Jump to content
MAINOS

keikka-ja vakityön erot ?


Vieras: epäluulonen

Recommended Posts

Vieras: epäluulonen

Kuka osaisi  kertoa ? Onko keikka- ja vakityön työtehtävissä  eroja ?

Olen vasta valmistunut lähihoitaja, eikä vakituista paikkaa löydy. Satunnaista keikkatyötä olisi tarjolla mutta olen epäluuloinen. 

Onko työtehtävissä eroja ? Tekeekö keikkalainen samat työt , mitä vakihoitajat omassa vuorossaan ?

Tekeekö keikkalainen raskaimmat työt, mitä muut ei jaksa tai viitsi ? Onko työsopimuksissa ohje tähän, mitä keikkalaisella voi teettää ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: LISÄKÄDET TAI SIT EI
36 minuuttia sitten, Vieras: epäluulonen kirjoitti:

Kuka osaisi  kertoa ? Onko keikka- ja vakityön työtehtävissä  eroja ?

Olen vasta valmistunut lähihoitaja, eikä vakituista paikkaa löydy. Satunnaista keikkatyötä olisi tarjolla mutta olen epäluuloinen. 

Onko työtehtävissä eroja ? Tekeekö keikkalainen samat työt , mitä vakihoitajat omassa vuorossaan ?

Tekeekö keikkalainen raskaimmat työt, mitä muut ei jaksa tai viitsi ? Onko työsopimuksissa ohje tähän, mitä keikkalaisella voi teettää ?

Voisin kirjoittaa vaikka kirjan keikkatyöstä mutta esim monissa vammaispuolen yksiköissä keikkalainen kirjoittaa rapsat lomakkeelle josta vakkari siirtää ne tiedostoihin.

Lääkeluvat ovat tiukentuneet. Siitä kuitenkin erillaisia versioita kentillä.

Yhdessä kohteessa keikkalaiselle jätettiin kaikki raskaat työt kuten kylvetys ja kusipyykit.

Keikkailu on mielenkiintoista sekä antoisaa.Toisaalta haastavaa.Siinä pitää olla valmis ottamaan kulloinen työkohde nopeasti haltuun.Hahmotettava mikä kulloin on se työ mitä odotetaan keikkalaisen ottavan haltuun.

Joissakin kohteissa keikkalainen ei aina otettava niin maireasti vastaan.Koetaan että taas keikkalainen vuorossa.

Vasta valmistuneille suosittelen aina ensin kaikkailua.Sitä kautta näkee sen että  mikä olisi se oma tuleva työ mihin haluaa oikeasti sijoittua.Osaamistaan kehittää.Saada varmuutta jne.

Yksi vinkki kaikille on minulta se että olkaa tarkkoja minkälaisia työsopimuksia teette ja allekirjoitatte.

Myöskään ei pidä tehdä töitä missä liikutaan alati harmaalla alueella.

Pitää aina muistaa oma oikeusturva sekä vastuu.

Lääkeluvat ja käytännön sovellukset on yksi sellainen mihin olen törmännyt.

Itse haluan olla tarkka kaikessa.

Yli 30 v alalla.

Työkentät alueilla espoo.Helsinki sekä vantaa.

Seuren aktiivinen keikkatyöntekijä.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...