuinka vähän osaan ja kuinka vähän koulu tälle alalle valmisti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ikä ei ole kyllä peruste nöyristellä tai kunnioittaa ketään. Asiallisesti kannattaa kollegoita huomauttaa, että nuori ikä ei oikeuta vähättelyyn tai muuhun epämiellyttävään käyttäytymiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä myös nuori vastavalmistunut (24v,  pian 2v valmistumisesta). Eipä kukaan ole koskaan katsonut nenänvartta pitkin tms., kollegat ja omaiset kaikki suhtautuneet asiallisesti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...