Jump to content
MAINOS

Käpyrinne?


Vieras: Hävettää!

Recommended Posts

Vieras: Hävettää!

Millainen työpaikka nykyisin ja varsinkin työilmapiiri, kun JATKUVASTI haetaan työntekijöitä?
Ikäsyrjintä ym. tiedot? 

Onko paljon työpaikkakiusaamista, savustamista...... Onko hoitajilla itsellä siellä, käytöstavat.....? 

Kysymyksiä, tuli lisää lukiessa työpaikkailmoitusta ja varuillaan  ....johtoporras, lähiesimies......palkanmaksu toimiiko käytännössä....

Muualla hoitoapulainen vastaa siistimisestä, miksi haetaan yövuoroon vielä lh. pariksi?

Pitääkö lähihoitajan , vielä VASTATA hoitoapulaisen toiminnasta?

Jokainen tietää heillä EI ole lääkekoulutusta, VASTUU siirtyy kokonaan  lähihoitajalle ym.

Lisäksi , mistä saa tietoa mitkä hoitoalan työpaikat saivat " rapiskaa"  ja niitä oli paljon?

Tietää, ettei hae sinne....... 

Tein2pv keikkaa muutaman vuosi sitten, yrityskauppa oli silloin.

Kokemus oli karsea, perehdys nolla. Hyvä, etten kääntynyt samalla avauksella ympäri.  Vakituisen vastaanotto oli törkeätä, kohdeltiin kuin toisen luokan ihmistä tai et ole ihminen.

Huutaminen alkoi välittömästi kun yövuorolainen tuli töihin, sitä ja sitä en tee ja hermot pinnalla.

Käskytti muita hoitajia; aamuvuorolaiset tulevat ajoissa töihin. Hän lähtee toiseen työpaikkaa , heti klo.07.00.  Aamuvuoro alkaa klo.07.00 ja työmatkaa toiseen oli 15min ratikalla ja  tiesin mihin oli menossa työhön ja todella säälin sen firman hoitajia . millaisen hoitajan saivat. 

Lähdettiin vauhdilla ulos työpaikalta.

Siis onko Käpylinnassa , vielä sama menekki.  Keikkalainen/ sijainen saa aina syyt niskaan, vakituisten teosta.

Toinen osasto; perehdys myös nolla ja seison käytävällä 4h pitämässä seinää pystyssä, ei avaimia, ei ohjeita ja paras oli olen ollut 31 päivää työssä ja minua EI kiinnosta, mitä teet täällä  eli onko perehdys vielä tätä luokkaa. Hakevat, myös tänne ja usein.....miksiköhän.....

Siis onko käpylinnan hoitajilla itse HYVÄT KÄYTÖSTAVAT, kun vaaditte niitä TYÖNHAKIJOILTA.  On, yksipuolista toimintaa.

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
  • 5 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Uskomatonta

Hoitajat kulkevat tabletit käsissään koko vuoron ajan. Kirjaus pitää tehdä, kuinka monta minuuttia mihinkin on mennyt aikaa. Missä huomiointi asukkaista, kun tuijottavat tablettejaan. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Itselläni on erittäin huonoja kokemuksia Käpyrinteestä. Olin siellä vakituisena n. Puoli vuotta sitten, enkä ikinä enää menisi toista kertaa. Jatkuvaa selän takana puhumista ja piilovittuilua. Asukkaat hoidettiin huonosti eikä hoitajilla ole mitään ammattitaitoa. Paljon tiskaamista ja pyykkien laittoa, sekä siivoomista. Lisäks paljon hoitajia, ketkä ei osaa yhtään suomea ja johtajia ei koskaan näkyny, eikä heitä saanu kiinni. Hirvee paikka, älkää vaan menkö älkääkä laittako omaisia sinne hoidettavaks...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Olen hakenut kyseiseen paikkaan 2 krt. 7 v sitten ja viime viikolla.Kummallakaan kerralla en päässyt ja epäilen ikärasismia.Ainut paikka jossa en saanut edes esittelyä.Kolmatta kertaa en taatusti hae.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

16 tuntia sitten, Hoitaja74 kirjoitti:

Olen hakenut kyseiseen paikkaan 2 krt. 7 v sitten ja viime viikolla.Kummallakaan kerralla en päässyt ja epäilen ikärasismia.Ainut paikka jossa en saanut edes esittelyä.Kolmatta kertaa en taatusti hae.

Mitään et menettänyt. Et olisi siellä viihtynyt kuukautta kauempaa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...